|

قسمت سوم سریال قورباغه

چسبنده نفرت انگیز!

قسمت سوم سریال قورباغه، برنده کسیه که مثل یه عنکبوت آروم و بی صدا به یه سمتی بره که هیچ کس فکرش رو نمی کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سومین قسمت سریال قورباغه به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده دوشنبه شب ۱۵ دی ماه ۹۹ در پلتفرم های نماوا و روبیکا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت سوم سریال قورباغه اینجا کلیک کنید

برنده کسیه که مثل یه عنکبوت آروم و بی صدا به یه سمتی بره که هیچ کس فکرش رو نمی کنه.

این روش رامین برای خلاص شدن از دست پلیس است. خودش را مثل یک عنکبوت آرام نشان دهد و بتواند از مهلکه بگریزد. مثل یک ترسو. همانطور که نوری هم به او گفت که او از دو دوست دیگرش ترسو تر بود.

رامین به هر شکلی که شده موقتا از دست پلیس رها می شود اما خودش می داند که تحت نظر است و هر آن ممکن است یا به دست پلیس دستگیر شود و یا توسط نوری کشته.

اولین دردسر بعد از آزادی فرهاد است. فرهاد برادر فرید. معتاد، سمج، دهن لق و پر حرف. فرهاد می داند که برادرش رانندگی بلد نبوده است و این رامین را نگران می کند. فرهاد با سمجاتش سایه به سایه ی رامین می رود و از همه ی ماجرا با خبر می شود.

آن دو به خانه ی نوری می روند و با نشان دادن فیلمی که رامین از افراد نوری دارد از او اخاذی می کنند. چمدانی پر از پول و یک ماشین کروک میلیاردی. رامین به این ترتیب مبلغ لازم برای تهیه ی پاسپورت و خروجش از کشور را تهیه می کند.

اما هنوز یک مشکل بر سر راهش است. فرهاد. فرهاد قطعا در شرایطی نیست که بتوان به او اعتماد کرد، او نمی تواند جلوی دهانش را بگیرد. پس چاره ای نیست جز این که حذف شود... حذفی که هیچ کس را ناراحت نمی کند. حذفی که در آن رد پایی از رامین هم نباشد.

در قسمت سوم پی گیر نبودن پلیس و آزادی رامین کمی عجیب به نظر می رسد. حرف های رامین برای پلیس قاعدتا نباید خیلی قانع کننده باشد و صحنه ای که در آن جنازه ی فرید و جواد و تن نیمه جان رامین پیدا شده است پر از رد و سرنخ برای پلیس است که به راحتی داستان رامین را باور نکند.

اما سیدی به راحتی از این گره می گذرد تا به جنبه های دیگری در داستان که دوست دارد برسد. فرهاد حراف و سمج کاراکتری جذاب برای سیدی و تماشاگران است که مانور دادن روی او دل چسب تر از پرونده ی کشته شدن فرید و جواد برای پلیس به نظر می رسد.

هادی تسلیمی با نقش آفرینی فرهاد توجه های زیادی را به سمت خودش جلب خواهد کرد. بازی در نقش معتاد همیشه هم برای تماشاگران و مخاطبان فیلم و سریال و هم برای خود بازیگر ها جذابیت های فراوانی داشته است. کاراکتر فرهاد در سریال قورباغه هم از آن دست کاراکتر های دوست داشتنی و به یاد ماندنی خواهد شد.

هرچقدر که منطق بعضی اتفاقات در همین سه قسمتی که گذشته است غیر قابل قبول به نظر می رسد اما هومن سیدی در پرداخت آن چه میان کاراکتر ها می گذرد موفق عمل کرده است. فصل برخورد رامین و فرهاد در قسمت سوم بی شک از بهترین فصول قورباغه تا پایان خواهد بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی