|

فاز سنگین روشنک گرامی با تیپای سوپر اروپاییش؛ چشمای خمار خانوم چرااا پر اشکه!

roshanak gerami shayanews

روشنک گرامی از بازیگر های دوست داشتنی و بی حاشیه ایست که به خاطر تیپ های خاض و ویژه اش روی هر چی استایلیسته کم کرده.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- در دنیای سلبریتی ها و بازیگر های ما یک سری از هنرمند ها هستند که بس بی حاشیه اند و سر و صدای زیادی به پا نمی کنند او نقدری که باید و شاید شناخته شده نیستند، به هر حال این روزها که سلبریتی هایی مثل مریم معصومی و ترلان پروانه اینستا رو با عکس ها و محتوا های خفنشون قرق کردند یه بازیگر ساده و بی شیله پیله کمتر به چشم میاد اما اصلا به معنای این نیست که همچین بازیگری توانایی های بالایی نداره. برای مثال از بازیگر های بسیار کم حاشیه اما حرفه ای این روزهای سینما و تلویزیون میشه به خانوم روشنک گرامی اشاره کرد که علاوه بر فیلم های سینمایی و سریال هایی که بازی کرده کارنامه قوی ای هم در تئاتر داره.

تو این دوره زمونه که اکثر بازیگر ها با کیلو کیلو آرایش جلوی دوربین و روی فرش قرمز قرار می گیرند روشنک خانوم گرامی از جمله افرادی است که ظاهرا اعتماد به نفس خوبی داره و از چهره خودش هم خیلی راضیه به خاطر این که چه تو اینستا و چه روی فرش قرمز خانوم خانوما خیلی خودش رو در بند میکاپ و آرایش هفت قلم نمی کنه و با چهره ساده و زیبای خودش خود نمایی می کنه. برای نمونه در ادامه تصاویری از روشنک خانوم رو مشاهده می کنیم که حسابی گویای این ماجراست.

روشنک گرامیروشنک گرامیروشنک گرامی

استایل های جذاااب روشنک گرامی که انگار صد تا استایلیست داره

نوید محمد زاده و فرشته حسنی از جمله بازیگر های جذاب سینما هستند که تیپ و استایل های بسیار خاص و ویژه ای دارند به خاطر همین موضوع هم مدام مرکز توجه قرار می گیرند و نقد یا تحسین میشند اما این دو بزرگوار تنها بازیگر های این روزهای سینما نیستند که بلدند چطور استایلی ویژه و منحصر به فرد داشته باشند، روشنک گرامی نازنین هم باید به لیست سلبریتی های خاص پسند و با جربزه در استایل کردن اضافه کرد.

به گزارش شایانیوز، روشنک خانوم گرامی که به گفته خودش استایلیست نداره و خودش طراح لباس هاش و از این حرفه هم لذت میبره بسیار خاص پسنده و از طراحی های آرت فشن حسابی استقبال می کنه و البته که این موضوع در اوت فیت های مختلف خانوم خانوما بسی مشهود است چه روی فرش قرمز و چه در فضای مجازی. روشنک گرامی از جمله افرادی است که خودش رو به هیچ چارچوبی در پوشش محدود نمی کنه و سعی می کنه علاقه خودش رو در استایل کردن به سلیقه و نظر مردم ترجیح بده.

روشنک گرامیروشنک گرامیروشنک گرامی

فاز دپ روشنک گرامی با چشمای قرمز

روشنک خانوم به خاطر لبخند جذاب و چال لپ دلبری که داره همیشه با یه لبخند می تونه حسابی خودش رو تو دل مخاطب جا کنه با این حال از اون جایی که خانوم خانوما چشم های خمار خدادای فوق العاده جذابی داره معمولا سعی می کنه بیشتر با چهره ملیح بدون لبخندش رخ بیاد اما این اواخر روشنک گرامی عزیز عکسی منتشر کرد که فاز دپ سنگینی داشت و چشم های قرمز رنگ خانوم کاربر ها رو به این فکر وا داشت که نکنه روشنک زیبا گریه کرده. این پست که با کپشن "الهی صدای خنده هاتون گوش دنیا رو کر کنه" همراه بود، به قول یکی از کاربرها یه پارادوکس عجیبی به راه انداخت که نگو و نپرس. اگر چه که این روز ها حال هیچ کس خوب نیست اما ما امیدواریم که روشنک جان گرامی همیشه لبخند به لب باشه و حال دلش خوب باشه.

روشنک گرامی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی