|

هرچی شاخ ماخ دیدین بذارین کنار "روشنک گرامی" یِچی پوشید فشششن؛ هی خانوم کجا کجا!

roshanak gerami shayanews

روشنک گرامی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که معمولا در اکران ها میشه نقل مجلس اما نه از لحاظ شیک پوشی، بلکه یجور مغز همه سوت میکشه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- روشنک گرامی بازیگر جذاب و جوانی می باشد که در فیلم و سریال های بسیاری تا به حال بازی کرده اما خب چنداااان به اسم مشهور نیست و بیشتر کاربران خانوم خانومارو با چهرشون می شناسن. روشنک گرامی از اون مدل بازیگراست که کارنامه کاری خوبی داره ها اما به دلیل سبک بازی خاصش به دل همه نمیشینه! روشنک گرامی معمولا در نقش های یخ و سرد دیده میشه و اهل طنزم اصلا نیست که خب چهرشم اصلا به این کاراکترا نمیاد!

روشنک گرامی فیس ظریف و نازی داره اما از طرفیم دارای چشمانی خماره که باعث شده خیلیا فکر کنن این بازیگر جوان همیشه خوابش میاد!!! اما روشنک خانوم در جواب به این حرف ها گفته بخاطر فرم چشمامه وگرنه انرژی زیادی دارم و اهل تنبلی نیستم!

از این ها که بگذریم و برسیم سر و سراغ تیپ و استایل روشنک گرامی باید بگشم ایشون شدیدا اهل خاص پوشیه. حالا چرا از این موضوع میخوایم بگیم چون این روزا شدیدا جریان لباس پوشیدن بازیگران زن رفته رو بورس، هم برای خودشون و هم برای مخاطب. خانومای بازیگر که انگاری تو مسابقه هستن و باهم رقابت دارن تو عجیب پوشی، مردم هم که دوست دارند تیپای اجق وجق اونهارو ببینن و از طرفی هم تعجب میکنن که چرا خانومای بازیگر انقدررر راحتن.

در ادامه نمونه ای بارز از مواردی که گفتیم رو در روشنک گرامی مشاهده می کنید که خیلیم تازه هستش و جدیدا برا اکران فیلم کوزوو حضور پیدا کرد.

Untitled

خب اگه بخوایم نگاهی به استایل روشنک گرامی بندازیم باید بگیم خداییش دیگه این بازیگر تو توی چشم بودن قشنگ سنگ تموم گذاشته. از رنگ جیغ و روشون لباس بگیر تا مدل گل گلی و کت شلوار و کفش پاشنه بلند و در آخر هم مینی اسکااارف!

ظاهرا خانوم بازیگر ایجارو با قلب اروپا اشتباه گرفتن که سبک مینی اسکارفشونم پشت گردنی بستن. 

Untitled

خانومای بازیگر رو دوره گرد و خاک، روشنک گرامی هم سردسته!

این روزا خیلی از خانوما در این عرصه هستند که دیگه انگاری براشون خیلی موارد مهم نیست و هر طوررر که بخوان و دلشون بچسه لباس میپوشن و خیلی راحت در مراسمات حاضر میشن.

از کوتاه ترین ها و جذب ها گرفته تا استایل هایی اَجق وجق و عجیب! البته که آرایش های غریب و غلیظ هم فراوون شده اما روشنک خانوم گرامی اهل میکاپ تند و تیز نیست چون اینجوری بهش بیشتر میاد!

البته که تصاویر بالایی که دیدین این بار اولی نبود که روشنک خانوم میخواد مرکز توجهات باشه و همین چند روز پیش هم در اکرانی دیگ با لباسی کوتاه و باز هم مینی اسکارف حاضر شد.

dg

وقتی روشنک گرامی مثل ماست وا رفته ای میمونه که ترشم هست!

روشنگ کرامی در کل چهره گوگولی و ظریفی داره اما خب از اونجایی که دختر شیطون درونش نمیذاره ایشون آرون بگیره، با وجود اینکه سن و سال کمی نداره و در اوایل دهه شصت به دنیا اومده اما تصاویری دخترونه طور میگیره!

خیلی از بازیگرا هستن که واقعیت زندگیشون از نقش هایی که میپذیرن، زمین تا آسمون با هم فرق داره. ولی این موضوع درباره روشنک گرامی اصلا صدق نمیکنه و به همون اندازه که تو پیج اینستاش عین بُت عکس میگیره و چهره عین روح داره دقیقا همون رو تو نقش هاش هم بازی میکنه!

Untitled

روشنک گرامی یه ترکیبی سمی از دهه هشتاد و دهه شصت!

روشنک گرامی خب همونطور که گفتیم دختری دهه شصتی می باشد اما چهره و گاهی هم استایل های خانوم بازیگر بیشتر شبیه به دخترای دهه هشتادی میشه چرا که هم خودش بیبی فِیسه و هم حرکاتش تینیجریه!

مثلا مدتی پیش خانواده و دوستانش برای تولد وی جهت سورپرایز، تولدی ریز براش گرفتن که خب خبر نداشت. اما ویدیویی که روشنک گرامی پست کرد انگاری کلا یه آدم دیگه بود و شکل و شمایلش فرق کرده بود! 

Untitled

بیوگرافی جالب روشنک گرامی

روشنک گرامی متولد 31 شهریور 1362 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره می باشد، بجز بازیگری در نوازندگی نیز بسیار تبحر دارد.

وی ازدواج نکرده و مجرد نیز می باشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی