|

تیپ دهه هشتادی طور "الیکا ناصری" واسه کم کم شاخ شدن؛ ابرا خانوم هستن عشقه کَفِته!

elika naseri shayanews

الیکا ناصری یا همون ابرای سریال یاغی از هنرمندان دهه هشتادی و کم سنی هست که هواداری خاص خودش رو جذب کرده و به تازگی هم تصویری باحال گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- تو سال جدید دو سریال در شبکه خانگی پخششون شروع شد که حسابی هم جنجالی شدند و هم جذاب. یکیش که قطعا سریال "جیران" هستش که داره حرمسرای ناصرالدین شاه رو به نمایش میذاره و دومی سریال "یاغی"! یاغی از جمله کارهای اجتماعی و به قولی اعصاب خورد کنی هستش که تونسته جذابیت خاصی داشته باشه و با استفاده از بازیگران درجه یک و فیلمنامه خوب مخاطب رو به راحتی به سمت خودش بکشونه. اما در هر دوی این سریال ها از اونجایی که هنرمندان زیادی ایفای نقش کردن، بازیگران نوپایی هم دیده میشن که البته به خوبی از پس کار براومدن و تونستن خود هم در این عرصه نشون بدن.

یکی از بازیگرای نیو فیس و کم سن و سال یاغی، خانوم الیکا ناصری می باشد. حالا الیکا ناصری کیه؟ شخصیت جاوید با بازی علی شادمان که همون آقای یاغی هستند، عاشق و شیفته دختری به نام اَبرا می باشد و اصلا به خاطر رسیدن به ابرا همه این کارارو داره میکنه. ابرا خانوم همون الیکا ناصری است که تا به اینجای کار با وجود اینکه سکانس های ایفای نقشش چندان زیاد نبوده اما هوادارن بسیاری رو جذب خودش کرده.

الیکا ناصری در صفحه اینستاگرامی اش با بیش از 140 هزار دنبال کننده تصویری جدید و جالب از خود منتشر کرد که البته به نوعی تبلیغ بود.

u6fru

جالبه بدونید الیکا ناصری فعالیتی در پیجش نداره و تنها چند تایی پست گذشته که اونهم نصفش براس سریال یاغی هستش! اما با این حال 140 هزار فالوور داره! البته که الیکا خانوم ناصری این تنها تجربه بازیگریش نیست و از بچگی در این عرصه بوده و آشناییت داشته اما اولین کاری که الیکا ناصری رو به شهرت برسونه یاغی و ابرا می باشند.

fru

بیوگرافی ریز الیکا ناصری همچون خودش که ریزه!

الیکا ناصری متولد تهران است. درمورد خانواده و زندگی شخصی الیکا ناصری اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. اما این بازیگر جوان سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان از کودکی وارد دنیای بازیگری شده و به نظر می رسد او از عرصه تئاتر وارد دنیای تصویر شده است.

الیکا ناصری از طرفداران تیم استقلال و عاشق رنگ آبی است و  به کتاب خواندن علاقه خاصی دارد. این بازیگر دهه هشتادی جوان پر انگیزه احتمالا در آینده ای نه چندان دور از اونجایی که شیطنت خاص خودش رو داره از هنرمندان پررنگ خواهد شد.

yfrurf

بازی الیکا ناصری تو بچگی با بازیگرای خفن

فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی اولین تجربه جدی و مهم الیکا ناصری است. در سال 1388 زمانی که الیکا 7 سال داشت، برای بازی در فیلم میان ماندن و رفتن انتخاب شد. الیکا ناصری با اینکه سن کمی داشت اما به خوبی توانست در کنار بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، جواد عزتی، محمود جعفری، فریبا جدیکار، رضا رادمنش، گلاره عباسی، مهدی باطبی، سجاد دیرمینا، مصطفی ساسانی و …به نقش آفرینی بپردازد.

الیکا ناصری بزیگر نوظهور اگرچه فیلم های کمی در کارنامه خود دارد اما در نقش ابرا در سریال یاغی در کنار طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر و علی شادمان توانست بازی بسیار قابل قبولی را ارائه دهد.

ydtrs

hu

resr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی