|

افشای عکس تتلو با سحر قریشی

amir tataloo shayanews

امیر تتلو از اونجایی که از هوش خوبی برخورداره میدونه کجا چی بگه و اینبار هم با حرف هایی عجیب کاربران رو جذب و البته متعجب کرد!

لینک کوتاه کپی شد
28

امیر خان تتلو مدتی میشه که سر کاربرا و فالووراشو و تتلیتی ها و خلاصه یه جمعیتو با ازدواج و گفته های جدیدش گرم کرده اما با چی! بله همونطور که میدونید با چهره ای بسیار جنجالی و جذاب به نام سحر خانم قریشی! تتلو و سحر هر دو سلبریتی پر حاشیه ای بوده اند که با کنار هم قرار گرفتنشون تبدیل به بمبی از حاشیه شدند و برای هر عکس و متنی که ازشون منتشر بشه کلی پیگیر دارن!!!

به گزارش«شایانیوز» اما خب از اونجایی که تتلو آقا هستش و دیگه خیلی وقته که حد و مرز ها رو رد کرده و اخلاق مخاطب دستش اومده به راحت میدونه که چیا بگه و چیکار کنه تا کاربر رو تشنه در انتظار خبر های بعدی نگه داره! سحر قریشی نیز از طرفی هواداران بسیار زیادی داره که هم دوست دارش هستند و هم عاشق چهره و بازیش به همین خاطر نه تنها اینستاگرام بلکه صفحه یوتیوبش رو هم به سرعت سابسکرایب کردن و خب چون دیدن خانم بازیگر فعالیتش کمه تتلو رو هم سابسکرایب کردن تا از وقایع باخبر باشن! و اینه تبادله زیر پوستی!

تتل خان مدام تو یوتیوب در حال صحبت با هواداراشه و هر دو روز یکبار هم متن و عکسی در رابطه با سحر قریشی میزاره تا از تب و تاب نیوفته. از طرفی هم حجاب این بازیگر رو حتی سفت و محکم تر از پیش نگه داشته تا سحر بعد از اتمام کار و رسیدن به اهداف و حواشی، به راحتی بتونه برگرده به ایران! اما در ادامه عکس جالب این زوج عاشق رو همراه با متن خیلییی عجیب تتلو مشاهده می کنید که در رابطه با بازیگری سحر قریشی و استفاده ازش و سالم نبودن جسم و روح و ماساژ و... میگه!

Untitled

و اما سخنان عجیب سلطان در جهت سالم نمودن سحر خانم قریشی!

یه چیزیو دوست دارم به هوادارای خانم قریشی، دوستاش و خانوادش و همکاراش و نظام و کلا مردم ایران بگم !! اصلا انگار نه انگار که یه گُل دستتون بوده !! انگار نه انگار که یه آرتیست بزرگ با ده میلیون فالور طرف حسابتون بوده تا حالا !! انگار نه انگار یه خانم بودن ایشون و به ظرافت و سلامتشون هیچ توجهی نشده !! هیچ آموزشی در جهت سلامتی بهشون داده نشده و هیشکی نگران نبوده !! ظلم کردین !! در حق ایشون، سلامتیشون، جوونیشون ظلم کردین !! بیش از حد بهش آسیب زدین و مصرفش کردین و اصلا حقِ گرفتنِ جوونیشو بهش ندادین و ایشون به نظر من احتیاج به کمی استراحت و قرنطینه دارن !! ایشون احتیاج به ورزش بیشتر و یوگا و رژیم های گیاهخواری و تخلیه بار منفی و آموزش موسیقی و سازهای مختلف دارن به جای آفیش شدن های پشت سر هم و جلوی دوربین بی خوابی کشیدن و تغذیه نادرست !! بنده مجبورم ایشون رو یک سال تو قرنطینه نگه دارم و ماساژشون بدم و حواسم به تغذیه شون باشه و رو آمادگی جسمانی و جوان سازی و پوست و مو و تتوهاشون کار کنم و بعدش تصمیم با خودشونه !! اگه دوست داشت به سینما و کارش بچسبه و اگرم دوست نداشت بشینه وَرِ دِلِ من نیوفیسارو بپرونه خلاصه که شما با همه بَد میکنید !!! با ایشون هم بَد کردین !! میخوام حقشو ازتون پس بگیرم و جوونیشو بهش برگردونم بعدش آزاده !! فعلا سحر قریشی بی سحر قریشی !! انقد سحر سحر نکنید !! بذارین به خودش و سلامتیش و پُر شدن حرارت و انرژیش بچسبه !! ۷۸ ‌

(ناگفته نمونه تتلو خودش گیاهخواره و کشتن و خوردن حیوانات رو انرژی منفی میدونه که نفرین حیوان از سوی طبیعت به خودش برمیگرده)

unnamed

نظر تتلو درباره تتو و دردش: واسم عبادته!

هنوز هم خیلی ها به تتو های تتلو عادت نکرده اند و از این رفتارش نفرت دارند اما نظر خود تتل خان این نیست و به دلیل تتو های زیادی که داره و تحمل دردش، خودشو بالا تر از بقیه مردم می دونه! تتلو درباره تحمل درد میگه: بعضی از مردم میگن تو دیگه واست درد عادی شده و دردت نمیاد اما باد بگم که درد رو از هر طرف که بنویسی درده و این یعنی نمیشه بهش عادت کرد! من هر بار درد کشیدم، هر بار بیشتر از دفعه قبل، انقدر درد کشیدم که همه آدمها از نظر من ریزن و کمن، می خوام انقدر درد بکشم تا دیگه آدمها رو نبینم!!

امیر تتلو خالکوبی بدن رو یک جور عبادت نام برده! " تتو زدن یه جور ریاضته، یه جوری عبادت تحمل درد رو بالا میبره و انسان رو قدرتمند میکنه صبور میکنه تتو‌ زدن انسان رو به یک اثر هنری تبدیل میکنه تتو زدن به خاطر دائمی بودنش حتی قدرت ریسک رو بالا میبره تتو زدن باعث تغییر و تولد دوباره میشه و در واقع باعث میشه یک رنگ و طرح جدید در نتیجه یک انرژی و انگیزه جدید به انسان اضافه بشه."

90442e4529e678b56c7d6bd8b0bd37aa

بی تابی تتلو زیر درد تتو!

امیر تتلو که خالکوبی و درد آن را مقدس می داند و لازم میداند همه پدران و مادران بچه های خود را با تتو آشنا کنند. او به تازگی هم زیر دست تتو آرتیست هایش قرار گرفت و روی بینی خود تتو جدید زد که گویا حسابی هم درد داشت و امیر خان را بی تاب کرد!

تتلو با انتشار عکس زیر نوشت: هرجور خواستم بخوابم نشد......سوزش دماغ

unnamed (1)

وقتی سحر رفته تو قلمرو سلطان و باااید همه جاشو تتو کنه!

میدونید که سحر قریشی دستاش رو همانند تتلو تتو کرد و رنگی شد. انگاری تو قلمرو سلطان باشی باااید همرنگش بشی نه اینکه تتلو همرنگت بشه! سورپرایز تتلو و سحر خانم انگاری تمامی نداره بلافاصله بعد از این لایو پرحاشیه سحر عکسی منتشر کرد که طرح اولیه تتویش بود و اعلام کرد که حالا علاوه بر دست هایش قصد دارد روی صورتش هم تتو بزنه! البته سحر خانوم گفت که صورت فعلی اش را هم بسیار دوست داره اما با این تصمیم می خواهد زیبا تر و جذاب تر شود!

(ناگفته نمونه همونطور که میدونید تتلو خودش به خودش میگه سلطان!)

ed666245-fb4b-4c06-92c6-28380c13a3c1

unnamed (2)

سحر قریشی در توضیح طرح تتوی صورتش در صفحه شخصی خود نوشت:

اینم طرحِ اولین تتوى صورتم همین الان طراحیش تموم شد ولى خیلی تصمیم سختیه چون من واقعا صورتمو دوست دارم ولى خب اینجورى به نظرم منحصر به فرد تره و شاید بتونم بیشتر دوست داشته باشمش! امیدوارم هرچه زودتر این تتو رو بزنم که با این تغییر بتونم پر قدرت تر و پُر حرارت تر در راه اهدافم قدم بردارم. حالا نظر شما چیه بزنم ؟!؟ البته نظر شما هرچى باشه من تصمیمو گرفتمو به زودی میزنمش

واکنش تند تتلو نسبت به هوادارا به ایده تتو سحر خانوم

امیر تتلو هم در صفحه شخصی خود با تعریف و تمجید از طرح صورت سحر نوشت:

خودشون که صورت خودشونه دوست دارن و میخوان بزنن! من که شوهرشم مشکلی ندارم بعد شما که نه سر پیازین و ته پیاز جرأت دیدنشم حتی ندارید؟!؟ حاج خانم تتوی صورتشونو میزنن!! پس خودتونو خراب نکنید جای نکن نکن و نزن نزن یکم خجالت بکشین و انرژی خوب بهشون بدین !! اینم طرح اولیه شونه که به تتوی نهایی بیشتر شبیه هستش!! به نظرم بسیار زیبا و متفاوته و همچین دختری نه تو ایران بلکه تو کل جهان من ندیدم !!

تتلو

tatalooyeh_1647860846

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی