|

مدل موی خارجکی و نیو فیس "شادی مختاری" که تلاشید کُپ قریشی بشه؛ برگااام! شد

shadi mokhtari shayanews

شادی مختاری بازیگر سرایل شبکه خانگی جزیره هستش که شباهت زیادی به سحر قریشی داره به خصوص با تغییر دکور جدید چهرش!!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شادی مختاری بازیگر جوان و جذااااب ایرانی می بادش که بازی او را در سریال شبکه خانگی "جزیره" دیده ایم و خانوم خانوما در کار، خود و چهره زیباشون رو به مخاطب شناسوندن! این روزا که سریال های شبکه خانگی خیلی زیاد شده خیلی از چهره ها هم شاید به چشممون غریبه به نظر بیان اما از اونجایی که دیگه فِیسا حسابی رنگ وارنگ شدن و عملی، خب خیلی زود میتونن حتی اگه استعداد چندانی هم نداشته باشن باز مخاطب رو جذب کنند. حالا به کجا؟ به اینستاگرام که دیگه شده محلی برای جولون دادن افراد و نشون دادن خوشگلا و روزمرگی های با کلاس. شادی مختاری نیز از اون دسته هنرمندان تازه شناخته شده ای بود که با این سریال دیده شد اما انگاری تو چند سال اخیر در بدو ورود به این عرصه به خیلی از خانوما آمپوال خودشیفتگی تزریق میشه چرا که مثلا شادی مختاری هنوز نرسیده جوری رفت تو سیس و مغرور شد که گویی یه بیست سالیه تو این حرفه داره میترکونه.

شادی مختاری از همون ابتدای اومدنش از نظر خیلی از کاربرن و مخاطبین، خیلی زیاد شبیه به سحر قریشی بود به طوری که همه میگفتن ایشون از قصد عمل های جراحی خود را به گونه ای انجام داده تا سحر دوم سینما بشه! خانوم بازیگر از اون دسته بانوانی هستن که تصاویر بسیار زیادی از خود در صفحه اینستاگرام منتشر می کنند و تقریبا همیشه هم عکساشون آتلیه ای و یا با دوربین حرفه ای گرفته شدس!

در ادامه اما پست جدید شادی مختاری رو مشاهده می کنید که با چتری های دلبرانه حسابی ترکوندن و هوداران خود را بیش از پیش شیفته کردن.

Untitled

اینم سحر خانوم قریشی

 

f0672

قربونه صدقه هایی که برای فِیس سحر طورِ شادی مختاری روانه میشه!

شادی مختاری از فعالین اینستاگرام است و تصاویر بسیار یاز خود منتشر می کند. پیج این بازیگر خوش چهره همونطور که گفتیم بعد از بازی در جزیره خیلی زود به کلی دنبال کننده رسید و حالا کامنت های خانم خانما پر شده از قربون صدقه کاربران و فن پیج هایی که عاشق و شیفته شادی مختاری هستند 

شادی خانم مدتی پیش تصویری در اتاق گریم سریال جزیره منتشر کرد که چهره ای بسیار جذاب و داف طور دارد. از اون عکس ها که چشم هوادار رو حسابی به خودش خیره میکنه!

shadimokhtarii_2631487424146127106_9510335626

نظرات جالب خانم بازیگر در رابطه با بازیگری و سینما

شادی مختاری قبل از جزیره سابقه بازی در تئاتر را داشته و در سریال "دلدار" نیز بوده. اما خانم بازیگر جوان درباره بازی و بازیگری صحبت هایی جالب داشت.

من الان در نقطه‌ای که هستم زیاد برای خودم مرزبندی ندارم. من تئاتر را برای شروع بازیگری و اساسا آموزش بازیگری بسیار قبول دارم و شروع بازیگری خودم هم از تئاتر و فعالیت‌های آن بود و معتقدم تئاتر ریشه هر بازی و بازیگر است.

Untitled

به نظر من اگر بازیگری بخواهد خودش را به روزرسانی کند تا بتواند درست به نقش برسد باید کار در تئاتر را در کارنامه خود داشته باشد. من تئاتری را که صرفا به‌ خاطر چهره بودن افراد، یک هفته تمرین می‌شود و بعد می‌رود روی صحنه را نمی‌گویم، منظورم تئاتری است که چند ماه به‌ خاطر آن زحمت می‌کشند و فعالیت می‌کنند. به همین دلیل تئاتر را همیشه دوست داشته‌ام. سینما را هم که همه بازیگرها دوست دارند.

شادی مختاری بازیگر دلدار درباره بازی در تلویزیون هم توضیح داد: به‌ نظرم تلویزیون همیشه مخاطب خودش را دارد و در هیچ کجای دنیا نمی‌توانیم نقش این رسانه را انکار کنیم. نقشی که تلویزیون در پرورش بازیگر دارد، انکار نشدنی است. به نظرم من باید در هر سه زمینه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته باشم تا جای پای خودم را محکم کنم و بعد از آن ببینم در کدام زمینه بهتر و موفق‌تر هستم.

Untitled

بیوگرافی شادی مختاری

شادی مختاری بازیگر جوان و تازه کار ایرانی متولد ۱۹ فروردین سال 1373 در تهران است. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد. شادی مختاری مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد و بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری شروع کرد.

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. شادی مختاری روزنامه نگار هم می باشد.

شادی مختاری ازدواج نکرده و احتمالا هم ازدواج نخواهد کر چرا چون ظاهرا متاهل بودن در میان خانم وآقاهای بازیگر جلوی پیشرفت کاریشون رو میگیره و نمیزاره به خصوص خانم ها پیشنهاد کاری زیاد داشته باشند!!!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    شادی مختاری اصلا شبیه به سحر قریشی نیست،
    شادی مختاری انگشت کوچیکه سحر قریشی هم نمیشه،
    سحر قریشی خوشکل تر و زیباتر است
    سحر قریشی زیباترین بازیگر ایران است

  • بی نام ارسالی در

    آخه این کجاش قشنگه همش عمل فقط کسایی خوشگلن که ساده باشن مثل نازنین بیاتی

  • ناشناس ارسالی در

    خانم شادی مختاری ازهرلحاظ خیییلی سرترازخانم قریشی هست وواقعاخنده داره که ایشون بخوادخودشوشبیه سحرکنه اخه ازهررررلحاظ خانم شادی یک یکه

  • ناشناس ارسالی در

    خداوکیلی سحر قریشی خیلی بهتر از شادی مختاریه

  • ارسالی در

    وای‌‌خاله‌قشنگمممم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی