|

بوسه یهویی سارا خوئینی ها به "نسرین مقانلو" همرو متعجب کرد؛ مجلسو اشتباه گرفتینا!

nasrin moghanlo shayanews

به تازگی ویدیویی از ماچ یهویی و غلیظ سارا خوئینی ها به صورت نسرین مقانلو در یکی از مراسمات سینمایی منتشر شد که با هجوم نظرات همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نسرین مقانلو بازیگر جذاب و محبوب ایرانی با تن صدایی جذاب و متفاوت می باشد که سال هاست در سینما و بیشتر تلویزیون ایفای نقش کرده است، به خصوص در دهه هشتاد. وی هنرمندیست که سالها خارج زندگی کرده و میکنه اما چندان حاشیه خاصی نداره و خط قرمزها رو خوب میشناسه به طوری که تا به حال خبری هم از کشف حجابش به گوش نخورده!

نسرین مقانلو از دسته خانومای بازیگری می باشد که با وجود اینکه سن و سال کمی ندارد اما همچنان سرزنده و قرتی طور است و فعالیت بسیار زیادی هم در فضای مجازی دارد و البته خیلی هم علاقه مند به باز گذاشتن موها زیر شال و روسری دارد! 

اما از این ها که بگذریم به تازگی ویدیویی از نسرین خانوم مقانلو و سارا خوئینی ها منتشر شد که در یکی از مراسمات سینمایی همراه با داریوش فرضیایی یا همون عمو پورنگ و مهدی ماهانی بازیگر ایرانی حضور دارند در حال عکاسی می باشند که به یکباره سارا خوئینی ها نسرین خانوم رو ماااچ میکنه و همین سوژه ای دست عکاسان و کاربران میشه! البته که این حرکت از قصد بود چرا که دقیقا مقابل دوربین ها انجام شد. حالا این وسط انگاری عمو پورنگ جان هم دلشون خواسته!!! 

حالا این وسط نظرات کاربران همیشه در صحنه جالب بود که یکی قربون صدقه خانومای بازیگر میرفت و یکی میگفت این لوس بازیا چیه! برخی هم تو کف بودن که چجوری سارا خوئینی ها هروز جوان تر و خوشگل تر میشه!

278168447_439767687913328_1833843191627153853_n

بیوگرافی سارا خانوم خوئینی ها

سارا خوئینی‌ها متولد ۳ خرداد ۱۳۵۳ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. سارا خوئینی‌ها که با نام مستعار سارا وثوقی نیز بازی کرده‌ است، فارغ‌التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. سارا خوئینی‌ها یک خواهر و سه برادر  دارد و سومین فرزند خانواده است.

273732263_5360094870686071_9015334847119486866_n

بیوگرافی جالب نسرین مقانلو

نسرین مقانلو زاده ۱ تیر ۱۳۴۷ هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌ است. وی در سریال مختارنامه در نقش ناریة بنت سمرة بن جندب بازی کرده است.

نسرین مقانلو پس از بازی در سریال «مسافری از هند» به شهرت رسید اما قبل از آن هم فعالیت داشته است. 

مادرش از بازیگران تئاتر قبل از انقلاب بود، یک خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند اول خانواده است، خواهرش در آمریکا و برادرش بیژن مقانلو سال هاست در تیم ملی تکواندو فعالیت میکند بواسطه حضور مادرش در تئاتر با این حرفه آشنا بود از 18 سالگی بطور حرفه ای تئاتر کار کرده است.

نسرین مقانلو به همراه همسر و پسرانش نسرین مقانلو به همراه همسر و پسرانش

ناگفته نماند نسرین خانم در 99 درصد عکس هایش با موهای باز هستند که معلوم است این نوع آرایش مو را بسیار دوست دارند، البته مشخص است که ایشون همانند بسیاری از بازیگران اعتقادی به حجاب ندارند و تنها برای اینکه هنرمند هستند و ممنوع الکار نشوند چیزی بر روی سر می اندازند.

277399974_139621251943430_2854410572765438591_n

نسرین مقانلو: مردم دنیا مارو به چشم گشنه می بینند

اما مدتی پیش نسرین مقانلو صحبت هایی کرده بود که باعث انتقادهایی از سوی کاربران نسبت به خود شد. وی می گوید دوست ندارد مردم دنیا ایرانیان را گرسنه فرض کنند و گرانی و سختی برای ما بازیگران هم هست و شرایط وخیم برای همه ماست.

صحبت های نسرین مقانلو در رابطه با صف کشیدن برای مرغ با نظرات منفی بسیاری از کاربران مواجه شد و مردم در نظرات به این نکته اشاره کردند که ما هم اگر مجبور به این کار نباشیم علاقه ای به صف کشیدن برای یک مرغ نداریم و نیازی نیست شما یادآوری کنید که کار ما زشته یا نه! 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی