|

ظاهری نو از لیلا بلوکات بعد برگشتش به اینستاگرام؛ خوشتیپی اروپایی در کنسرتی دیده نشده!

leila bolukat shayanews

مدتی بود که پیج لیلا بلوکات دیسیبل شد اما حالا می بینیم که خانوم بازیگر برگشته اونهم با ویدیوهایی جذاب از کنسرت آقایانِ جذاب!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا بلوکات از بازیگرای مشهور و البته محبوب در این عرصه بزرگ و شگفت انگیز می باشد که سالهاست در فیلم و سریال های مختلفی ایفای نقش داشته و همچنان هم اون غلظت خودش رو در فضای شهرت داره، اما خب کم و بیش بدون بازیگری! لیلا بلوکات خیلی ساله که تو تلویزیون حضور داره و کمتر بر روی پرده سینما دیده شده. این دیده شدنه در میون اهالی سینما و بازیگری میتونه یه موفقیت باشه که مثلا خانوم و یا آقای ایکس و ایگرگ تنها با بازی در تلوزیوین برن بالا و جایگاهی خوب پیدا کنند، نه به کمک سینما! چرا که بر روی پرده نقره ای بودن و شهرتی عجیب و پول پارو کردن از طریق بستر سینما مثل آب خوردنه و بالا کشیدن یک بازیگر از جعبه جادویی راه و روندی شاق!! لیلا بلوکات با بازی در سریال "یوسف پیامبر" بود که بیشتر دیده شد و به گفته خود در این کار قرار بود نقش زلیخا رو ایفا کنه اما انگاری تو دقیقه های نود آقای کارگردان اومد و این نقش رو به کتایون ریاحی سپرد و لیلا بانو همچنان بعد از گذشت اینهمه سال هنوز دلخوره!

unknown_302717648_1131727247422970_1436531665005140841_n

پیج اینستاگرام لیلا بلوکات که دیسیبل شده بود و حالا لیلا بانو برگشته!!

لیلا بلوکات یه چند ماهی بود که پیج اینستاگرامش رو از دسترس خارج کرده بود که البته میدونید سال گذشته چقدر میون بازیگرا چند دستگی ایجاد شده بود و یکی اعتراض داشت و دیگری همراه بود. برخی هم به مانند خانوم بلوکات و برخی دیگر، صفحات اینستاگرامشون رو از دسترس خارج کردن تا جزو هیچ یک از اون دسته ها نباشن!

جالبه که خیلی از کابران هم نگران این چهره ها میشدن و اون افراد به راحتی در حال زندگی بودن و حالشونم خوب بود! لیلا بلوکات حالا یه چند وقتی میشه که دوباره پیجش رو برگردونده و در حال حاضر هم بیش از 2 میلیو.ن دنبال کننده داره با کلی عکس و ویدیو منتشر شده.

unknown_291987043_177689371367907_9024332421613021242_n

کنسرت بازی لیلا بلوکات با بچهاش! خانوم چقدر شما خفن شدی

حالا جدا ارز این مسائل و انتقادات، لیلا بلوکات یکی از معدود بازیگرانی هستش که ازدواج نکرده چون تو یه راهی هستش که میترسه همسر آیندش هم پاش نباشه و جلودارش بشه! لیلا بلوکات مدیریت خیریه مهر لیلا رو بر عهده داره که نگهدارنده کودکان مبتلا به سرطان، کودکات کم توان ذهنی و جسمی، کودکان مبتلا به سندروم داون، کودکان مبتلا به بیماری های خاص، کودکان مناطق محروم و حوادث غیرمترقبه و طبیعی می باشد.

قطعا چنین خیریه ای به این بزرگی میدیرت سنگینی هم میخواد که باید گفت احتمال لیلا بلوکات حق داره نخواد ازدواج کنه تا از کارش جلوگیری نشه! اما لیلا بلوکات گاهی یه حرکتای جذابی هم میزنه که مورد توجه قرار میگیره. مثلا به تازگی یه سور و سات جذابی برای بچها فراهم کرد و بردشون کنسرت آقای مسعود صادقلو. 

campec.ir_s instagram 2023-5-7 story

البته که این اولین باری نبود که لیلا بلوکات چنین حرکتی رو میزنه و همین چند وقت پیش بود که تعدادی از بچهارو هم به کنسرت ماکان بند برده بود.

لیلا بلوکات ورزش میکنه سنگین، هرکول کم آورد پیش ایشون!!

همونطور که گفتیم لیلا بلوکات مدتی پیجش از دسترس خارج بود اما مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه که حتی اگه نباشه هم باز کلی عکس ازش تو جاهای مختلف هست و مثلا به مانند ویدا جوان نیست که کم عکس باشه بلکه قد یه اقیانوس فعالیت اینستاگرامی داشته! از این ها که بگذریم لیلا بلوکات کلا این مدلیه که خیلی ورزش میکنه که البته این موضوع تنها مختص این چهره نیست و این روزا بازیگرای خانوم زیادی هستند که با این روند قصد دیده شدن و عقب نموندن دارند اما اشخاصی مثل لیلا بانو هستند که ورزش رو به شدت حرفه ای دنبال می کنن و اهل انتشار عکس و فیلم از خودشون در فضای باشگاه نیز هستند که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که نظر کاربران رو به خود جلب کرده بود.

کمی بیشتر با لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. بلوکات در رشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است

unknown_277792011_348945953844456_6747118334607616358_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی