|

وقتی "ریحانه پارسا" میخواد فاجعه ناجور نوجوونیش رو بسازه؛ تو ترکیه مدل شده!

reyhane parsa shayanews

ریحانه پارسا که این روزها به تنهایی در ترکیه به سر میبرد اینبار مدل یک فشن ایرانی شد و عکس و فیلم هایی از خود نیز منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

ریحانه پارسا دختر 23 ساله ایرانی که استعداد خوبی در بازیگری دارد و تنها با ایفای نقش در یک سریال توانست محبوب دل ها شود و به شهرت خوبی نیز برسد اما ظاهرا خانوم بازیگر رفتن به راهی دیگر را در سر داشت و ریز ریز رو کرد!

به گزارش«شایانیوز» البته که ظاهرا به جز گلشیفته که جایگاه خوبی دارد، مهاجرت به بقیه بازیگران خانم ایرانی روی خوشی نشان نداده به خصوص که مثل ریحانه خانم پارسا خودتو دست هر کسی بسپری و اجازه هر استفاده ای رو بهشون بدی!

ریحانه پارسا اوایل رفتن هر راهی که رفت به بن بست خورد و حتی افسرده شد و برخی رسانه ها نیز خبر خودکشی اش را هم دادند اما خانم بازیگر حالا به گفته خودش حال خوبی دارد. ریحانه پارسا در اینستاگرام نیز با حواشی و تصاویر ناجورش توانست به بیش از 2 میلیون و 600 هزار فالوور برسد. البته وی دو پیج دارد و اون یکی صفحه اش رو با مواردی دیگه مثل فروش قاب عکس های دیجیتالی اش پر کرده اما در ایم پیج تو پست جدید گذاشت که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled

ریحانه پارسا این روزها به گفته خود حال خوب و خوشی دارد. او که تا چند ماه پیش دائما گریه میکرد و رفتار هایی عجیب غریب داشت حالا از تغییر می گوید. خانم بازیگر در کپشن عکس بالا نوشت:

از تغییر نترسید، نتیجه گاهی شگفت زده تان خواهد کرد.

ریحانه پارسا می خواد فیلم کتک خوردنش رو بسازه!

ریحانه پارسا که به گفته خود در نوجوانی و جوانی مشکلات زیادی رو تحمل کرده و حتی بهش تجاوز هم شده، چندباری به پدر و مادرش علنی فحاشی کرد. اما اینبار ظاهرا در حال ساخت فیلمی از 15 سالگی اش است که توسط پدرش کتک خورده و خاطره و تجربه ای دردناک برای او ساخته شده است.

Untitled

خوشگلیه ریحانه پارسا مدلش کرد

ریحانه پارسا چهره جذابی دارد و همین جذاب بودن باعث شده بود وارد عرصه بازیگری شود. چندی پیش لیلا بوشهری بازیگر قدیمی درباره نحوه ورود ریحانه به عرصه بازیگری گفته بود: ریحانه در یک کافه گارسون بود و از طرف یکی از دوستانش به کارگردان سریال پدر پیشنهاد می شود و چون بازیگر اصلی این نقش در آخرین روزها از حضور در این سریال انصراف داده بود کارگردان به ناچار از ریحانه پارسا که گویا علاقه مند به بازیگری هم بود و چهره زیبایی هم داشت برای ایفای نقش لیلا استفاده کرد.

ریحانه پارسا چهره جذاب و نچرالی دارد که اصلا به خاطر همین چهره همگول خارج رفتن رو خورد و از او استفاده شد. اما خانم بازیگر به تازگی عکس و فیلمی از میکاپش منتشر کرد. وی ظاهرا مدل یک مجله مدلینگ شده که به گفته خودش اولین فشن فارسی است و تصویر ریحانه روی صفحه اصلی این مجله چاپ شده است!

ریحانه خانوم تو ترکیه تند تند عاشق می شه!

در ترکیه ریحانه آزادانه و بی پروا عیاشی می کرد و هر از چند زمانی با یک نفر بود. اگر نگاهی بیاندازیم به سیاهه کسانی که ریحانه با آن ها در ترکیه دوست بود متوجه می شویم که ریحانه از این دوستی ها بیشتر برای رسیدن به اهداف مالی و موقعیت های کاری بهره می برد. مثلا در ابتدا که ریحانه به ترکیه رفته بود مدتی با پویان مختاری قمارباز دوست بود و حتی در منزل شخصی او سکونت داشت.

بعد از اینکه بساط قماربازان در ترکیه برچیده شد ریحانه مدتی با یک کارگردان و عکاس ایرانی که در زمینه تولید موزیک ویدیو و تیزر و عکاسی فعالیت داشت دوست شد و به برکت این رابطه ریحانه خانوم هم در ترکیه مدل شد!

البته از حق هم نباید بگذریم که ریحانه چهره جذاب و زیبایی دارد و اصلاً آغاز فعالیت بازیگری اش در ایران هم به لطف همین زیبایی اش بود.

reyhaneparsaj_1643128136_1

ریحانه پارسا البته در ترکیه هدفی بزرگتر دارد و ظاهرا میخواهد همانند گلشیفته بازیگری به نام و بین المللی شود اما خب از اونجایی که خانم خانما تنها علاقه به بازی در فیلم های ناجور را دارد در همین راستا با مردی سن بالا وترک وارد قضایایی میشود و در کنار او به عنوان پارتنر بازی و زندگی می کند!

البته در خصوص پیرمردی که با ریحانه در حال قدم زدن است شایعات دیگری هم وجود دارد. برخی از دنبال کنندگان ریحانه پارسا می‌گویند که احتمالا با وجود بی پولی ریحانه راضی شده تا با این پیرمرد نامزد کنند. هر چند خودش می‌گوید که این رابطه بیشتر جنبه کاری دارد.

divanebycassowary_1642239217

ریحانه و رابطه جدید شرم آورش!

ریحانه پارسا به تازگی تصویری از خود در آغوش 1سری جدید منتشر کرد که در آسانسور هستند و طبق معمول خانم بازیگر اِبایی از این کار ندارد!

مشخص نیست که ریحانه از این دوستی هم درصدد رسیدن به مقاصدی تازه و جدید است یا واقعاً می خواهد به زندگی اش سروسامانی بدهد.

36

ریحانه پارسا مریض است!

دکتر نیلوفر الله وردی،دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا به رکنا گفت: «ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است، احساس ارزشمندی پایینی دارد.فکر می کند که دوست داشته نشده است.بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی شود در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند.به همین دلیل دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می شود حس کند که انگار در حال سقوط است.»

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه ریحانه پارسا عزت نفس پایینی دارد در ادامه گفت:« آدم هایی به خاطر عزت نفس دوست دارند دیده و تائید شوند،به هر روشی برای دیده شدن متوسل می شوند و چارچوبی ندارند.

آنها هنجار شکنی می کنند و از این طرف بوم به سمت دیگر بوم حرکت می کنند که در نهایت نتیجه اش سقوط و احساس افسردگی است.به طور کلی افرادی که آسیب می بینند و احساس بی ارزشی و خشم نسبت به اجتماع دارند کارهایی می کنند که توجه جلب کنند.آنها سراغ ضد ارزش ها می روند در حالی که خود یک قربانی هستند. قربانی کودکی خراب شده شان!»

divanebycassowary_1640348159

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی