|

زوج ها بخوانند؛ خواسته مردها در رابطه جنسی چیست؟

رابطه جنسی

به تصور برخی شاید خواسته مردها در رابطه جنسی واضح باشد اما اینطور نیست خواسته مرد از همسرش گاهی بسیار مرموز است که باید آن را کشف کنید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه پزشکی سلامت- بسیاری از ما خواسته هایی از شریک جنسی خود داریم اما به دلیل خجالت و رودربایستی آن ها را بازگو نمی کنیم و یا آنقدر بد مطرح می کنیم که باعث دلخوری طرف مقابل می شود. مرد و زن باید برای داشتن یک رابطه زناشویی سالم خواسته های خود و شریک زندگیشان را شناخته و به خوبی آن ها را برطرف نمایند که این اصلا خجالت ندارد.

به گزارش«شایانیوز»، داشتن رابطه جنسی رضایت بخش (Sexual satisfaction) در زندگی زناشویی، بسیار مهم است بدون شک بین رضایت جنسی و رضایت از کل زندگی زناشویی رابطه مثبت و بالایی وجود دارد. برای دستیابی به رضایت جنسی زوجین باید سعی کنند خواسته های جنسی طرف مقابل را بشناسند در این بخش برخی از خواسته های جنسی مردان را برای بهبود کیفیت رابطه جنسی بازگو می کنیم. به تصور برخی شاید خواسته مردها در روابط جنسی بسیار واضح و آشکار باشد اما اینطور نیست خواسته مرد از همسرش گاهی بسیار مرموز و پنهان است اما باید بتوانید آن را کشف کنید. در یک دنیای ایده آل هم زن و هم مرد باید انتظارات جنسی که از یکدیگر دارند را به همسرانشان بگویند. 

خواسته های اصلی مردان در رابطه جنسی

مردان معمولا انتظارات جنسی بالایی دارند و اگر بخواهید همه آن ها را برطرف کنید اندکی مشکل است اما تاثیر بسیار زیادی بر افزایش کیفیت زندگی مشترک خواهد داشت چون اهمیت رابطه جنسی برای مردان بسیار زیاد است در این بخش بعضی از خواسته های مردان در رابطه جنسی را برای شما بازگو می کنیم.

what-are-the-ladies-married-with-what-men

برقراری رابطه جنسی در پوزیشن های مختلف

اگر شما همیشه از یک پوزیشن خاص برای روابط جنسی تان استفاده می کنید، حتما همسرتان از شما می خواهد که به روشتان تنوع دهید و پوزیشن های دیگر را نیز امتحان کنید. بر عکس باور عمومی درباره خواسته مردها در روابط جنسی آقایان از ارتباط جنسی سریع و عجله ای خوششان نمی آید.

برطرف کردن بوی بد واژن

در برخی از خانم ها بوی بدی در ناحیه واژن وجود دارد که این مسئله برای مردان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد تا جایی که می تواند باعث بی میلی برای رابطه جنسی شود. شما به عنوان یک زن باید برای بهداشت فردی خودتان هم که شده این موضوع را جدی بگیرید. لازم به ذکر است که بوی بد ناحیه تناسلی به طور عمده ناشی از عفونت های دستگاه تناسلی است به همین دلیل برای رفع بوی بد واژن خانم ها بایستی در مراحل اولیه به سراغ درمان عفونت دستگاه تناسلی بروند. راه هایی برای کاهش بوی بد واژان وجود دارد که به شرح ذیل است:

قسمت بیرونی ناحیه تناسلی خود را بشویید

هنگام استحمام با کمی صابون، قسمت خارجی اندام تناسلی خود را کف مالی کنید و سپس با آب فراوان بشویید. توجه داشته باشید که هرگز قسمت داخلی اندام تناسلی را با صابون نشویید، زیرا این کار باعث خارش و عفونت واژن می شود. برای شستشوی ناحیه تناسلی خود، از مصرف بیش از اندازه صابون به خصوص صابون های آنتی باکتریال خودداری کنید، زیرا این صابون ها حاوی مواد شیمیایی هستند که ممکن است واژن را تحریک کنند و منجر به حساسیت و واکنش های آلرژیک شوند. همچنین بهتر است به جای صابون از ژل های بهداشتی مخصوص بانوان استفاده کنید.

boy-vajen-4

از بین بردن موهای ناحیه تناسلی

موهای زائد ناحیه تناسلی را با استفاده از موبرهای بهداشتی که در داروخانه‌ها وجود دارد از بین ببرید. این کار در از بین بردن میکروب‌ها و باکتری‌های محیط بسیار موثر است.

استحمام بعد از رابطه جنسی

بعد از برقراری رابطه جنسی با همسر خود، حتما ناحیه تناسلی‌تان را بشویید. چرا که باقی ماندن ترشحات ناشی از رابطه جنسی در واژن، بوی ناخوشایندی ایجاد می‌کند. پس یکی از راه‌های از بین بردن بوی بد واژن، استحمام بعد از رابطه جنسی است.

ادرار کردن بعد از رابطه جنسی

ادرار کردن بعد از رابطه جنسی توصیه می شود، زیرا هر گونه ترشحات بدبویی که داخل مجرای تناسلی فرد باقی مانده است، توسط ادرار بیرون می آید.

صحبت کردن در مورد نارضایتی از برخی رفتارهای جنسی

اگر رفتارها و فانتزی های جنسی شریکتان شما را ناراحت می کند با او صحبت کنید و بخواهید که در زمان رابطه جنسی خود را در جایگاه شما تصور کند. اگر هر دو نفر بتوانید فانتزی های جنسی یکدیگر را به خوبی بشناسید به اوج لذت جنسی می رسید و از رابطه جنسی سالم و لذت بخشی برخوردار خواهید شد.

My-Husband-Ignores-Me-scaled-min-e1617616379321

 آغازگر نبودن خانم ها در رابطه جنسی

خیلی از خانم ها فکر می کنند همیشه مردها باید برای رابطه جنسی پیش قدم شوند اگر همیشه منتظر بمانید تا همسرتان از شما درخواست رابطه کند ممکن است این اتفاق رخ ندهد چرا که مردها هم دوست دارند هر چند وقت یکبار این همسرشان باشد که برای داشتن رابطه پا پیش بگذارد در غیر این صورت احساس خواهند کرد که شما را برای رابطه جنسی مجبور می کنند و ترجیح می دهند تا زمانی که خودتان نخواهید با شما رابطه ای نداشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام.من یک زن متاهل هستم،از مطالب خوبتون هم،بسیار سپاسگزارم.

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خوب عالی

  • ناشناس ارسالی در

    آفرین

  • زوج ارسالی در

    سلام خیلی عالیه ممنونم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی