|

آنر

طراحی منحصر به فرد مجیک وی و قیمت آن فاش شد!!!

Honor Magic V pricing tipped, promo image showcasing leather back emerge

تصویر تبلیغاتی مجیک وی آنر اولین گوشی تاشدنی 2022 با پنل پشتی چرم به همراه قیمت آن منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس گزارش هایی که تا به الان منتشر شده است انتظار می رود که در تاریخ 10 ژانویه آنر، مجیک وی را به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو سال 2022 رونمایی کند، علاوه بر این که مجیک وی اولین گوشی هوشمند تاشو سال 2022 لقب خواهد گرفت، اولین گوشی هوشمند تاشویی نیز خواهد بود که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می گردد.

با توجه به گزارشی که Gizmochina به نقل از یک افشاگر به نام WHY LAB منتشر کرده است این گوشی هوشمند در دو مدل متفاوت و با دو قیمت متفاوت عرضه خواهد شد.

Honor Magic V- Price

عکس منتشر شده توسط این افشاگر نشان می دهد که نسخه استاندارد مجیک وی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 13999 یوان (2195 دلار) و نسخه ی رده بالاتر آن با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 14999 یوان (2351 دلار) قیمت گذاری شده اند. این تصاویر همچنین اظهار می کنند که پیش فروش این گوشی هوشمند از تاریخ 10 ژانویه (تاریخ رونمایی) آغاز خواهد شد.

هواوی هنوز هیچ تائیدیه ای را در خصوص اطلاعات فاش شده توسط این تصاویر منتشر نکرده است، به این ترتیب باید آمادگی هر تغییری را در رابطه با قیمت این محصول داشته باشیم.

Honor-Magic-V-1

از طرفی دیگر تصاویر تبلیغاتی منتشر شده توسط مجله Esquire طراحی زیبا و البته جالب پنل پشت مجیک وی را به نمایش می گذارد، پنل پشتی این گوشی هوشمند از یک پوشش چرمی گیاهی ساخته شده است که ظاهر آن را متفاوت می نماید.

با توجه به گزارش های قبلی، این گوشی هوشمند از صفحه نمایش خارجی 6.5 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز و صفحه نمایش داخلی 7.9 اینچ با نرخ تازه سازی 90 هرتز برخوردار خواهد بود. پنل پشتی آن نیز میزبان تنظیمات دوربین سه گانه ای می باشد که احتمالا دوربین اصلی آن سنسور 50 مگاپیکسلی IMX466 سونی خواهد بود.

Honor Magic V

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی