|

دونفره عاشقونه "پیمان قاسم خانی" با خانوم خانوماش؛ چه عکس اروپایی طوری استوری کرد!

peyman qasemkhani shayanews

میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی می باشد که به تازگی دو تصویر از خود به همراه شوهر جان و دیگری با رفیق جان منتشر کرد که هردو سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- پیمان قاسم خانی بازیگر و نویسنده معروف و باحال ایرانی می باشد که سال هاست شاید خیلی از فیلم و سریال های طنز رو دیده ایم و نمیدونستیم که چه کسی فیلمنامه این کار خفن رو نوشته اما پشت پرده بسیاری از آن ها پیمان قاسم خانی بود که از نویسندگان محبوب سینما و تلویزیون می باشد.

پیمان قاسم خانی خانوادگی هنرمند و نویسنده و بازیگر بوده اند و هستند چرا که خانم بهاره رهنما 24 سال همسر پیمان بود اما خب منجر به طلاق شد و هر دوی آن ها ازدواجی دوباره داشتند که خب رهنما برای بار دوم هم طلاق گرفت اما پیمان قاسم خانی همچنان با همسر دومش در حال زندگی است و اتفاقا زوج آرامی و بی حاشیه و خوشبختی هم به نظر میان!

پیمان قاسم خانی درست برخلاف همسر سابقش فعالیت بسیار کمی در فضای مجازی دارد اما خب میترا ابراهیمی همسر فعلی اش در این فضا اکتیو تر است اما خب از اونجایی که حامی حیوانات است پست هایی این چنینی منتشر میکند. اما به تازگی تصویری از این زوج جذاب به اشتراک گذاشته شده که البته کامنت های جذابی نداشت! در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

Untitled

نظرات ناجوری که زیر این پست پُر شد!

پیمان قاسم خانی 24 سالی از میترا ابراهیمی بزرگتر است. ناگفته نماند که پیمان با میترا مدتی بعد از طلاق با بهاره ازدواج کرد و به گفته خود یک سال و نیم بعد از طلاق با پیمان آشنا شد اما خب شایعاتی در این میان وجود دارد که می گوید پیمان و بهاره به دلیل اینکه میترا شخص سوم رابطشون شده طلاق گرفته اند!  به همین جهت خیلی از کاربران میترا خانوم رو مقصر طلاق این دو میدانند و هنوز هم بر این گمان اند!

در ادامه قسمتی از این نظرات رو مشاهده می کنید که اختلاف نظر وجود دارد اما خیلیا بر این باوراند که میترا ابراهیمی باعث و بانی طلاق بوده است.

Untitled

عاشقانه میترا وپیمان

البته که عشق و علاقه میترا ابراهیمی به آقا پیمان و همچنین بلعکس برای ظاهر نیست و این زوج از اونجایی که همانند خانم رهنما به دنبال حواشی و معروفیت اینچنینی نیستند، از این ترفند ها هم استفاده نمی کنند.

به گزارش شایانیوز: اما میترا ابراهیمی مدتی پیش هم برای تولد همسرش پیمان قاسم خانی، با انتشار تصویری زیبا از خودشان متنی زیبا تر نوشت. در ادامه این عکس را مشاهده می کنید که خانوم در آغوش آقا می باشد.

Untitled

میترا ابراهیمی در کپشن این پست نوشت:

جانِ من

تا میام از تو بنویسم یا فکر کنم یا حرف بزنم مدام این جمله به ذهنم می رسه ، مگر در زمین ، انسانی به مهربانی و شریفی تو وجود داره ؟ مگر میشه یک نفر ، این همه به فکر بقیه باشه و به همه کمک کنه … بی اون که صدایی ازش در بیاد! بی اون که کسی بفهمه . تو چه انسان بی نیازی هستی عزیز من و من چه قدر باید از تو یاد بگیرم ؟

حتی یک نفر را نمی شناسم که تو رو از نزدیک بشناسه و دوستت نداشته باشه و من چه خوش شانس بودم که در این فرصت زندگی کنار تو قرار گرفتم …

عزیزم ، عزیزدلم امیدوارم پر باشی از عشق ، آرامش و سلامتی . امیدوارم سال های طولانی کنار من و پریا و تمام کسانی که عاشق تو هستن بمانی .

جهان با آدم های نازنینی چون تو جای بسیار امن تر و زیباتری ست . خوش آمدی یار … ای یگانه ترین یار

تولدت مبارک قربونت برم

پ ن: این عکس با کیفیتی نیست اما حال خوبی داشت. باشد که مرا ببخشی

میترا ابراهیمی و پریا قاسم خانی میترا ابراهیمی و پریا قاسم خانی

صحبت های میترا ابراهیمی درباره نفر سوم شدن رابطه پیمان و بهاره!

ابراهیمی در مصاحبه ای اینستاگرامی به حواشی پرداخت که به دنبال انتشار خبر ازدواجش با پیمان قاسمخانی برای وی رقم خورد.

میترا ابراهیمی در این مصاحبه گفت اولین باری که شایعه ی ازدواج آن ها منتشر شد بسیاری در فضای مجازی به او تهمت زدند عامل جدایی پیمان قاسمخانی از همسر سابقش بهاره رهنما بوده است. او درباره ی این شایعه اینگونه توضیح داد:

«اولین باری که پیمان را دیدم به سال ۹۵ برمی گردد. ما دوست مشترکی داریم که دوستدار حیوانات است و از هنرمندان مختلف برای حمایت از حیوانات دعوت می کند. با خیلی از هنرمندان اینگونه آشنا شدم و پیمان هم یکی از همان ها بود. پیمان هم علاقه ی زیادی به حیوانات دارد. اولین باری که دیدمش یک سال و نیم از طلاقش می گذشت. آن زمان هم اتفاق خاصی بینمان نیفتاد. قبل از آن فقط کارهایش را دیده بودم و شناختی از او نداشتم.»

«این تهمتی که زدند نه در شأن من و پیمان است نه در شأن خانواده هایمان. دائم می گفتند همسر سابق پیمان همیشه از نقش یک دختر جوان در طلاقش گفته. در صورتی که ایشان هیچوقت چنین حرفی نزدند. ویدئویی هست که در آن خانم رهنما درباره ی مسأله ی خیانت و ورود دختران جوان به زندگی مردان متأهل صحبت می کنند.

اما وقتی مصاحبه کننده از ایشان می پرسد که آیا خودشان هم چنین تجربه ای داشتند می گویند نه برای خودشان چنین اتفاقی نیفتاده اما چون در حوزه ی زنان فعالیت دارند درباره ی این مسأله صحبت می کنند. خودم هم چون این شایعات به گوشم خورده بود قبل از ازدواج با پیمان درباره ی این ویدئو جستجو کردم و دیدم اصل ماجرا این است.» 

181527175_295498278737018_8501784826110680487_n

عکس اروپایی طوری که میترا ابراهیمی منتشر کرد!

حالا از این ها که بگذریم ظاهرا پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی هر دو افکاری راحت و آزاده دارند چرا که راه به راه اسپانیا هستند و به راحتی تصاویر خود را بدون حجاب و با پای برهنه منتشر می کند. از طرفی هم گاهی  تصاویری مانند عکسی که در ادامه مشاهده می کنید از سویش به اشتراک گذاشته می شود که کمی کاربران را متعجب میسازد!

 در این تصویر دوست میترا خانوم با لباسی بسیار باز هستند و او هم به راحتی عکس را منتشر کرده! البته که اون شخصی اگه اعتقاداتی اینگونه داره به خودش مربوطه و یک مسئله شخصی هستش اما انتشارش تو صفحه میترا ابراهیمی چندان جالب نبود و زیادی اروپایی طور فکر کردند!

279055654_529654018520305_7312110254522217662_n

بیوگرافی میترا ابراهیمی 

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی پشت سر گذاشته است؛ اما او در سینما نیز فعالیت دارد و تاکنون چند مستند ساخته است. ابراهیمی دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را نیز پشت سر گذاشته است.

اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد. در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند کامی را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.

او به دلیل علاقه شخصی به فروغ فرخزاد سراغ ساخت این مستند رفت و خود شاپور نیز معتقد بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد.

بیوگرافی پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی متولد 30 دی 1344 در تهران نویسنده ، کارگردان و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته آمار انفورماتیک از دانشگاه اهواز می باشد.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی