|

قسمت ششم سریال می خواهم زنده بمانم

جنگ عاشقان فاسد!

هما و شایگان تصمیم می گیرند به دیدار همایون حقی بروند تا او را از تصمیمی که برای نجات دادنش از اعدام گرفته اند مطلع کنند.

لینک کوتاه کپی شد

ششمین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه، نهم فروردین به صورت اختصاصی از سایت فیلمیو منتشر شد .

با تصمیم هما، شایگان همه ی مقدمات را آماده ی مراسم عقد می کند. او دشتی را تحت فشار قرار می دهد تا نادر را آزاد  و پرونده ی همایون را مختومه کند. دشتی به آسانی راضی به انجام این کار ها نمی شود. این جاست که پای تهدید های شایگان به میان می آید.

شایگان از دشتی گرویی دارد که دشتی به خاطرش هر کاری می کند. دشتی در خانه ای اعیانی و با زنی زندگی می کند که پیش از انقلاب خواننده بوده است. پرونده ی آن زن بعدها زیر دست دشتی می آید و دشتی در  بازجویی از او عاشقش می شود و او را از حکم زندان فراری می دهد و به خانه می آورد. لو رفتن این اطلاعات برای دشتی خیلی گران تمام خواهد شد.

شایگان و هما به دیدار همیاون می روند تا اجازه ی او را برای عقدشان بگیرند. اما همایون به سادگی با حرف های هما راضی نمی شود. او دخترش را می شناسد و می داند در حال تن دادن به ازدواجی اجباری است. اما شایگان از در دیگری وارد می شود. او با تعریف کردن از گذشته و کودکی سختش و رابطه با مادرش، همایون را تحت تاثیر قرار می دهد و عشقش به هما را به جای ثابت کردن به خود هما به پدرش اثبات می کند.

کاوه بعد از مجروح شدن و رسیدن به خانه ی شیوا مداوا می شود. عماد هم سیر تا پیاز اتفاقاتی که بر او گذشته را در زمان بیهوشی کاوه به شیوا می گوید و بدین ترتیب شیوا باز هم به کاوه نزدیک تر می شود. عماد به کاوه اعتماد می کند و او را با شیوا تنها می گذارد و خودش به سراغ مفتاح می رود تا کمی برای کاوه وقت بیشتری بگیرد. اما ماموریتی جدید بر دوشش گذاشته می شود. ماموریت کشتن کاوه.

 در قسمت ششم تلاش می شود که چهره های منفی داستان هم کمی همدردی برانگیز تصویر شوند. عشق دشتی به همسرش که خواننده بوده است و تحت فشار قرار گرفتنش توسط شایگان یکی از این تلاش ها است. او که در زد و بندهای زیادی با خود شایگان همدست بوده است و حالا درمقابل شایگان در موضع ضعف و مورد سوءاستفاده قرار می گیرد!

سخنرانی شایگان در مقابل همایون هم تلاشی دیگر است. او با تعریف کردن قصه ی کودکی و مادرش همدردی همایون و شاید مخاطبان را بر می انگیزد و با ابراز عشقش به هما تصویری بی گناه از خود به جای می گذارد و همه ی فساد و زد و بند هایش را پشت این نقاب پنهان می کند.

ادامه ی داستان و راه می خواهم زنده بمانم تا حد زیادی بستگی به واکنش نادر به اتفاقات پیش آمده دارد. او است که بیش از هر کسی بازی خورده است و خشم او یا میل به انتقامش روایت آینده ی این سریال را جهت خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی