|

تیپ ساحلی "یکتا خانم ناصر" با یه دختر خوشگل؛ "آقا منوچ" کو پس؟

yekta nasser shayanews

یکتا ناصر بازیگر مطرح ایرانی است که تصویری جدید همراه با دخترش سوفیا لب ساحل منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

یکتا ناصر بازیگر شناخته و خوش چهره ایرانی است که البته به واسطه آقای شوهر کارگردان «منوچهر هادی» ره صد ساله را به یکباره رفت و پشت سر هم فیلم و سریال بازی کرد!

به گزارش«شایانیوز» یکتا ناصر در کل هنرمندی کم حاشیه است اما مدتی بود که به دلیل تغییر چهره اش از حالت طبیعی به زاویه فک و... کمی سوژه کاربرین قرار گرفت. وی در بیشتر مواقع نقش هایی جدی دارد اما با بازی در فیلم پر بیننده «رحمان 1400» نشان داد در طنز هم استعدا خوبی دارد.

یکتا ناصر یک سال پس از بازی در فیلم سینمایی پرفروشِ “من سالوادور نیستم” در اسفند سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی کارگردان این فیلم ازدواج کرد و کمتر از یک سال بعد صاحب دختری به نام سوفیا شدند. در ادامه تصویر مادر دختری آن ها لب دریا مشاهده می کنید.

یکتا ناصر

باز هم بازی به واسطه آقای کارگردان

از این ها که بگذریم یکتا ناصر طبق معمول در سریالی که شوهر جانش کارگردان می کندحضور دارد. «نیسان آبی» سریال شبک خانگی است که به تازگی شروع به پخش کرده و قالبی طنز گونه دارد. 

البته عده ای از کاربران هم چون از سریال گیسو ناراضی بوده اند، منوچهر هادی را برای این که خیلی سریع اقدام به تولید نیسان آبی کرده است را مورد انتقاد قرار داده اند.

یکتا ناصر و منوچهر هادی در نیسان آبی
یکتا ناصر و منوچهر هادی در نیسان آبی

سریال نیسان آبی

یکتا ناصر در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود بطوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. 

یکتا ناصر

یکتا ناصر به گفته خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ابي ارسالی در

    سلام يكي نيست به اين بازيگرا خودشنو بيش از حد به مردم معرفي ونشون ندن گوگلو باز ميكني حال بهم زن شده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی