|

جدیدترین قوری و کتری / اینا رو بذار یه جا که همه ببینن زرق و برقشون خوراکه فخر فروشیه

در این مقاله چندتا از جدیدترین قوری و کتری های موجود توی بازار رو بهتون نشون دادیم تا خرید رو براتون راحت تر کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا وقتی حرف تغییر دکوراسیون میاد وسط خیلی ها در وهله ی اول حرف پول رو میزنن و معتقد هستن که برای این امر پول نیازه و بدون اون نمیشه که این هدف رو به سرانجام رسوند در حالی که شما میتونید با نو کردن کوچک ترین وسایل هم برای خودتون تنوع ایجاد کنید مثلا یه سرچ راجبه جدیدترین ساعت دیواری های بازار داشته باشید و ببینید که چیا مد شه و بعد این وسیله ی کوچک رو با یه هزینه ی کم عوض کنید و یه تغییر زیبا و خاص توی چیدمان خونتون به وجود بیارید چون این وسیله هر چقدر هم که کوچک باشه باز هم توی چشم هست و نو کردن اون میتونه خیلی کارساز باشه.

اما از این مدل از وسیله های ریزه پیزه توی آشپزخانه خیلی زیاده که میتونید با عوض کردنشون حالتون رو هم عوض کنید مثلا جای سیب زمینی و پیاز توی این فضا بسیار توی چشم هست ولی خب خیلی از خانوم ها زیاد بهش دقت نمیکنن در حالی که نمیدونن با یه جای زیبا میتونن چیدمان و دکوراسیون این فضارو حسابی زیبا به نظر بیارن و یا با عوض کردن یه وسیله ی خیلی ریز تر مثل جای ریکا و اسکاچ که یه پای ثابت روی سینک ظرفشویی هست و دید داره هم میتونن باز روی دکورشون تاثیر بذارن. حالا تو این مقاله هم نمیخواهیم از آشپزخونه بیرون بریم و تو همین فضا میخواهیم چندتا از جدیدترین قوری و کتری رو بهتون نشون بدیم و در خصوص انواع اون یه سری اطلاعات بدیم تا خرید برای شما راحت تر باشه، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین قوری و کتری

قوری و کتری لعاب دار

این روزا با وجود چای ساز هم خیلی ها دوست دارن که قوری و کتری داشته باشن چون به نظرشون چای تو قوری و کتری مزه میده و خب در این بین اون دسته از قوری و کتری هایی که لعاب دار هستن طرفدارهای زیادی دارن و علاوه بر این که طعم و عطر چای رو حفظ میکنن و یه چای خوش طعم در اختیارتون قرار میدن با طرح و رنگ زیبایی که میتونن دکور شما رو قشنگ جلوه بدن.

بنابراین میتونید در صورتی که توی آشپزخانه نیاز به استفاده از رنگ داشتید به سراغ یه کتری و قوری این مدلی برید و رنگ و لعاب رو به فضا برگدونید حتی اگر ازشون استفاده نمیکنید و با چای ساز کارتون رو راه میندازید.

جدیدترین قوری و کتری

جدیدترین قوری و کتری

جدیدترین قوری و کتری

جدیدترین قوری و کتری

جدیدترین قوری و کتری

قوری و کتری شیشه ای

برسیم به یه مدل دیگه از قوری و کتری ها یعنی اون دسته که شیشه ای و یا پیرکس هستن و خیلی هم طرفدار دارن و از اونجایی که این مدل از قوری و کتری ها شفاف هستن و محتویات اون ها قابل دیدنه افراد توی اون ها دمنوش و داروی گیاهی دم میکنن تا هم در جریان عمل اومدن دمنوش قرار بگیرن و هم با رنگ خاص دمنوش ها زیبایی به وجود بیارن که هر کسی با دیدنش مجذوبش بشه مثلا تصور کنید یه چایی که با گل های خشک شده درست میشه میتونه چه نمای جذابی داشته باشه.

قوری های پیرکس مدل های متنوع و مختلفی مثل قوری پیرکس چای ساز و قوری پیرکس حرارت مستقیم دارن و قیمت گذاری اون ها برحسب اندازه و کیفیتشون هست.

جدیدترین قوری و کتری

جدیدترین قوری و کتری

جدیدترین قوری و کتری

جدیدترین قوری و کتری

قوری چینی

ظورف چینی همیشه استفاده های مختلفی داشتن و خیلی از وسایل توی خونه از جنس چینی هستن که این موضوع به علت ظاهر زیبا و متنوع و همچنین کیفیت بالای اون هاست و شما میتونید با وجودشون دکوراسیون رو جلا ببخشید و در این بین قوری چینی هم یکی از اون وسیله هاست چرا که  شما میتونید از اون برای تزیین فضای آشپزخونه استفاده کنید فقط موضوعی که وجود داره این هست که باید به دکوراسیون این فضا در هنگام خرید دقت کنید تا طرح و رنگ درست رو انتخاب کنید.

این نکته رو هم باید قبل از خریدن یه قوری چینی بدونید که درسته طعم و عطر چای در اون ها حفظ میشه ولی به اندازه ی قوری های سرامیکی نمیتونن اون رو گرم نگه دارن و بنابراین چای توی اون ها زودتر سرد میشه اگر روی شعله نباشه.

جدیدترین قوری و کتری

جدیدترین قوری و کتری

جدیدترین قوری و کتری

جدیدترین قوری و کتری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی