|

سونی

مشخصات سونی اکسپریا 5IV فاش شد؛ سونی هرگز جا نخواهد زد

Alleged Sony Xperia 5 IV specs leak promises memory bump to 12 GB for the compact smartphone

اخبار و اطلاعات تازه منتشر شده برخی از ویژگی ها و قابلیت های نسل جدید گوشی های هوشمند سونی را منتشر کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت ها اخبار و اطلاعات منتشر شده حاکی از آن بودند که احتمالا سونی طراحی و تولید اکسپریا 5IV را  متوقف کرده است و تصمیم به حذف آن دارد اما گزارش های اخیر حاکی از آنند که شایعات گذشته همگی غلط از آب درآمدند.

براساس گزارشی که به تازگی NoteBookCheck منتشر کرده است اخیرا اکسپریا 5IV در حساب کاربری اینستاگرام این شرکت ژاپنی حضور پیدا کرده است و پس از آن نیز برخی از شایعات و افشاگری ها در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر شده است. یکی از مهمترین این ادعا ها این است که سونی تصمیم دارد تا این گوشی هوشمند را به همراه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس راهی بازار کند اما با توجه به اینکه اکسپریا 1IV به تازگی به همراه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شده است گمان نمی کنیم که این ادعا درست باشد.

از طرف دیگر یک افشاگر در Weibo ادعا کرده است که اکسپریا 5IV با پیکربندی حافظه ارتقا یافته ای عرضه خواهد شد به این صورت که دو گزینه 8 و 12 گیگابایتی برای رم و دو گزینه 128 و 256 گیگابایتی برای فضای ذخیره سازی این گوشی هوشمند وجود خواهد داشت.

سونی

همچنین به نظر می رسد که اکسپریا 5IV از ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود به علاوه این که اگر تا زمان رونمایی و عرضه آن اندروید 13 منتشر شده باشد شاید به صورت پیش فرض بر روی این دستگاه راه اندازی شود.

در ارتباط با ماژول های دوربین آن نیز باید بگوییم که بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند سه لنز 12 مگاپیکسلی و بر روی پنل جلویی آن نیز یک لنز 12 مگاپیکسلی دیگر تعبیه شده است.

با همه ی این اوصاف باید در نظر داشته باشید که هیچ یک از اطلاعات ذکر شده در بالا توسط سونی به طور رسمی تائید و یا تکذیب نشده اند و ما امیدواریم که هر چه زود تر بتوانیم صحت و سقم این اخبار را بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی