|

لیلا بلوکات با این حجم زرد قناری پوشیدن چه ناناز شد؛ خانمه ها ولی حرکت زد مردان آهنین!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات که همیشه از رنگی پوش های هنری محسوب میشه اینبار با زرد قناری و فیگور عقابی کاربران رو محو افق کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا بلوکات بازیگر مشهور ایرانیه که تا به حال در سریال های زیادی ایفای نقش داشته اما نکته اینجاست که خانوم بازیگر خیلیییی به مانند خیلی از هنرمندان سوپراستاری شهرت پیدا نکرد و همیشه در سریال های تلویزیونی دیده شد. لیلا بلوکات مثلا تو سریال "یوسف پیامبر" نقش همسر آخناتون رو داشت اما در واقع به گفته خود لیلا بلوکات قرار بود زلیخا رو ایفا کنه که لحظات خر ازش گرفتن و دادن به کتایون ریاحی. لیلا بلوکات اما در عوض اینستاگرامش به شدددت فعاله و میشه گفت از هنرمدایی هستش که تو این فضا خیلی فعاله و دیده شدنش سر به فلک کشیده، گرچه که مدتیه انگاری پیجش از دسترس خارجه!!

لیلا بلوکات اصولا اهل دیده شدن های عجیب غریب نیست اما خب چون ذات درونش میطلبه و علاقمنده که استایل های ساده نزنه و تو چشم باشه، به همین علت از این طریق همیشه و در هر کجا حاشیه ساز میشه. لیلا بلوکات مِن جمله هنرمندانی می باشد که ثروت خوبی هم داره و بازیگری رو به عنوان علاقه دنیال میکنه نه درآمدی آنچنانی! لیلا بانو که هیچگاه با لباس تکراری دیده نمیشه اینبار ترکیبی از آیتم های زرد و سفید رو در کنار هم قرار داد و ظاهری زیبا ساخت، با همچنان مثل همیشه فیگوری عقاب طور!

lbolookat_286069525_519735646550506_7894283664547193299_n

خواهر لیلا بلوکات که از خودش لیلا بلوکات تره!

با توجه به این که شرایط اینستاگرام به شدت نسبت به قبل تغییر کرده و حالا می بینیم که افرادی با نام بلاگر و اینفلوئنسر و شاخ مجازی و ... دیده میشن، خب قطعا خونواده یک فرد مشهور بودن هم شانسی بزرگه برای کسانی هستش که علاقمند تا به اون شرایط برسن. در این بین برخی میان و خواهر بردرشون رو مدام نشون میدن. برخی همسرانشون رو که این گزینه در بین آقایون فوتبالیست زیاد دیده میشه که همسرشون رو به شهرت رسوندن و خانوم شده بلاگر. اما بانوان بازیگر نیز زیاد دست به چنین حرکاتی میزنن که البته شاید من و شما هم جاشون بودیم از خونوادمون رونمایی میکردیم تا دیده بشن.

مثلا یکی از جالب ترین ها، خواهر لیلا بلوکات می باشد که چهره ای به شدت شبیه به لیلا خانوم داره و همین موضوع باعث شده تا مورد توجه و تعجب قرار بگیره. در ادامه ویدیویی از اونها مشاهده می کنید که مربوط به عید پارساله و به خاطر عید امسال وایرال شده.

ورزش سنگین لیلا بلوکات که به خودش رحم نداره

همونطور که گفتیم لیلا بانو این روزا پیجش از دسترس خارجه اما مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه که حتی اگه نباشه هم باز کلی عکس ازش تو جاهای مختلف هست و مثلا به مانند ویدا جوان نیست که کم عکس باشه بلکه قد یه اقیانوس فعالیت اینستاگرامی داشته!

از این ها که بگذریم لیلا بلوکات کلا این مدلیه که خیلی ورزش میکنه که البته این موضوع تنها مختص این چهره نیست و این روزا بازیگرای خانوم زیادی هستند که با این روند قصد دیده شدن و عقب نموندن دارند اما اشخاصی مثل لیلا بانو هستند که ورزش رو به شدت حرفه ای دنبال می کنن و اهل انتشار عکس و فیلم از خودشون در فضای باشگاه نیز هستند که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که نظر کاربران رو به خود جلب کرده بود.

31

ازدواجِ لیلا بلوکات؟ نچ نچ نچ اصلا و ابدا

تو سینمای ما این چند سال اخیر طلاق و ازدواج ها به شدت عجیب غریب شدند. برخی رو می بینیم که با سن و سال خیلی پایین تر از خودشون زوج میشن و برخی هم سنشون رفته بالا و اصلا ازدواج نکمردن و برخی هم چند باری متاهل شدن و حق بقیه رو هم خوردن!! البته که این مزاح بود اما تعداد بانوان بازیگری که اصلا تا به حال ازدواج نکردن زیاده و این یه جورایی برمیگرده به این موضع که تو سینمای ما یه قانون نانوشته ای هست که میگه خانومی که ازدواج کنه پیشنهاد کاریش کم میشه! البته علاوه بر این موارد لیلا بلوکات یک دلیل خاص هم دارد. او پیشتر در یک گفتگو اعلام کرده بود از اینکه مردم، دوستان و خانواده به دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده. لیلا بلوکات دلیل مجرد ماندش را ترس از شوهر دانست که شاید او همانند لیلا علاقه ای به کمک نداشته باشد و حتی بخواهد جلودار او از انجام کارهای خیر هم بشود.

لیلا+بلوکات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی