|

قُلدربازی "الهام اخوان" با تیپی که داره منفجر مِره؛ گیسای شاخ شاخیش عجیب چووووخ گوزله!

elham akhavan shayanews

الهام اخوان بازیگر محبوب آفتاب پرست که این روزا با میکاپای جذابش اینستا رو ترکونده، اخیرا با فیگور قُلدری و گنگ بالایی از خودش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- الهام اخوان از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین، ولی اگه سریال پرطرفدار آفتاب پرست رو نگاه میکنین قطعا با نقش مژگان آشنای دارین. الهام اخوان اولین بار با بازی در سریال باخانمان به شهرتی باورنکردنی رسید و پس از اون با نقش آفرینی های جذابش تبدیل شد به سلبریتی خفنی که دومی نداره. الهام اخوان از زمانی که معروف شده زده حسابی تو کار خفن بازی و با چنان ارا ویرایی ظاهر میشه که بیا و ببین!

خانوم خانوما که الان در اوج محبوبیتش قرار داره و کل اینستابازا دوست دارن او رو در تیپ و استایلای متفاوت نیگا کنن و واسه همین هم الهام اخوان بدجوری زده تو فاز برداشتنای راه و بیراه. مثلا چند وقت پیش یه عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با تریپی اروپایی کنار یه دیوار پر نقش و نگار نشون میداد و خانوم چنان تیپ فشرده زده که انگاری همین الان میخواد منفجر شه. البته که این استایلا خیلی از نظرات اینستاییا رو به سمت خودش جلب کرده و حالا بیاین تا بیشتر شما رو با استایلای این بازیگر تو فضاهای مختلف آشنا کنیم...

a

الهام اخوان هر جا یه جوره؛ یه جا ظفره، یه جا مظفر!

الهام اخوان از همون اوایل که وارد فضای بازیگری شد به دلیل سبک چهره خاصش نظر خیلیا رو به سمت خودش جلب کرد که او و تریپاش رو بیشتر بشناسن. الهام خانوم که تو این مدت نشون داده حسابی به استایلای ست و رنگی پَنگی علاقه داره با چنان ژیگول بازی از خودش رونمایی میکنه تو مراسم های اکران که تابحال ندیدینش.

البته این خاص بازیای الهام اخوان فقط شامل مراسم هایی که میره نمیشه و خانوم خانوما برخلاف بسیاری از بازیگرا که عادت به میکاپای ژینگول نداره، ایشون چنان میکاپایی رو انتخاب میکنه که با تیپاش هم ست باشه و دیگه یه چیز تموم عیار ازش بسازه!

w

uy

yy

گیسای سیخ سیخی الهام اخوان که همه جا فیسشو پوشونده!

الهام اخوان از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه کمی به شهرت دست یافت و پیش چشم مردم حسابی محبوب شد، یهو با عکسایی از خودش رونمایی کرد که کلا گیس محور بود و همش یه مدلی و با یه فازی فوتو مینداخت که کلا گیساش رو پاشونده بود رو فیسش و به قدری هم سیخ سیخی شده بود که حد و حصر نداره.

حتی یک بار عکسی از خودش گذاشت که مشخص بود چندان چیزی سر نکرده، ولی یه مدلی فریمش رو از چپ و راست کشونده بود جلو که این موضوع به نظر نیاد و خیلیا با همین عکس از کشف حجابش خبر دادن که بعدا تکذیب شد!

fd

aa

الهام اخوان اومد هدیه بشه از نوع تهرانیش، ولی شد پایه پژژژژژی!

الهام اخوان متولد 9 شهریور 1367 در تهرانه و اولین بار با تماشای فیلمی به نام "شهروند کِین" که برادرش به او توصیه کرده بود به بازیگری علاقه مند شد. خانوم اخوان از اون موقع حسابی تو مود تئاتر رفته بود و بعد از اینکه تو این رشته تحصیل کرد و کارشناسی خودش رو هم گرفت با تحقیقاتی که انجام داد، متوجه شد که علاقه او بیشتر به منشی صحنه بودنه تا بازیگری!

اما بعد از 14 سال منشی صحنه بودن راه این الهام اخوان عوض شد و به قول خودش چون دوست داشت شبیه هدیه تهرانی باشه و کمی هم طعم شهرت رو بچشه، به سراغ بازیگری رفت و با سریال اولش یعنی با خانمان تونست مسیر درست موفقیتش رو پیدا کنه و بعدش با دودکش و حالا هم با آفتاب پرست دیگه حسابی معروف و محبوب شده!

ww

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی