|

قسمت نهم سریال دراکولا

هم خانه شدن الناز و ژاله با چمچاره !

دراکولا به قسمت نهمش می رسد و راه از ابتدا تا این قسمت اگرچه بسیار طولانی به نظر می رسد اما در واقع مقدار زیادی از داستان پیش نرفته است

لینک کوتاه کپی شد

نهمین قسمت از سریال دراکولا به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری سه شنبه چهارم خرداد در سایت های فیلیمو و نماوا منتشر شد.

چمچاره و مینا هر چه می کنند نمی توانند خانه ی نیاوران را بفروشند. اعضای هیئت مدیره ی ساختمان هر لحظه و در مقابل هر مشتری ظاهر می شوند و مانع از به نتیجه رسیدن تلاش های آن ها می شوند. ژاله و الناز هم با تخلیه ی خانه هایشان به دنبال جایی برای اقامت هستند از خانه ی دوستان و خانواده هم خیری نمی بینند.

ژاله تصمیم می گیرد از کشور خارج شود اما ممنوع الخروج شده است و دست از پا دراز تر بر می گردد. الناز هم که می خواست به خانه ی پدرش برگردد با دستگیری او به جرم همکاری با کامروا مواجه می شود و او هم نمی تواند در خانه ای با زن پدرش و فامیل های او زندگی کند!

آخرین پناه به نظر می رسد خانه ی نیاوران است. خانه ای که به جز الناز و ژاله به نام چمچاره هم شده است و سند های آن ها نیز در دفتر اسناد رسمی ای جعلی ثبت شده است و بنابراین مالکیت همین خانه هم پر دردسر خواهد بود.

و اما هوشمند کامروا. جواب تست آی کیو هوشمند حتی از اوران گوتان ها هم کم تر شده است و دادگاه به این نتیجه رسیده است که هوشمند به لحاظ هوشی اصلا توانایی اداره ی تشکیلات سایت شرط بندی را نداشته است. بنابراین او می تواند به قید ضمانت آزاد شود.

دراکولا در قسمت های طولانی بیش از پنجاه دقیقه ای خود همچنان در یک دایره و در یک موقعیت می گذرد. اگرچه تعداد لوکیشن ها به نسبت زیاد شده است و داستان از خانه ی مبینا تا خونه ی پدر ژاله تا دفتر وکیل و خانه ی نیاوران در جریان است اما همه چیز حول یک موضوع می گردد و این موضوع مدام تکرار می شود.

مهران مدیری به لطف همین تکرار مکررات توانسته است شخصیت های غریب و کاریکاتوری اش را برای مخاطبان جا بیندازد اما آن ها با این که نسبت به گذشته اکت های کمدی بیشتری دارند و خنده ی بیشتری هم می توانند ایجاد کنند اما گه گاه تکراری و خسته کننده به نظر می رسند.

به هر صورت دراکولا به قسمت نهمش می رسد و راه از ابتدا تا این قسمت اگرچه بسیار طولانی به نظر می رسد اما در واقع مقدار زیادی از داستان پیش نرفته است و هنوز راه زیادی تا پایان و روشن شدن تکلیف اموالی که کامروا به باد داده است مانده است...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی