|

"الهام اخوان" چِفت پژی چه رطوبتی خزید تو؛ با چمدونش فیگور گرفته بین المللی!

elham akhavan shayanews

الهام اخوان بازیگر سریال آفتاب پرست که با عکساش اینستا رو دو قبضه کرده، به تازگی با استایلا جدید و سبزی طور از خودش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الهام اخوان از بازیگران خوش چهره و نوپای سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال "آفتاب پرست" هر یک شنبه مهمون خونه های مردمه. الهام اخوان که اولین بار با نقش آفرینی در سریال "با خانمان" تونست توجه اهالی هنر بازیگری رو به سمت خودش جلب کنه، حالا حسابی داره واسه خودش میتازونه و با غولای این حرفه خودشو میکشونه بالا. البته در کنار بازی در نقشای مختلف، الهام اخوان تو اینستا هم کلی فعالیتای جورواجور داره و سعی داره تو این زمینه هم از بقیه عقب نیفته و تا تنور داغه بچسبونه!

الهام خانوم به تازگی با استایل جدیدی در جشنواره فیلم تارا حضور پیدا کرد و با میکاپ خفنی که انجام داده روی هر چی باکلاسه رو کم کرد. این بازیگر که علاوه بر حرفه اصلیش بخاطر فیس خاصی که داره هم طرفدارای زیادی داره تو هر جشن و مراسمی که باشه، تمام تلاشش رو میکنه با تِم های مختلف از خودش یه تابلو نقاشی جدید بسازه. البته که تو این زمینه هم واقعا موفقه و حالا با یه شلوار سبز چمنی جلو هر کی خفنه قد علم کرده و در کنارش یه کیف عظیمی هم آورده که انگاری چمدونه! خانوم همه چی رو اینجا مد کرده ها!

q

w

الهام اخوان با کلی استایل مخملی از همه سبقت گرفت!

الهام اخوان جزو بازیگراییه که برخلاف اینکه همه نون بازوشونُ میخورن، خانوم نون فرم چهره اش رو میخوره و به همین خاطر تو سریال  آفتاب پرست و نقشای دیگه همیشه یکی خاطرخواهش میشه و هی از بقیه دل میبره. خب باشه ولی این قضیه بدجوری مثل اینکه رو اعتماد به نفسش هم تاثیر گذاشته و یه جوری ماکت وار جلوی دوربینا پُز استایلاش رو میده که بیا و ببین!

حالا درسته خانوم که تو سریال تونستی دل پسر بد سینمای ایرانُ ببری، ولی آخه دیگه شاخ بازی و استایلای گشاد هم یه حدی داره. تازه از استایلاش که بگذریم باید بیایم و به پروژه فیگور گرفتنای راه و بیراهش که کف همه رو میبره برسیم! چی میشه گفت واقعا از این بازیگرای نوپایی که با یکم شهرت فیس و افاده میان هوار هوار که دیگه دام باید دنبالشون بدوییم واسه عکس گرفتنای رنگ و وارنگ!

ss

uy

tf

رابطه پایان بازِ الهام اخوان با کمدین بامزه!

الهام اخوان که نمونه یه دهه شصتی موفقه حاشیه های زیادی درباره ازدواج و نامزدی و این حرفاش زده میشه که صحت و سقم اونا چندان معلوم نیس. اما یکی از بولدترین روابطی که تا نامزدی هم پیش رفته و بعدش یهو منجر به جدا شدن ایشون از آقاشون شده، ازدواج خانوم بازیگر با یزدان فتوحی بوده که چون هیچکدومشون در این زمینه صحه ای نذاشتن، پس آیا یعنی اونا با هم ارتباطی هم ندارن؟

یزدان فتوحی کمدینیِ که سال ها در زمینه طنز فعالیت داشته و این اواخر هم با برنامه خندوانه همکاری میکرد و خفن بودن خودشو در زمینه نویسندگی ثابت کرد، گویا از این به بعد  البته الهام اخوان با این همه ادا و اصولی که تو اینستا میاد از دید کاربرا هیچوقت نمیتونه مجرد باشه و حتما پای کسی در میان است!

ff

الهام اخوان با کلی فیس و افاده جلوی پژمان!

الهام اخوان به تازگی داره فیلم آفتاب پرست رو بازی میکنه و پارتنر اصلیش هم محبوب ترین بازیگر حال حاضر ایران یعنی پژمان جمشیدیه. این بازیگر که اوضاع خیلی خوبی در سینما تونسته برا خودش کسب کنه با قرار گرفتن در مقابل پژمان به شهرتی بیش از پیش هم رسیده و تو فیلم هم با کلی ادا اصول که مقابل پژی خان داره، کلی طرفدار پیدا کرده.

re

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی