|

تیپ عجیب خانم بازیگر؛ علاقه زیاد "اندیشه فولادوند" برای خاص بودن!

اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر با انتشار موزیک ویدیو یاد و خاطره ارشا اقدسی را گرامی داشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

اندیشه فولادومند بازیگر سینما و تلویزیون و البته شاعر که سبک و سیاق خاص شعرخوانی او مورد توجه کاربران شبکه های اجتتماعی هم قرار گرفته بود.

اندیشه را باید جزو آن دسته از بازیگران کم حاشیه و البته گزیده کار سینما و تلویزیون به حساب آورد و شاید دلیل این کم کاری خانم فولادوند را باید در عشق و علاقه ایشان به شعر و ادبیات جستجو کرد.

اندیشه پیشتر از آرزوی بزرگش گفته بود و اینکه آرزو دارد من اولین ایرانی باشد که نوبل ادبیات را می گیرد، البته اگر کس دیگری هم بگیرد قطعا خیلی خوشحال خواهد شد.

اندیشه به تازگی در صفحه اینستاگرام خود موزیک ویدیو منتشر کرد که از روی ترانه به نام سلول شخصی که سروده خودش است و رضا یزدانی آهنگ سازی و تنظیم و علی اوجی تهیه کنندگی آن را برعهده داشت و به یاد ارشا اقدسی تولید شده است را منتشر کرد.

تصاویر خاص از شاعر و بازیگر خاص تر!

 
اندیشه به سبک شاعران و ادبیان زندگی خاصی دارد و در آستانه 40 سالگی مجرد است و بیتشر ایام سال را در کلبه کوچک اش در یکی از روستا های استان گیلان زندگی می کند و در کنار تمامی این موارد تصاویر و عکس هایی خاصی هم از خود منتشر می کند

andishehfouladvand_1507324676

andishehfouladvand_1509799375

andishehfouladvand_1516880059

 

بیوگرافی اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند در 7 مهر ماه سال 1362 در بیمارستان 503 ارتش در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته فلسفه ، بازیگر سینما ، شاعر و نویسنده می باشد.

در کودکی به نجاری و خرید و فروش علاقه مند بوده و مدتی هم این کارها را انجام می داده است

با اینکه اولین بازی او در فیلم مریم مقدس بود؛ اما اولین حضورش به صورت حرفه ای در فیلم سربازهای جمعه مسعود کیمیایی بود.

بعد از این فیلم او مدتی از سینما دور بود تا اینکه دوباره با فیلم ستاره های فریدون جیرانی به سینما بازگشت و بعد از آن دوباره به فعالیت های بازیگری خود ادامه داد.

وی علاوه بر بازیگری به صورت حرفه ای شعر هم می گوید. سال 1387 کتاب شعر عطسه های نحس (نشر ثالث) را چاپ کرد. سیزده قطعه از اشعار این کتاب، توسط شاعر در آلبومی به نام آخرین حرف معاصر با آهنگسازی فریبرز لاچینی اجرا و در بهمن 1390 رونمایی شد.

او همچنین کتابی با نام شلیک کن رفیق را در سال 1393 وارد بازار خواهد کرد. آلبومی نیز با همان نام در دست انتشار دارد که آهنگسازی آن به عهده کارن همایونفر می باشد و کلیه اجراها را خودش عهده دار است.

andishehfouladvand_1620983308

andishehfouladvand_1623316710

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خدا شفا بده😳👐🏻

  • ناشناس ارسالی در

    اسکل

  • مینا ارسالی در

    اخه اونم شد تیپ خدا شفا بده چقدر بیکارن 😂😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    چرا این خانم اینطوری؟

  • ناشناس ارسالی در

    اون سوراخ دماغتو بده جمع کنن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی