|

شیائومی

رندرهای نهایی شیائومی 12 اولترا فاش شد!

Xiaomi 12 Ultra renders reveal final design featuring Leica-branded camera setup

به تازگی تصاویری رندر از شیائومی 12 اولترا منتشر شده است که ظاهرا طراحی نهایی این پرچمدار را به همراه مشخصات اصلی آن به نمایش می گذارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از ابتدای سال جاری تا به همین امروز یکی از معدود گوشی های هوشمندی که هر چند روز یک بار در صدر اخبار قرار گرفته است رده بالاترین عضو پرچمدار شیائومی یعنی شیائومی 12 اولترا می باشد که علی رغم رونمایی و عرضه دیگر خواهر و برادر های سری خود هنوز رونمایی نشده است.

با توجه به اخبار و اطلاعات و افشاگری هایی که تا به این لحظه صورت گرفته است ما می دانیم که غول فناوری چینی تصمیم گرفته است تا این گوشی هوشمند را با طراحی متفاوت در بخش پنل پشتی و ماژول دوربین به بازار عرضه کند، به این ترتیب که یک ماژول دایره ای بزرگ با بریدگی های متعدد برای دوربین و سنسور ها بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت.

شیائومی 12 اولترا

به تازگی سایت خبری Gizmochina به نقل از نشریه Zouton تصاویری رندر از این گوشی هوشمند را منتشر کرده است که ظاهرا طراحی نهایی این پرچمدار را به نمایش می گذارند.

با توجه به این تصاویر می بینیم که ظاهرا شیائومی 12 اولترا ضخیم تر اما کوچک تر از نسل قبلی خود می باشد که در سال گذشته رونمایی شد به این ترتیب احتمالا صفحه نمایش 6.81 اینچی ای که در شیائومی می 11 اولترا شاهد بودیم را در این گوشی هوشمند در اختیار نخواهیم داشت اما در عضو یک پنل 6.6 اینچی AMOLED جایگزین آن می شود که نرخ تازه سازی 120 هرتز را به همراه وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس ارائه می دهد.

شیائومی 12 اولترا

بر روی پنل پشتی نیز تنظیمات عظیم دوربین را به همراه نام برند لایکا می بینم. ماژول دوربین دارای هفت بریدگی می باشد که به نظر می رسد چهار بریدگی به لنز ها و سه بریدگی به سنسور های مربوطه تعلق دارند. به احتمال بسیار زیاد این ماژول دوربین شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال، یک لنز 50 مگاپیکسلی دیگر برای دوربین فوق عریض، یک لنز 48 مگاپیکسلی زوم پریسکوپ و نهایتا یک لنز 16 مگاپیکسلی پرتره می باشد. بر روی پنل جلویی نیز شیائومی 12 اولترا میزبان یک لنز 16 یا 20 مگاپیکسلی خواهد بود که وظیفه عکس برداری سلفی را برعهده خواهد داشت.

شیائومی 12 اولترا

با توجه به این که پرچمدار رده بالای شیائومی هنوز رونمایی نشده است و نسل جدید تراشه های کوالکوم نیز در راه است می توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند قدرت خود را از یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس تامین نماید که تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضاس دخیره سازی را اراده می دهد به علاوه این تراشه نیز انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تامین خواهد کرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی