|

فیت عجیب و بکش پَسکش شدید تتلو با سه رپر؛ سحر عاقبت بخیر نشد و خودکشی کرد؟

amir tataloo shayanews

تتلو که اینروزا حسابی درگیر فیت جدیدش با سه رپر محبوب و غیر مجازه، یهو یه خبرایی در رابطه با خودکشی سحر قریشی میرسه که چندان جالب نیست!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- امیر تتلو رو هر کار کنیم باز جدا از رپرای دیگه باید ببینیمش حالا چرا؟ چون خودش علاقه داره تا اینطور دیده بشه و به هررر نحوی که شده حتی به قیمت دور کردن خودش از همه اینکار رو میکنه تا تو چشم باشه اونهم نه معمولی بلکه کاااملا غیر معمولی و گاهی هم تو مُخی! تتلو که دیگه رابطش با سحر قریشی واسه هوادارا و مخاطبا خیلی تکراری شده زده تو کار یه فعالیتای جدید که خب اگه بگیره واقعا میترکونه و خیلی میتونه قوی بشه! 

تتلو به نسبت مثلا پارسالش خیلی فعال تر شده و یا هی کنسرت میذاره و یا یه کارای جدید میکنه تا از بورس نیوفته. قطعا برای یه چهره معروف که عاااشق حاشیست و علاقه داره تا به جر حرفه اصلیش با استفاده از موارد دیگه هم دیده بشه  حاشیه بسازه، سخته که بهش توجه نشه و فقط آهنگاشو یکسری گوش بدن و تمام! به همین دلیل هر چند مدت یکبار تتل خان فازی جددی داره اما به تازگی تتلو یه خبرایی به هواداراش داد و اون این بود که قصد داره تا با خواننده هایی مثل حسین تهی و رضا پیشرو و حصین همکاری کنه و یه فیت جذاب بدن بیرون!

Untitled

خلاصه که این تیم کارشون رو شروع کردن و حتی حسین تهی ویدیویی هم منتشر کرد که در حال خوندن تیکه ای از آهنگ "حله" هستش. آهنگی که قراره این تیم بخونن و کلی آدم منتظرشن چرا که هر چهار رپر هوادارای بسیار زیادی دارن. 

در ادامه ویدیو که تهی جهت خبر دادن به کاربران منتشر کرد رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا و ادا اصولای تتل خان رو ببینیم!

تتلو ذوق کور کنِ اعظم!!

اما تتل خان اومد و از اونجایی که تو 99 درصد آهنگاش فحش رکیک میده و این بشر نمیتونه بدون فحش زندگی کنه، فازش به سه خواننده دیگه نخورد و هی شل کن سفت کن درآورد که من نمیتونم فحش ندم و این حرفا! پس از آهنگ حله بیام بیرون و تنها کار کنم بهتره! اینجوری آلبوم بهت هم عقب نمیمونه! و در آخر اینکه هواداراشو که خیلی زیاد ذوق کرده بودند رو نا امید کرد...

shabnam.f.1997_1657395605206

تتل و تهی و حصین و پیشرو تو دو قدمی ترکوندن...

اما انگاری فشار تتلیتی ها و ذوقشون و البته ذوقی که تتلو برای کار با این رپر ها داره نذاشت تا از فیت حله بیاد و بیرون و از اونجایی که هر لحظه رو صفحه یوتیوبش حرفاش رو میزنه و به تتلیتی ها میگه دوباره اومد و غر زد. تتلو اینبار نوشت میاد اما فحش نمیدن که خب این دیگه تتلو واقعی نیست و این میشه فقط درخواست هوادارا!

بعد باز اومد و کلی پام گذاشت و توضیح داد که ماجرای این آهنگ چیه و قراره چه اتفاقی بیوفته و از طرفی هم چون طرفشون منتقدین رپ فارسیه تتل خان نه تنها فحش دادن خودش رو کنار نذاشت بلکه نوشت پشت پیشرو هم میمونه تا اونم فحش بده!!

ظاهرا سه خواننده بخاطر تتلو سبکشون رو کمی تا قسمتی تغییر دادن و قراره یه فحشایی بدن!! و در نهایت تتلو و تهی و پیشرو و حصین هر چهار رپر یک پست مشترک منتشر کردن که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled

سحر قریشی تو این گیر و داد خودکشی کرد؟!

حالا از تتلو بگذریم و برسیم به بازیگر مشهور کشورمون باید بگیم که سحر قریشی از وقتی که رفته و خانوم خونه تتلو در ترکیه شده خیلی زیاد آروم و کم حرف شده جوری که یا تتلو میاد و به جاش حرف میزنه و یا خودش مواردی رو به صورت استوری یا متن در صفحات مجازیش منتشر میکنه. البته که این بازیگر به گفته تتلو هم اعتیاد داره و هم به شدت اهل خورد مشروبات الکلی هستش و خلاصه زندگی سالمی نداره و داد و بیداد میکنه و...

به تازگی خبری با موضوع خودکشی سحر قریشی در صفحات مجازی در حال دست به دست شدنه که خب داستان مخصوص خودش رو داره. 

6

سحر+قریشی+(1)

ظاهرا سحر قریشی زمانی که در ایران بوده در رابطه با مرگ یکی از هنرمندان معروف صحبت هایی میکنه و میگه منم آرزو دارم تا اینجوری بمیرم. به همین دلیل عده ای شایعه کردند که سحر قریشی این آرزویش را عملی کرد و دست به خودکشی زده و سر آخر هم جان باخته!!

این در حالیه که سحر خانوم قریشی استوری میذاره و تتلو هم در رابطه با این حرف ها هیچ واکنشی نشون نداده!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی