|

قلدر بازیِ "محیا دهقانی" با یه دمبل که حریف غول میطلبه؛ بازیگر ساده نجلا اشتب دُخی شده!

mahya dehghani shyanews

محیا دهقانی بازیگر نقش نجلا این روزا با ورزشای خفن داره استایلی میسازه واسه خودش در حد بنز، جدیدا با دو تا عکس ثابت کرد سلطان تناقض دنیاس!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- محیا دهقانی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که شاید نام او چندان براتون آشنا نباشه، ولی اگه سریال "نجلا 2" رو دیده باشین، قطعا با نقش آفرینی متفاوت او در قالب نجلا خانوم خاطره سازی کردین. محیا دهقانی در کنار بازیگری و کسب تجربه های متفاوت در کنار بازیگران دیگه، یه پیج خیلی پر و پیمون هم راه انداخته که حسابی داره با عکساش آتیش میسوزونه تو اینستا. محیا دهقانی با چهره جذاب و تو دل بروش تونسته یه بازیگر تموم عیار به شمار بیاد که کسی به گرد پاش هم نمیرسه.

محیا خانوم به تازگی زده تو کار تیپای جینگول و یه طوری آرا ویرا میکنه که انگاری میخواد یه پا سلبریتی اعیونی بشه و البته با توجه به اینکه فوق العاده هم بیس چهره و استایلش به بازیگرای اونور آبی میخوره، تیپایی میزنه که حسابی به دل میشینه. چند وقت پیش هم با یه ظاهر خیلی آراسته و شیک و پیک عکس گذاشت که خیلیا گفتن چه خااانوم باوقاری و یهو بعدش با استایل پسرونه و عجیب غریب از خود فوتو گذاشت که کلا همه رو شوک کرد. ولی خب واقعیت اینه که محیا دهقانی تو هر حالتی یه بازیگر تو دل برو و ژذابه بی بروبرگرد!

a

وقتی محیا دهقانی یهو تبدیل میشه به فرشته بی بال!

محیا خانوم جزو اون دسته از بازیگراییه که در کنار توانایی های بالاش در حرفه اصلی خودش، فوق العاده پایه سلبریتی شدن رو داره. چهره خوش آرایش و دوست داشتنی او از زمانی که با سریال نجلا به میون اومد، خیلیا رو به این فکر واداشت که الان یه بازیگر خفن و تموم عیار با ظاهری باورنکردنی اومده و قراره تبدیل بشه به یه ستاره در این عرصه. جدیدا اما محیا خانوم با استایل و میکاپی شیک و جذاب از خودش رونمایی کرد که کلی طرفدار داشت. خانوم بازیگر که گویا خودش رو حسابی آماده کرده بود، یه جوری ژست اومده که اگه ببینینش با میکاپ رویایی تبدیل شده به یه آنجل ژذاب!

f

cx

شاخ و شونه کشیدن محیا دهقانی با قلدربازیاش!

محیا دهقانی چند وقتی میشه که زده تو کار ورزشای خفن و پرورش اندام تا بتونه یه استایل خیلی شاخ واسه خودش بسازه. البته شاید هم این تغییرات یهویی به خاطر طرفدارای ریز و درشتیه که این خانوم بازیگر تونسته واسه خودش دست و پا کنه و با کلی قربون صدقه اعتماد به نفسش رو برسونه به حد اعلی. محیا دهقانی اولین بار تو یه پارک با چند تا دمبل و ورزش های عادی از خودش رونمایی کرد و بعد از اون یهو یه طوری زیر و زبر کرد هر چی خفن بازیه رو که همه تو کفِش موند.

کمی بیشتر با محیا دهقانی!

محیا دهقانی متولد 24 دی ماه سال 1370 در شهر تهرانه که بازیگری رو از کلاس های استاد داریوش ارجمند یاد گرفت. این بازیگر خوش چهره در کنار بازیگری علاقه زیادی به هنرهای دیگه مثل موسیقی و دوبلوری داره که البته در این زمینه ها هم گاها کارهایی انجام میده. همچنین ورزش کاراته رو از سن هشت سالگی آغاز کرده و تونسته تا دان دو در این ورزش پیش بره.

اولین تجربه حرفه ای او که باعث شد خیلی دیده شه، فیلم بسیار جذاب "شیار 143" بوده که پس از اون تونست در سریال هایی همچون "پایتخت"، "نجلا" و فیلم "ماجرای نیمروز" به ایفای نقش های خارق العاده ای بپردازه!

d

ee

ew

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی