|

شقایق دهقان به حبس محکوم شد؛ صحبت های وکیل این بازیگر در خصوص این حکم صادر شده

شقایق دهقان جزء بازیگرهایی هست که بیشتر در تلویزیون نقش آفرینی کرده و از طریق این رسانه به شهرت رسیده که به تازگی یکسری هنجارشکنی ها داشته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تویه هر جامعه ای یه سری مشکلات پیش میان که در برخی از مواقع افراد معروف و سلبریتی شروع میکنن به اعلام نظرشون در رابطه با این مشکل، که خب البته در مقابل این اظهار نظر مردم دو دسته میشن؛ یه دسته از این سلبریتی ها تشکر میکنن که به فکر مشکلات جامعه هستن و یه عده ی دیگه هم از این افراد انتقاد میکنن و معتقد هستن که سلبریتی ها نباید صرفا به خاطره این موضوع که معروف هستن به خودشون اجازه بدن که تویه هر کاری دخالت کنن و اظهار و نظر! که خب نظر هردو گروه محترمه. حالا تقریبا پارسال تویه همین تایم ها بود که یه سری مشکلات داخل کشور پیش اومد که خب هنوز تا الان هم آثارش قابل مشاهده هست، اما تویه حوادث اون موقع یه سری از سلبریتی ها ساکت موندن و یه سری هم شروع کردن به حمایت از قشر ی از جامعه که خب این موضوع یه دو دستگی به وجود آوورد و خیلی ها یه جورایی گیج شدن.

در این بین اما یه سری از سلبریتی ها چه زن و چه مرد بودن که یه سری کارها انجام دادن که بیشتر از بقیه ی بولد شدن و افتادن سر زبون ها مثلا بین آقایون افرادی مثل سیروان خسروی و بابک جهانبخش ممنوع الخروج شدن! اما بین خانوم ها افرادی مثل کتایون ریاحی و پانته آ بهرام و... تغییراتی توی پوشش خودشون به وجود آووردن که خب خیلی سر و صدا کرد و همین اواخر بود که خانوم ریاحی و بهرام هر دو بابت این موضوع جریمه شدن، که خب این جریمه در حد یه نوازش بود و باعث تعجب خیلی ها شد، چرا که این خانوم ها تنها مبلغ یک و نیم میلیون تومان بابت این هنجار شکنی باید پرداخت کنن که خب... حالا در این بین خانوم شقایق دهقان هم به این موج بین بازیگرها پیوسته بودن که خب این یکی هم به نوع خودش خیلی عجیب بود که خانوم دهقان که کلا بیشتر فعالیت هاش از طریق تلویزیون بوده، چطور همچین ریسکی کرده؟ در کل میشه گفت که یه جورایی خانوم دهقان با این حرکت از عرصه ی بازیگری خداحافظی کرد! حالا به تازگی هم حکم ایشون اومده که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

شقایق46464

شقایق زندانی میشه؟

در رابطه با عکس العمل های اخیر برخی از بازیگران در خصوص اعتراض و حمایت از یه قشر از جامعه مردم براشون سوال پیش اومد که آیا این سلبریتی ها دغدغه شون مردم و حمایت از اونهاست و یا صرفا جهت دیده شون و سر زبون ها افتادن بوده؟ چرا که افرادی مثل کتایون ریاحی و پانته آ بهرام دیگه پیشنهاد خاصی برای بازی در فیلم ندارن و خب یه جورایی دیگه وقت خداحافظی با این عرصه و بازنشستگی برای اون هاست! خب طبیعتا هم دیگه قرار نیست که مثل زمان اوجشون در رابطه باهاشون خبرب باشه و خب اینجور حواشی بهترین راه هست که دیده بشن ولی از یه طرف دیگه هم پانته آبهرام حتی با وجود صدور حکمش باز هم تویه انظار عمومی بدون حجاب ظاهر شد که خب یه سری از افراد رو به این فکر فرو برد که پشت این خانوم به کی و کجا گرمه!

شقایق449

اما در خصوص شایق دهقان که ایشون هم حجاب برداشتن هم حکم صادر شده که بسیار جالبه! وکیل خانوم دهقان، آقای کاوه راد با انتشار یه پست تویه صفحه ی اینستاگرامش در رابطه با حکم صادر شده برای این بازیگر اینطور گفت که: براساس حکم صادره و ابلاغ شده به ما، خانم دهقان به تحمل ده روز حبس تعزیری محکوم شده که دادگاه، مدت حبس ایشان را در اجرای تکلیف قانونی با پرداخت مبلغ یک و نیم میلیون تومان جریمه نقدی جایگزین کرده است. جرم اعلامی، در زمره جرائم درجه هشت قرار دارد و بنابراین حکم صادره قطعی و غیر قابل تجدید نظر خواهی است.

خب جالبه که در حق هیچ سلبریتی اجحاف نمیشه و همه شون باهم به عدد یک میلیون و نیم میرسن که خب یه سری چرا به وجود میاد؛ چرا اینهمه کم؟ چرا اینهمه راحت؟ چرا تافته ی جدا بافته؟ چرا نوازش به جای تنبیه؟ نظر شما چیه؟

شقایق464

بعد از مدت ها خندیدن شقایق دهقان

همونطور که گفتیم در خصوص اتفاقاتی که در ایران رخ داد برخی از سلبریتی ها سکوت کردن که این موضوع باعث شد که همکارهای اون ها که لب به اعتراض باز کرده بودن شاکی بشن و به اون ها حمله ور بشن، مثلا در این بین سیروان خسروی به خاطر سکوت یه سری از افراد معروف، با اون ها درگیری لفظی پیدا کرد، اما یکی از افرادی که در این مدت خیلی مورد توجه واقع شد مهران رجبی بود که خیلی ها از این که این بازیگر تویه این شرایط در حال اجرا کردن برنامه های مختلف از تلویزیون بود، اون رو محکوم کردند و غیر مردمی دونستن! که شقایق دهقان هم در این خصوص یه پس گذاشت که کپشنش این بود: نمیدونم این ویدیو کار کیه ولی هر کی هست خدا خیر بهش بده، بعد چند روز گریه کردن خوب خندیدیمو خدایا عزت و ذلتمون دست توئه، عاقبت به خیرمون کن، نذار بی آبرو شیم. به نظرم دیگه شما بمونین و حوضتون #صدا و سیما. کلیپ مربوطه رو ببینید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی