|

رابطه ناجور تتلو با آنجلینا؛ رامانا سوار بر حواشی به دنبال فالوور

amir tataloo shayanews

رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی طبق ادعا های جدیدش مواردی را درمورد رابطه با امیر تتلو افشا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

امیر تتلو خواننده رپ ایرانی است که حالا دیگر به شاخی دست نیافتنی تبدیل شده! وی چه در زمانی که ایران حضور داشت و چه حالا که ترکیه است با دختران بسیار زیادی رابطه و معاشقه داشته و دارد.

به گزارش«شایانیوز» حالا چند وقتی می شود که تصاویری رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی از نوع ایرانیش با تتلو منتشر شده که این عکس ها آنجلینا خانمِ بدلی را وادار به اعترافاتی کرد.البته خودش می گوید که این عکس ها را پخش نکرده و ابراز بی اطلاعی می کند اما رفتار او بعد انتشار تصاویر و اینکه حالا ول کن ماجرا نیست، نشان می دهد همه این ها برنامه ریزی شده است!

رامانا سیاحی ادعا دارد که آهنگ مشهور تتلو برای او خوانده شده است!

البته رامانا خانم می گوید رابطه ای در میان نبوده و این همکاری تنها برای موزیک ویدیو مشهور او بوده که برای این بدل ایرانی خوانده شده است.

او می گوید این حرف ها برای جذب فالوور نیست و نیازی هم به فالوور ندارد چون به اندازه کافی معروف هست که البته کمی اغراق می کند و بعد از اینکه با تتلو سوژه شد خیلی ها او را شناخته اند. 

رامانا سیاحی

وی در حال حاظر 624 هزار دنبال کننده دارد و جالب اینجاست که رامانا سیاحی همانند دنیا جهانبخت سعی بر این دارد تا با راه انداختن موج حاشیه و افشاگری  پیج خود را بالا ببر اما او می گوید به این کار نیزی ندارد. 

مورد دیگر اینکه کاربران فضای مجازی برای این باورند که این خانم عمل های زیبایی انجام داده تا شبیه به آنجلینا جولی شود اما خودش چنین چیزی را قبول ندارد و ادعا دارد خدا دادی و بدون هیچ عملی چنین چهره ای شبیه به آنجلینا دارد.

ناگفته نماند رامانا سیاحی با نام اصلی خدیجه سیاحی می باشد که حالا کار ملینگ می کند و تجربه بازیگری نیز دارد و خود را هنرمند می داند. وی می گوید به دلیل زندگی در فرانسه نام خود را تغییر داده و حالا ساکن کانادا می باشد.

رامانا خانم از پدر جانبازش شکنجه میشد؟

حالا بعد از این ماجرا ها مورد دیگری به میان امده و آن پدر رامانا است که ظاهرا پس از دیدن تصاویر عصبانی شده و به دخترش زنگ می زند و اما رامانا جوابش را نمی دهد.

رامانا سیاحی ادعا دارد پدرش او را شکنجه میداده و برایش پدری نکرده. وی در استوری اینستا متن زیر را نوشت:

رامانا سیاحی

حالا جالب اینجاست که رامانا خانم قبلا در مصاحبه ای اعلام کرده بود که پدر شجانباز است و برای او احترام زیادی قائل می باشد اما حالا حرف از شکنجه شدن توسط او می کند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی