|

استایل خاص "لیلا بلوکات" با وزنه های گنده تر از خودش؛ کیف طلاکوبش خانوم چه رخی داره!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات از بازیگرای پولداری حساب میشه که همیشه ظواهری متفاوت داره و اینبار خانوم بازیگر با کیف طلاکوبش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیلا بلوکات از دسته بازیگرای محبوب و مشهوریه که چندان تو این چند وقت اخیر فعالیت بازیگری نداشته اما این مدل هنرمندی هستش که حتی اکه نباشه هم باز کاربر و مخاطب دوستش داره و هوادارشه. لیلا بلوکات با بازی در سریال های مختلف شهرت یافت اما جذاب ترین چهره و نقشی که از این هنرپیشه دیدیم سریال "یوسف یامبر" بود که خانوم خانوما کاراکتر همسر آخناتون رو داشت در صورتی که به گفته خودش قرار بوده نقش زلیخا رو بهش بدن اما دقیقه نود ازش این نقش رو گرفتن و کتایون ریاحی رو جایگزین کردن، چرا و چطور؟ خدا داند! لیلا بلوکات هنرمندی کم حاشیه اما در عین حال حاشیه دار هستش که خب گزینه اول به دلیل آروم بودن این چهره در دنیای جنجالت هستش و همیشه سعی بر این داشته تا حرف و حرکتی نداشته باشه که غیر عرف باشه؟! از طرفی هم همیشه استایل هایی میزنه که حاشیه دار میشن و چندان معمولی نیستند! در ادامه ابتدا تصویری از وی مشاهده می کنید که کیف طلایی خانوم خانوما مورد توجه کاربران قرار گرفت که آایا با توجه به پولدار بودن لیلا بانو طلاکوب هستش یا خیر!!

Untitled

شاید بگین این دیگه چه حرفیه خب مشخه که طلاکوب نیست و قیمتی آنچنانی نداره که خب باید در پاسخ بهتون بگیم سخت در اشتباهید چرا که هستند بازیگرانی همچون الناز شاکردوست و یا سحر دولتشاهی که کیف هایی به شدت گرون حتی در حد قیمت میلیاردی انداخته اند و مورد توجه و البته تعجب قرار گرفتن!

لیلا بلوکات نیز از هنرمان پولداری هستش که در رفاه کامل به سر میبره و لایف استایلی لاکچری داره همراه با سفر های لاکچری تر! این چهره که هنوز ازدواج نکرده پیش از بازیگر شدن هم تو پر قو بزرگ شده و خودش رو پای خودش ایستاده و به اینکه همسری پولدار داشته باشه و یا بازیگری رو به دلیل درآمد انچنانی انتخاب کرده باشه نیست!!

لیلا+بلوکات

وقتی لیلا بلوکات تو بدنسازی حسابی غوله!

لیلا بلوکات کلا این مدلیه که خیلی ورزش میکنه که البته این موضوع تنها مختص این چهره نیست و این روزا بازیگرای خانوم زیادی هستند که با این روند قصد دیده شدن و عقب نموندن دارند.

البته اشخاصی مثل لیلا بانو هستند که ورزش رو به شدت حرفه ای دنبال می کنن و اهل انتشار عکس و فیلم از خودشون در فضای باشگاه نیز هستند که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که نظر کاربران رو به خود جلب کرده بود.

30

حالا چرا لیلا بلوکات شوهر نمیکنه؟! ازدواج ندوست؟

در سینمای ما خانوم های بازیگر زیادی هستند که با وجود سن و سال نسبتاً بالا همچنان مجرد هستند و ازدواج نکردند. گفته می شود یکی از دلایلی که خانم های بازیگر خیلی علاقه به ازدواج ندارند این است که در سینما و تلویزیون ما قانون نانوشته ای وجود دارد که وقتی بازیگران خانوم ازدواج می کنند پیشنهادات کاری آن ها به شدت کم می شود.

البته علاوه بر این موارد لیلا بلوکات یک دلیل خاص هم دارد. او پیشتر در یک گفتگو اعلام کرده بود از اینکه مردم، دوستان و خانواده به دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده. لیلا بلوکات دلیل مجرد ماندش را ترس از شوهر دانست که شاید او همانند لیلا علاقه ای به کمک نداشته باشد و حتی بخواهد جلودار او از انجام کارهای خیر هم بشود.

uu

وقتی لیلا بلوکات واسه آبجی خانوم سوپر تولد میگیره

لیلا بلوکات با یکی از آبجیاش خیلی زیاد شباهت داره طوری که کسی اگه خواهرش رو تاحالا ندیده باشه اولش حسابی هنگ میکنه کدوم لیلاست و کدوم آبجیش! برخی از کاربران هم معتقدن خدا از روی لیلا کاربن انداخته و خواهرش رو ساخته. خانوم بازیگر تا به حال ازدواج نکرده و ظاهرا علاقه ای هم به زندگی مشترک و ورود شخصی جدید به زندگیش نداره که خب یه انتخاب شخصی و سلیقه ای هستش و به خودشون ارتباط داره. اما لیلا خانوم در عوض علاقه بسیار زیادی به خانوادش و بچهای خیره اش داره. لیلا بلوکات در پیج اینستاگرامیش عکس و فیلم های بسیاری از اونها منتشر می کنه اما به تازگی ویدیویی برای تولد نوشین خواهرش منتشر کرد که جذاب بود و با تگ وی مشخص شد نوشین خانوم تو کار دست اکسسوری های طلا و دست ساز هستند  همانند لیلا خانوم هنرمند.

لیلا خانوم بلوکات ابروهاش چه مسواک زده است!

لیلا بلوکات از اون دسته بازیگراییه که چندان با میکاپای عجیب و غریب دیده نمیشه و برخلاف خیلی از سلبریتیای امروزی که همش تو آتلیه ها دارن دنبال یه جایی میگردن که با کلی میکاپایی که عین ماله به صورتشون کشیده شده، جلو بقیه پز بدن و بگن ما از بقیه قشنگ تریم، لیلا خانوم همیشه سعی داره با چیزای دیگه پُز بده. این بازیگر خوش چهره کلا همیشه تمام اصولی که در ظاهرش انتخاب میکنه براساس مد روزه و براش نظر هیچکی در این زمینه مهم نیست.

برای همین هم بدون اینکه دنبال جلب رضایت بقیه با آرایش های آنچنانی باشه، فقط ابروهاش رو طبق جوری که این روزا ترند شده، میده تا سقف آسمون که بیا وببین. خانوم به قدری این مدل ابرو داشتن رو دوست داره که همیشه ابروهاش رو که عین فرچه میچِسبونه به سقف رو هیچوقت فراموش نمیکنه.

s

زندگی شخصی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. بلوکات در رشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه می باشد.

uguml

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی