|

استوری های باورنکردنی "مریم معصومی" با بافت و فرنچ؛ ذوووق زدگی از تغییر ظاهر!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگری پر حاشیه است که اِبایی از پوشش های جنجالی ندارد اینبار هم تصاویری در خصوص تبلیغات در پیج منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مریم معصومی بازیگر باحال و مشهور ایرانی می باشد که تا به حال هم سریال طنز داشته و هم جدی اما خب از اونجایی که خود نیز شخصیتی باحال و شیطون دارد در این مدل نقش ها هم میتونه به راحتی بازی کنه و چندان جدی بودنش به مذاق کاربر خوش نمیاد.

مریم خانوم معصومی در سرایل "سه دنگ سه دنگ" و "همه چیز آنجاست" ایفای نقش کرد که دقیقا دو مدل مختلفی که گفتیم بود و بیشتر با مدل طنزه معروف شد تا جدی! حالا از این موارد که بگذریم و برسیم به زندگی واقعی مریم معصومی باید بگیم که وی از هنرمندان سیار پولدار و خوشگذرانی می بادش که یا در پی عشق و حال و تفریحه و یا خواب!!

البته که این موارد رو ما از غیب نگفتیم و خود خانوم بازیگر با گفته و عکس هایی که منتشر می کنند این رو میرسونن. اما مریم معصومی خدانکنه جایی بره و یا خوشگلاسیونی انجام بده اونوقته که صفحه اینستاگرامش پر میشه از اون مورد. مثلا به تازگی موهاشو بافت زده بود و در همین راستا پونصدتایی استوری گذاشت که هم جذابیت خودش رو نشون بده و هم هی تبلیغ اون سالن رو انجام بده!! 

maryammasoumi__2827117896158356758_1251077275

مریم معصومی ازدواج نکرده بچه دار شده!

همونطور که دیدید مریم معصومی در تصویر بالایی همراه سگ خونگیشه و پیجی هم با اسم سمیبا معصومی تگ کرده. حالا شاید بگین سیمبا کیه! سیمبا جان سگی هستن که در عکس حضور دارن و خانوم بازیگر هم وابستگی بسیااار زیادی بهشون داره و حتی به نام خودش واسش شناسنامه هم گرفته و پدر خودش رو بابا بزرگه سیمبا خطاب میکنه!!

سیمبا معصومی پیج شخصی داره با کلی فالوور. البته که توجه و نگهداری از حیوانات و حمات ازشون خیلی هم خوبه اما دیگه زیاده روی در اون چندان جالب نیست!

126348204_177817963707366_5321073892544269172_n

لاک جیغ و ترمیم خانوم بازیگر

از موارد دیگه ای که در استوری های جدید مریم معصومی دیده میشد و کاربران همیشه در صحنه بهش گیر دادن اون هایی بود که در رابطه با کاشت و طراحی لاک خانوم بازیگر بود که به تازگی برای ترمیم رفتن و ناخن های دست و پا رو طرحی جدید و صورتی زدن. مریم معصومی جهت تبلیغ و معرفی پیج تصاویری از خود گذاشت و قطعا در قبالش نیز هزینه خوبی رو هم دریافت کرده.

البته که دیگه حالا حتی کاربران عادی هم از این فضا استفاده کرده و سعی بر بالا بردن پیج و کسب درآمد دارن دیگه شما فکر کن معروف هم باشی با کلی طرفدار، قطعا از این قابلیت استفاده کرده و معرفی داری. حالا یکی مثل مریم معصومی کمتر و یکی مثل خانوم ها بهنوش بختیاری و بهاره رهنما در حد لالیگا تبلیییغ!

اما شوهر ایده آل از نظر خانم معصومی

او در مصاحبه ای در خصوص ویژگی های همسر ایده آلش گفته که در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است. به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیر سایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده اش باشد من مرد کامل و مستقل دوست دارم.

art_mandan_1649143266

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

cinema_ladies_1589305474_1

cinema_ladies_1589305474_2

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی