|

شیطنت "ترلان پروانه" سنگین رنگینِ سینما تو اینستاگرام

tarlan parvane shanews

ترلان پروانه عکسی از دوست و رفیق تازه اش در اینستاگرام استوری کرد که خبر از دور دور و خوش گذرونی خانم در آخرین روزهای سال 1400 دارد

لینک کوتاه کپی شد
2

ترلان پروانه که سال 1400 اوج کار هنری اش بود و با دو سه فیلمی که روی پرده داشت و البته حضورش در کنار افرادی نظیر بهرام رادان و پژمان جمشیدی حسابی تو چشم اومد و دیده شد.

به گزارش «شایانیوز» ترلان خانوم پروانه تو این روزها و لحظات آخر سالی همچنان در اینستاگرام پرکار است. خانوم بازیگر استوری منتشر کرد و یک رفیق جدیدش رو به فالوور هاش معرفی کرد. رفیق تازه خانوم بازیگر که گویا با هم خیلی هم جور و صمیمی هستند امیر علی ق نام دارد. جناب ق آنطور که در بیو اینستاگرام و صفحه شخصی اش معرفی شده نویسنده، کارگردان و عکاس هستند.

197520611647707233 (1)

ترلان 1400 با ترلانی که ما از قبل می شناختیم فرق اساسی داشت. ترلان ماقبل 1400 بازیگری بود جوان که بیشتر به عشق و عاشقی و روابطش با فوتبالیست ها شناخته می شد اما ترلان 1400 حالا یک بازیگری است که در عین جوان پخته شده و می توان برای ایفای هر نقشی روی او حساب کرد.

5641837

ترلان همچنان شیطون تو فضای مجازی!

داستان ترلان روی پرده نقره ای و ترلان تو فضای مجازی دو قصه کاملاً متفاوت است. ترلان تو اینستاگرام همچنان همان دختر تینیجر بامزه و شیطون است که با ناز و عشوه های خود حسابی دل فالوورها رو می بره!

ترلان خانوم تو این راه هم سالی که گذشت کاملاً موفق بود به طوری که خانوم بازیگر حالا بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد و هر عکس و استوری که می گذارد کلی لایک و کامنت می گیره و هزاران دختر و پسر جوون قربون صدقه اش می رن!

ac-image-uf1643524420HA

هواداری که خانم پروانه رو حسابی سر ذوق آوردن!

ترلان پروانه همانطور که گفتیم هوادار زیاد داره به خصوص در چند وقت اخیر که خیلی بیشتر از قبل ددیده شد و به خاطر اکران فیلم "گربه سیاه" بیشتر تو چشم رفت! این بازیگر جوان خب از جوانی و زیبایی اش هم نهایت استفاده را برد و با استایل های جذاب اما نامتعارفش دل خیلی دیگر از مخاطبین دیگر را هم برد و جذب فالوور بیشتری کرد.

ترلان پروانه فن پیج های زیادی دارد که یکی از آن ها ویدیویی زیبا درباره خانم بازیگر ساخته بود که ظاهرا خیلی هم به مذاقش خوش آمد و آن را استوری کرد. 

وقتی خانوم خانوما از حضرت یارش رونمایی کرد!

خانم بازیگر به تازگی استوری هایی گذاشت که دل هوادارانش را به تب و تاب انداخت. وی ابتدا از حضرت یارش گفت که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled+(1)

Untitled+(2)

ترلان پروانه بعد از گذاتشن دو استوری بالا، تصویری از خود در کنار خرسی بزرگ منتشر کرد و نوشت: منو حضرت یار!

از اونجایی که ترلان خانم هواداران بسیاری دارد به خصوص بعد از اکران های اخیر، دو استوری بالا ظاهرا فن پیج ها و طرفدارانش را اذیت کرده!!! اما خب خانم بازیگر با تصاویری که در ادامه میبینید دل آن ها را به دست اورد!

ترلان پروانه در این تصویر استایلی خارجی طور و جذاب دارد. جالب اینجاست که در کامنت ها نیز سلبریتی های اونورآبی هم براش نظرات زیادی گذاشته اند.

Untitled+(3)

274899266_1098779370968605_3765798290271494460_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی