|

ویدا جوان با گیسای آبشاریِ عقبش خوراک مدلینگ شد؛ بادی سفید خانوم ته منشوریو درآورد!

vida javan shayanews

ویدا جوان بازیگر جوااان و جذاب تلویزیون که همیشه با ظواهری جوان پسندانه دیده میشد اینبار نامتعارف پوشید رفت تو حاشیه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ویدا جوان بازیگر جذاب و جوان سینما و تلویزیونه ک البته با وجود اینکه قابلیت ظاهری و استعدادیه زیادی داره برای رو بورس بودن اما بیشتر تلویزیون کار میکنه و کمتر بر روی پرده سینما و حتی شبکه خانگی میره! ویدا جوان سالهاست که در این عرصه فعالیت داره و اولین بار با سریال "زمانه" شناخته شد اما انگاری در این سریال پریناز ایزدیار همبازیِ ویدا جوان حسابی بخت باهاش یار بود و پرید اون بالا مالاها که ویدا بانو در سطحی معمولی تر موند.

البته این به این معنا نیست که ویدا جوان بازیگر کمیه و اتفاقا هنرمندی اسم و رسم دار و پرطرفداره که به خصوص در سریال "پژمان" و در نقش نامزد پژمان و با تیکه کلا پژژژژی حسابی ترکوند و مشهور تر شد. ویدا جوان این شبها در سریای جدید هم ایفای نقش داره که باز هم از قاب جادویی پخش میشه اما در این کار ویدا خانوم یه کاراکتر خیلیییی جدی و خشن رو بازی میکنه که در ست برخلاف زنِ پژی هستش! ویدا جوان تا به این در کارنامه کاریش ثابت کرده که میتونه دو بُعدی باشه و هم طنز بازی کنه و هم جدی، و در عین حال هر دوشون رو هم به خوبی از آب دراره و به تصویر بکشه!

362648_411

ویدا جوان با این ترفندا چه جوااان مونده

ویدا جوان درست به مانند اسمش جوانه و چهره ای به شدت بی بی فیس داره طوری که از اولی که دیده شد این شکلی بود و همچنان هم همین شکلیه و هنوز یه دختر تینیجر و کم سن و سال دیده میشه.

ویدا جوان مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه چندان با صورتش ور نرفته و هی از اینور بوتاکس و از اونور ژل تزریق نکرده. خانوم بازیگر در علاوه بر این در استایل و ظاهرشم همیشه سعی داشت تا جیگول و رنگی دیده بشه و از زیادی زنونه تیپ زدن فراریه که خب همه این موارد باعث جوون تر دیده شدن سن و سالش میشه.

vida.javan_1626106859

ویدا جوان از پژژژی هم شیطون تره واسه همسرش!

اگه سریال پژمان رو دیده باشین قطعا با تیکه های شیطنت آمیز ویدا جوان جلوی بازیگرای حرفه ای مثل بهاره رهنما خاطرات زیادی دارید. اما این شیطونیا فقط مختص سریال پژمان نیس و ویدا خانوم خارج از فضای بازیگری هم با کلی جنگولک بازی سعی داره بیش از پیش به چشم بیاد.

واسه همین هم بعضی اوقات عکسایی از خودش منتشر میکنه که این شیطونیا رو به رخ بقیه میکشه و به معنای واقعی کلمه داره میگه که سن و سال و این حرفا اهمیت چندانی نداره و اصل کار همون فاز جوونیِ که تو ویدا جوان دیگه واقعا در حال شکوفا شدنه!

sfe

و اما همسر! ویدا جوان متفاوت از همممه خانوما شوهر کرد!

خب گفتیم همسر! میون بازیگرای خانوم و آقا کلی داستان و قصه جالب در ربطه با ازدواجشون هستش که خب برخیشون دو سه بارم شوهر کرد و یا زن گرفتن و هر کدوم یه مدل روند داشتن اما در این بین بعضی از بازیگرامون هستند که تو این دنیای بزرگ تو یه راه عجیب و یا باحال افتادن و یه مدل دیگه ازدواج کردن! مثلا همه جای کره زمین و یا حداقل تو ایران خودمون رسم بر اینه که آقا از خانوم خواستگاری میکنه ولی ویدا خانوم برعکس بوده و از همسرش خواستگاری کرده!

ویدا جوان در این رابطه میگه: ویدا جوان:حکایت آشنایی من و ایلا به چند سال قبل باز می گردد، یکی از دوستانم که از علاقه ام به دوبله با خبر بود مرا به استودیو ضبط صدای "ایلا" برد تا تست دهم. طی همین جلساتی که به آنجا می رفتم و با ایلا صحبت می کردیم به این نتیجه رسیدیم که علایق مشترک مان در رنگ ها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار است و حتی پس از ازدواج تفاهم ما دو نفر برای خانواده هایمان هم خیلی جالب بود.

IMG_20180618_075355

ایلا تهرانی:راستش را بخواهید آن چیزی که باعث شد من شیفته ویدا شوم و در تصمیم گیری ام برای ازدواج با او مصمم شوم جسارت و قدرتی بود که در او وجود داشت چیزی که این روزها کمتر به چشم می خورد.

vida.javan_1622485309

ویدا جوان استایل زد نافرررم حتی بدتر از ترانه!

ویدا جوان اغلب حاشیه ساز نیست و تو موارد جنجالی هم دیده نمیشه اما انگاری ویدا بانو هم از دیده شدن های عجیب غریب بدش نمیاد و این روش رو با استایل نامتعارف اجرا کرده!

این روزا که دیگه تو شرایط نامناسب کشور خیلی از بانوان بازیگر رو می بینیم که کشف حجاب میکنند حتی اگه تو ایران باشن! اما ویدا جوان هنوز دست به این حرکت نزده و عکساش خوشگل به نظر میومد تا اینکه تصویری نامتعارف از وی دیده شد. در ادامه استایل خانوم خانومارو مشاهده می کنید که سوژه ای برای کاربران شد.

1904880_662

Vida-Javan-19-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی