|

چگونه بهترین تم تولد پسرانه را داشته باشیم؟

تولد گرفتن برای بچه ها یکی از کارهای هیجان انگیز و شیرین برای اعضای خانواده محسوب میشود. مخصوصا پسرها که ترجیح می دهند تم تولدشان از…

لینک کوتاه کپی شد

این روزها خانواده ها برای برپایی جشن تولد فرزندانشان از تم های خاصی برای تزئین فضای مورد نظرشان استفاده می کنند. این تم ها برای دخترها، پسرها، مرد و زن متفاوت است. برای راهنمایی و کمک به انتخاب تم مورد نظرتان برای پسرها مطالب را دنبال کنید. 

 

چرا جشن تولد برای کودکان مهم است؟

برای کودکان روز تولدشان، روز مهمی می باشد و در این روز به مرحله ی مهمی از زندگی می رسند و با فرصت هایی جدید و امکاناتی بیشتر روبرو می شوند. وارد مرحله ای جدید از زندگیشان می شوند. راه درازی را در پیش دارند، کار های زیادی برای انجام دادن و آرزو های بسیاری برای به تحقق رساندن.برای بچه ها روز تولدشان روز موعود است، قطعا مهم تر از هر روز دیگری است. آنها حساب ماه ها، هفته ها، روز ها، ساعت ها و دقیقه ها را دارند تا این  روز خاص، روز تولدشان، برسد و از مادر و پدر خود بپرسند، ” تولدم امروزه؟!” به عنوان پدر و مادر چنین چیزی را می دانید و نمی توانید بیخیال جشن گرفتن این روز خاص برای کودک خود شوید. هر پدر و مادری می خواهد این روز خاص را برای کودک خود یکی از به یاد ماندنی ترین روز های زندگی او بسازد.

تم-تولد-زنبوری

 

در زیر به چند دلیل که اهمیت جشن تولد را نشان می دهد می پردازیم:

• بالارفتن اعتماد به نفس

• اجتماعی شدن و دوست پیدا کردن

• به جا ماندن خاطرات خوب و شیرین در ذهن کودک

childrens-funny-birthday-party-decorated-room

 

تم تولد پسرانه 

تم تولد یکی از مهم ترین بخش های تولد برای کودکان محسوب می شود بهتر است قبل از طراحی تم تولد برای کودک تان نظر او را هم بپرسید. ایده های زیادی برای طراحی تم تولد پسرانه وجود دارند. پسر ها معمولا ترجیح می دهند که برای طراحی تم تولدشان از طرح های هیجان انگیز و با انرژی استفاده شود. 

اگر علاقه‌مند به برگزاری جشن تولد هستید، باید درخصوص نحوه تزیین آن اطلاعاتی داشته باشید. با توجه به سرشت و علایق پسر بچه ها، آن ها کمی سخت تر هستند و بیشتر دنبال شخصیت های قوی و جنگجو می باشند. ما لیستی از تم تولد پسرانه را در اینجا آورده ایم، که مطمئنا پسر کوچولوی شما از آنها لذت می برد. پسر بچه ها سلیقه ی خیلی خاصی برای انتخاب تم تولد خود دارند. پسر بچه ها حتی در سنین خیلی کم، مثلا یک سالگی هم می توانند علایق خود را نسبت به اسباب بازی های مورد علاقه شان نشان دهند. بیشتر کودکان به شخصیت های کارتونی بسیار علاقه مند هستند و اگر شما می خواهید کودک شما در روز جشن تولدش به یکی از شخصیت های کارتونی مورد علاقه اش تبدیل شود می توانید از انواع تم های تولد با شخصیت های کارتونی نظیر بن تن و باب اسفنجی و مرد عنکبوتی و ….. استفاده نمایید. در ادامه مطلب توضیحات و عکس هایی در رابطه با تم تولد پسرانه را باهم می بینیم تا به راحتی بهترین تم را برای تولد پسر خود انتخاب کنید. 

Birthday-theme-for-boys-21

 

احتمالا زمانی که به عکس‌های مختلف از تزیین میز تولد پسرانه یا تزیین اتاق تولد پسرانه و جزییات آن نگاه می‌کنید، احساس سردرگمی می‌کنید و نمی‌دانید برای چنین دیزاینی، باید از کجا شروع کرد. قطعا تزیین جشن تولد پسرانه، به برنامه ریزی نیاز دارد و برای شروع، باید تم تولد پسرانه را مشخص کرد. بعد از مشخص شدن تم و رنگ آن، باید چک لیست دقیقی از لوازم مورد نیازتان یادداشت کنید. قطعا خریدهای نصفه و نیمه وقت زیادی از شما تلف می‌کند. اما با نوشتن تمامی لوازم موردنیاز استفاده در تزیین تولد ساده و شیک پسرانه، به‌راحتی می‌توانید تزیین را خودتان به عهده بگیرید و حتی در شرایط کرونایی این روزها، تزیین کیک تولد پسرانه خانگی را نیز، انجام دهید. همه کارها به برنامه ریزی شما بستگی دارد. پس دست به کار شوید و لیست بنویسید.

Boys-birthday-theme

 

تزیینات جشن تولد شامل ریسه ها، بادکنک، کیک، ظروف، استند و … می باشند که معمولا رنگ آبی مورد علاقه پسران بوده و برای طراحی زیبای دکوراسیون تولد آنها، می توان این رنگ را بیشتر مورد استفاده قرار داد. همچنین بسیاری از پسر بچه ها به شخصیت های کارتونی و یا یک تیم ورزشی خاص علاقمند هستند که می توانید به راحتی دیزاین تولد وی را با توجه به سلیقه اش انتخاب نمایید، اکنون در اینجا نمونه هایی از تزیین تولد پسرانه با تم های جذاب و دوست داشتنی قرار داده ایم که می توانید از آنها برای دیزاین جشن تولد های خود ایده بگیرید.

1525667577_KYGZSTGSHQ

 

لوازم مورد نیاز تزیین را بخرید

بعد از نوشتن لیست دقیق، نوبت به خرید اقلام مورد نیاز می‌شود. خرید کاغذ رنگی، بادکنک، مقوا رنگی، قیچی، چسب، لوازم تزیینی، نخ و موارد دیگر، لوازمی است که برای چیدمان میز تولد پسرانه و دیوار پشتی آن، نیاز دارید. پس با تهیه به‌موقع این لوازم، با حوصله  زیاد، دکوری‌های مرتبط با تم تولد پسرانه ساده را آماده کنید.

photo_2017-10-27_01-59-34

 

از میز تولد شروع کنید

یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که در جشن تولد به چشم می‌خورد، میز تولد است. برای رسیدن به جذاب ترین ایده های تم تولد پسرانه، باید تلاش کنید و به جزییات دقت کنید. بعد از مشخص کردن مدل تزیین جشن تولد پسرانه، باید برای دیزاین، کارتان را شروع کنید. براساس تم انتخابی، می‌توانید بادکنک‌هایی با اندازه‌های مختلف باد کنید و به‌صورت ریسه در پایین میز نصب کنید. استفاده از کاغذهای رنگی، ریسه‌های نخی و مقوایی در ناحیه جلویی میز، رایج است. بعد از این مرحله، چیدمان لوازم روی میز را شروع کنید. اگر کاپ کیک و کوکی متناسب با تم سفارش داده‌اید در اطراف کیک تولد بچینید و هارمونی رنگ و تم تولد را نشان دهید. استفاده از خوراکی‌های رنگی متناسب با تم و تهیه ظروف متناسب با آن، ازجمله کارهایی است که می‌توانید برای تزیین میز تولد پسرانه ساده استفاده کنید.

49599996_237856287133463_8405760707905586065_n

 

برای دیزاین دیوار پشت میز وقت کافی اختصاص دهید

دیوار پشت میز تولد، قسمتی است که در تمامی عکس‌ها می‌توانید مشاهده کنید. فرقی نمی‌کند که تدارک شما برای تزیین تولد بچه باشد یا بزرگسال، در هر شرایطی نیازمند استفاده از تزیینات مختلفی برای دیوار پشت میز تولد هستید. این قسمت از دیوار، معمولا با بادکنک آرایی و ریسه‌های مقوایی و روشنایی دیزاین می‌شود. اگر هنوز نمی‌دانید که چه مدل دیزاینی انتخاب کنید، در ادامه عکس‌های منتخب از تزیین تولد پسرانه بزرگسال و کودک را مشاهده کنید.

Birthday-theme-for-boys-23

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی