|

ژست ناب "ترلان پروانه"وقتی حواسش نیست؛ روسری چه بهش اومد

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه که چند ماه اخیر فعال تر از پیش شده و عکس هایی جذاب و ست منتشر میکنه اینبار تیپشو بهاری کرد و با کپشن هایی نکته دار پست گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
4

ترلان پروانه بازیگر زیبارو و جذاب ایرانی می باشد که تو سال 1400 بسیااار پر کار بود و درخشید. خانم بازیگر البته از بچگیشم از بازیگرای کودک جذاب تلویزیون بود و حالا هم تبدیل به هنرمندی با کاربلد و پولساز شده است.

به گزارش«شایانیوز» ترلان پروانه 23 سال سن دارد و در اوج جوانی و زیبایی اش به سر میبرد، پس از این روزها استفاده کرده و تصاویر بسیار خوشگلی از خودش منتشر میکنه. وی اهل گشت و گذار و خارج گردی است و بعد از اینکه فیلم گربه سیاه اکران شد و حسابی رفت تو چشم ها فعالیتش هم در فضای مجازی و صفحه اینستاگرامش بیشتر شد!

اما ترلان پروانه واسه عید هم عکسای خیلی ناز و دلبری پست کرد که با نظرات بسیار خوب کاربران و دوست دارانش همراه ش و نکته ای که در کپشن ها به چشم میخورد این بود که انگاری خانم بازیگر برای معشوقه و یا پارتنر خود جملات را نوشته. در ادامه تصاویر و کپشن ها را مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

ژست ناب ترلان پروانه

ترلان پروانه همانطور که گفتیم در اکران ای داخلی و خارجی زیادی حضور داشت و دعوت شده بود و هربار هم با استایلی خوشگل اما نه چندان متعارف دیده میشد. و خیلی هم مورد انتقاد قرار گرفت چرا که خانم بازیگر مثلا تنها با یک کت کوتاه و شلوار جذب می آمد و این شد که صدای کاربران دراومد و اعتراض به اینکه مگه سینما مسئول نداره که خانم های بازیگر به هر نجوی که دوست دارند انتخاب لباس میکنند و این موارد در خیابان ممنوعه است!

اما خب ظاهرا ترلان پروانه کلا سبک تیپش اینجوری شده و به تازگی هم عکسی خوشگل در کنار پنجره استوری کرد که با مانتویی باز و مینی اسکارف بود. این روزها خانم بازیگر علاقه زیادی به باز کردن و خودنمایی موهایش دارد.

ترلان+پروانه

جنگولک بازی های خانوم بازیگر تو اینستا!!

ترلان پروانه به تازگی جشن 2 میلیونی شدنش را در اینستاگرام گرفت. در کنار حضور موفق سینمایی ترلان در سال 1400 از این نکته هم نباید غافل شد که خانوم بازیگر با ناز و عشوه ها و تصاویر کم حجابی که بعضاً در اینستاگرام منتشر می کند توانسته دل فالوورها را ببرد و آن ها را راضی کند تا فالوو اش کنند.

ترلان+پروانه

ترلان تو یک قدمی ریحانه؟!

اما مدتی پیش هم تصویری هم از ترلان پروانه در حال انتشار و دست به دست شدن بود که خانم بازیگر ظاهرا جایی کافه مانند نشسته اند و شلواری بسیار کوتاه به پا دارند و در حالی که یه پاشو روی پای دیگری گذاشته عکاس هم از قصد زاویه رو جوری گرفته که توجه ها به سمت پای ترلان پروانه بره، که همنیطور هم شد و این عکس با نظرات ناجور مختلف همراه شد!

برخی از افکار مریض همیشه حاضر در صحنه کامنت هایی ناشایست نوشتند و برخی هم به این گیر دادند که چرا تو سینما کسی به چنین پوشش هایی گیر نمیده و هرطور میخوان میپوشن!

البته که یکسری هم شک دارند اصلا این ترلان هست یا نه!

علاقه و استعداد ترلان پروانه به رقص باله!

اما از استعداد و توانایی خانم بازیگر جوان هم نباید گذشت. ترلان پروانه دختر ورزشکاری است و خودش گفته بود ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

البته گویا خانوم پروانه به رقص هم علاقه زیادی دارد. او پیشتر گفته بود کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

275251631_1253108441880563_1474256733284910284_n

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

قبل و بعد مادر ترلان پروانه
قبل و بعد مادر ترلان پروانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی