|

وقتی تتو اختراعی امیر تتلو زیر پوست عشقش راه میره؛ دُخی فندقی شد همه جونش!

amir tataloo shayanews

زندگی امیر تتلو این روزها املاً از موسیقی عاری شده و خلاصه شده تو دو چیز؛ یکی تتو زدن با ماری و تیانا و دیگری هم دخترش آیه خانوم!

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- امیر تتلو همچنان از موسیقی دور است و اوکه تا همین چند ماه پیش هفته ای یکی یا بعضاً دو آهنگ منتشر می کرد حالا موسیقی رو که به قول خودش عشق اصلیش بود رو بوسیده و گذاشته کنار و به جاش چسبیده به تتو و رنگی پنگی کردن خودش. البته این فاز عوض کردن امیر تتلو احتمالاً موقتی است و از اونجایی که تتلو به جز موسیقی کار دیگه ای بلد نیست و از اون ور خیلی زندگی گرونی داره و کلی خدم و حشم در خدمتش هستن ناچار که دوباره بره سراغ تولید آهنگ و احتمالاً برگزاری کنسرت اما خُب تا اون زمان قصد داره که هوادارهاش رو تشنه نگه داره!

امیر تتلو الان بیش از 30 روزه که درحال تتو زدن های تازه و احتمالاً ترمیم تتوهای قبلیش هست. تتو زدن و درد سوزن کشدن برای تتلو یه جورایی عبادت محسوب میشه و او معتقده که تتو زدن و تحمل درد قدرت معنوی انسان رو بالا می بره. البته تتلو برای این درد کشیدن هاش کلی سر هواداراش منت می زاره و میگه که برای اون هاست که داره بدنش رو رنگی پنگی می کنه. در ادامه ویدیویی رو می بینید از آخرین جلسه تتوی امیر تتلو

وقتی دختر امیر تتلو شده واسش مقدس

اما دختر امیر تتلو، حتماً می دونید که امیر تتلو پدر شده و یه دختری رو به فرزند خوندگی قبول کرده که به نظر افغانی است. تتلو روی دخترش خیلی حساسه و قوانین سفت و سختی برای نگهداری اون وضع کرده. مثلاً اجازه نمی ده کسی دخترش رو ببوسه یا حتی خیلی زیاد اون رو در آغوش بگیره. امیر خان حتی برای شیر دهی به نوزاد هم تایم مشخص کرده و به دایه ها دستور داده که تایم شیردهی رو خیلی کم کنن به جاش دفعات رو بیشتر کنن. تتلو برای اینکه نشون بده چقدر جدیه اومده قوانینی که باید برای نگهداری این نوزاد رعایت بشه رو روی وایت برد نوشت و گذاشت بالای سر جایی که بچه نگهداری میشه.

583252+(2)

امیر تتلو گویا حسابی به دخترش وابسته شده اون عکسی از دخترش منتشر کرد و نوشت همینجوری الکی هم نیست که ما فقط باخته باشیم. نه.... دونه هایی که کاشتیم وقت برداشتتون فرا میرسه.....تتلو ادامه داد دخترم بهم کمک کرد یه دفعه دگه از اول شروع کنم. اسم دخترم رو آیه میزارم حالا چرا؟ چون برای من مقدسه مثل آیه های قرآن ....اسمش رو آیه گذاشتم به منظور کلام خدا، درس خدا و نشانه ای از خدا......شکر که هربار این فندوق رو نگاه میکنم احساس میکنم هنوز یه چیز زیبا رو زمین هست....من برای بهشت میسازم، محبت می سازم بدون توقع و براش دنیا می سازم بدون چشم داشت.

unnamed

امیر تتلو با ماری و تیانا شدن مخترع!

امیر تتلو دیگه تو زمینه تتو و طرح زدن خودش شده اوستا و شاید اگه تو موسقی وارد نمی شد می تونست طراح تتوی خوبی بشه. اون حالا قصد داره تو زمینه تتو و خالکوبی به قول خودش یه انقلاب کنه! امیر تو صفحه شخصی پستی راجب طرح جدیدش منتشر کرد و نوشت: داریم برای اولین بار یه تتوی متحرک میزنیم. یعنی این تتو میتونه حرکت کنه زیر پوست!! تو تاریخ زمین اولین باره یه تکنیکی هست که اختراع خودمه و میخوایم برای اولین بار با کمک تیانا انجامش بدیم رو دستِ بی بی دیروزو کامل درگیر صحبت و طراحی و توضیحات بودیم با تیانا و امشب اجراش میکنیم.

البته باید تو چند مرحله اجرا شه و امشب مرحله ی اولشو انجام میدیم. حالا اینکه چجوری حرکت میکنه و چرا رو بعداً راجع بهش صحبت میکنیم.

unnamed (1)

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی