|

"سحر قریشی" با نیسان پرواز کرد پیش تتلو؛ کارگردان معروف راز خانم لو داد!

sahar ghoreyshi and tatallo shayanews

رابطه و آشنایی تتلو و سحر قریشی برای یکی دو روز و چند هفته نیست و این دو از مدت ها قبل باهم در ارتباط بودند و حالا قرار است ازدواج کنند.

لینک کوتاه کپی شد
4

سحر قریشی و امیر تتلو انگار راستی راستی قرار است باهم ازدواج کنند. این رابطه شاید خیلی غیر قابل باور و شوکه کننده بود هم تتلیتی ها و هم دوستداران سحر قریشی هنوز هم نتوانسته اند این موضوع را هضم کنند.

به گزارش «شایانیوز» این رابطه به نظر مختص یکی دو روز و چند هفته نیست این از مدت ها قبل با یکدیگر در ارتباط بودند و حتی به نقل از تتلو عنوان شده که سحر انتخاب مادر امیر تتلو بوده و خانم بازیگر زمان حضور در ایران چندین بار با نسیم خواهر تتلو هم دیدار کرده است.

این ها همه به کنار محمد حسین فرح بخش تهیه کننده و کارگردان سینما که رابطه کاری نزدیکی با سحر قریشی دارد در یک گفتگوی اینترنتی درباره رابطه سحر و تتلو توضیح می دهد و می گوید این دو نفر از چند ماه قبل با هم در ارتباط بودند و سحر موضوع ازدواج با تتلو را یکی دو ماه پیش با فرح بخش مطرح کرده بود که آقای کارگردان سعی کرد سحر قریشی را منصرف کند اما انگار عشق و علاقه بین این دو عمیق تر از این ها بود.

فرح بخش در صحبت های خود از نقش سریال نیسان آبی در رابطه تتو و سحر گفت. یعنی احتمالاً زمانی که سحر در ترکیه مشغول بازی در این سریال بوده با تتلو هم در استانبول ملاقات هایی داشته و صحبت های اولیه رو انجام دادن.

سحر روی تتلو بیشتر تاثیر گذاشته یا بالعکس؟

در این دو هفته ای که سحر قریشی و تتلو باهم هستند هر دو نفر تغییر کرده اند. سحر قریشی که دختر خیلی پررو و حاضر جوابی بود از وقتی ترکیه رفته خیلی آروم و خجالتی شده و با اینکه تا به حال حداقل سه رابطه جدی را تجربه کرده اما به مانند دختران 18 ساله ای شده که برای اولین بار عشق و عاشقی را تجربه می کنند.

تتلو هم از وقتی که بحث عشق و عاشقی و ازدواجش با سحر مطرح شده تغییر کرده. او که تا قبل از این داستان ها همیشه در تلگرام و اینستاگرام به دنبال نیوفیس تازه بود و حتی دنبال کنندهاش رو فحش و ناسزا می داد که چرا خودشان را در اختیار او قرار نمی دهند حالا خیلی مودب و سنگین رنگین شده اصلاً فحش و ناسزا از دهانش بیرون نمی آید!

لاک زدن سحر قریشی برای تتلو

آیا رابطه تتلو و سحر قریشی ادامه دار خواهد بود؟

این سوالی است که نه تنها تتلیتی ها و سحرلیتی ها (طرفداران سحر قریشی) بلکه ذهن تمامی فعالان فضای مجازی را به خود مشغول کرده که با توجه به سابقه و روابطی که این دو نفر در گذشته داشتند آیا رابطه این دو باهم جدی است و به ازدواج ختم می شود یا خیر؟

42824812-4735-b__3530

سحر قریشی به ایران برمی گردد؟

سحر قریشی و امیر تتلو گویا قرار است باهم ازدواج کنند. سوال دیگری که مطرح است وضعیت کاری این دو نفر بعد از ازدواج است. تکلیف تتلو که مشخص است. او در ترکیه تیم و بند موسیقی اش را دارد و به تازگی هم که فهمیده راه پول درآوردن برگزاری کنسرت است و طبق برنامه یکی دو کنسرت هم برای فصل بهار برنامه ریزی کرده. از طرفی به خاطز حواشی که تتلو در این یکی دو ساله ایجاد کرد هیچ شانسی برای برگشتن به ایران و فعالیت ندارد. اما داستان سحر کاملاً متفاوت است.

خانم قریشی جزو بازیگران مطرح سینما و حتی تلویزیون است و قطعاً ازدواج با تتلو روی روابط کاری وفعالیت های حرفه ای او تاثیر خواهد داشت مگر اینکه سحر دیگر قصد برگشتن به ایران را نداشته باشد که در این صورت باید گفت سحر در ترکیه می خواهد چه کار کند؟ آیا او می خواهد راه ریحانه پارسا را برود و به ابتذال کشانده شود؟ یا قصد دارد به مانند گلشیفته شانس خود را برای حضور به عنوان یک بازیگر بین المللی امتحان کند. موضوعی که باتوجه به سابقه بازیگری و روحیات سحر قریشی و محل اقامتی که انتخاب کرده یعنی ترکیه بسیار بعید و ناممکن به نظر می رسد.

درخواست امیر تتلو از سحر قریشی

البته خود تتلو درخصوص آینده کاری همسرش توضیحاتی داد و نوشت:"یه صحبتا و تیترایی میبینم که چی نوشتین وضیعت کاری خانم قریشی چی میشه حالا؟ چی میخواستین بشه؟ ازدواج مگه جرمه؟ اگرم فکر می کنید من قراره اجازه ندم باید بدونید که به نظر من ایشون میتونه به فعالیت هاش ادامه بده و من هیچ مشکلی با حرفه و هدفشون ندارم! منتها از این به بعد دوست دارم بعضی مسائل بیشتر رعایت بشه و تو کارها لباس ها و فاصله ها با حفظ ایمنی بیشتری راجع بهشون تصمیم گرفته شه و نوع صحبت با ایشون تو کارها و جلسه ها و مصاحبه ها از سمت یه خانم مجرد به شکل برخورد با یه خانم متاهل باشه !"

این صحبت ها در کنار نقل و قول های حسین فرح بخش از سحر قریشی نشان می دهد که گویا خانم بازیگر قصد دارد به ایران برگردد و انگار سحر خانم همسر پروازی تتلو خواهد بود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی