|

ریلمی

ریلمی 9i رونمایی شد؛ درست همانی که انتظار می رفت!

Realme 9i is official

درست مطابق با آنچه که انتظار می رفت ریلمی ، در ده فوریه برابر با بیستم دی ماه از میان رده ی خود، ریلمی 9i رونمایی نمود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روز گذشته علاوه بر آنر، که مجیک وی را معرفی نمود، یک شرکت چینی دیگر نیز از محصول جدید خود رونمایی کرد؛ همان طور که انتظار می رفت ریلمی ، در بیستم دی ماه از میان رده ی خود، ریلمی 9i رونمایی نمود.

محصول جدید ریلمی، 9i، قدرت خود را از جدیدترین اسنپدراگون سری 6 یعنی اسنپدراگون 680 (مبتنی بر فرآیند 6 نانومتری) به دست می آورد که انرژی آن از طریق یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی تامین می شود؛ صفحه نمایش آن نیز یک پنل 6.6 اینچی فول اچ دی IPS LCD  می باشد که نرخ تازه سازی آن از 30 هرتز تا 90 هرتز قابل تنظیم می باشد، اما ما هنوز مطمئن نیستیم که این تنظیمات خودکار است یا به صورت دستی تنظیم می شود.

Realme-9i

در ارتباط با تنظیمات دوربین ریلمی 9i باید بگوییم که بر روی پنل جلویی آن یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی با طراحی پانچ در سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است. بر روی پنل پشتی آن نیز تنظیمات دوربین سه گانه ای تعبیه شده است که از یک سنسور 50 مگاپیکسلی f/1.8 به عنوان دوربین اصلی و یک جفت سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و سیاه و سفید، تشکیل شده است؛ همچنین یک فلش LED نیز در کنار سه ماژول دوربین قرار گرفته است.

ریلمی 9i به همراه رابط کاربری Realme UI 2.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 به بازار عرضه می شود. از لحاظ پیکربندی حافظه نیز قابل توجه است که تنها یک گزینه موجود است که آن هم از 6 گیگابایت رم به علاوه 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار می باشد، که البته می توان فضای ذخیره سازی آن را با استفاده از کارت میکرو SD افزایش داد اما نکته ی جالب و منحصر به فرد آن این جاست که امکان برخورداری 5 گیگابایت رم اضافی از حافظه ی داخلی را نیز دارد.

این گوشی هوشمند هم اکنون با قیمت 649000 دانگ معادل با 290 دلار در دو رنگ آبی و مشکی به فروش می رسد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی