|

شیائومی

شیائومی 12 اولترا در آستانه رونمایی؛ 14 تیر زمان معرفی خواهد بود

Xiaomi 12 Ultra tipped to launch on July 5

بالاخره بعد از مدت ها صبر و انتظار ظاهرا زمان رونمایی رده بالاترین عضو پرچمدار فعلی شیائومی فاش شد، چهاردهم تیر ماه روز موعود خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید بیشتر از چند ماه است که در انتظار رونمایی شیائومی از رده بالاترین پرچمدار سری 12 خود هستیم، که تا چند روز پیش حتا معلوم نبود این شرکت سازنده چه زمانی تصمیم به رونمایی شیائومی 12 اولترا خواهد گرفت با این اوصاف اخبار و اطلاعات تازه منتشر شده خبر های خوشایندی را برای طرفداران این غول فناوری دارند.

براساس گزارشی که GSMArena به نقل از افشاگری به نام TechGoing اخیرا منتشر کرده است انتظار می رود که شیائومی پرچمدار اولترا خود را به زودی و در تاریخ 5 جولای برابر با چهاردهم تیر ماه به بازار معرفی نماید. طبق گفته های این افشاگر نیز تبلیغات و تیزر های مربوط به آن از یک هفته قبل منتشر خواهند شد.

شیائومی 12 اولترا

البته لازم به ذکر است که خود شرکت سازنده یعنی شیائومی هنوز این خبر را رسما تائید نکرده است و متاسفانه افشاگر مذکور نیز صابقه کار چندان قوی ای ندارد بنابراین هنوز نمی توانیم به این اخبار خیلی امیدوار باشیم.

با توجه به گزارش های گذشته ما انتظار داریم که شیائومی 12 اولترا به همراه جدید ترین و قوی ترین تراشه کوالکوم، اسنپدراگون 8 نسل 1 به بازار عرضه شود. به هر حال مطمئنا خیلی زود و در عرض یک هفته صدق افشاگری های فوق ثابت خواهد شد.

مدت هاست که اخبار و افشاگری های مرتبط با این گوشی هوشمند شنیده می شود و ما نیز بی صبرانه در انتظار رونمایی آن به همراه یک دوربین بسیار قدرتمند هستیم که به همراهی لایکا ارائه خواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی