|

نهایت استفاده میترا "زنِ پیمان قاسم خانی" از شوهرش جهت شهرتش؛ عکسای عروسی سه تاشونو!

peyman qasemkhani shayanews

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی اینبار جهت دیده شدن هر چه بیشتر در خصوصی ترین قسمت خونشون تصاویری از فیلم دیدن خودش و همسرش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیمان قاسم خانی اگر چه کارنامه کاری پر و پیمونی در بازیگری نداره، اما باید گفت یک دفترچه غلییییظ و پربار در نویسندگی و کارگردانی داره که خب باید گفت در اصل هم شغل این چهره این دو مورد نام برده هستش که در اونها خیلیم موفق و خفن بوده و هست. پیمان قاسم خانی خیلی ساله که در این عرصه شگفت انگیز حضور داره. پیمان خان از زمانی که خیلی جَوون بود و با بهاره رهنما زوج بود، در این حرفه فعالیت داشت و شاید بشه گفت خیلی از سریال های طنز تلویزیون به دست وی نوشته و ساخته شده! پیمان قاسم خانی اما به مانند خیلی از همکارانش گزینه نه چندان درست حسابی هم تو کارنامش داره و باید گفت برای ایشون فیلمی هستش که به تازگی بازی کرده و همراه با رامبد جوان مخاطب رو پکر کردن، بس که کار ضعیف بود!

قطعا تا به حال براتون سوال شده کدوم فیلم رو میگیم که انقدر تاکید داریم نظرات راجبش منفی بوده و این حرفها، که خب در پاسخ باید گفت فیلم "چپ، راست" می باشد! از کار و بار که بگذریم و برسیم به لایف استایل و خود پیمان قاسم خانی، باید بگیم که این چهره چند سالی میشه از بهاره بانو جدا شده و حالا با میترا بانو زندگی میکنه. خانوم دکتر میترا ابراهیمی روانشناس بالینی هستند که 24 سالی از پیمان خان کوچیکتره اما خب انگاری زندگی جذابی رو کنار هم سپری می کنند. در ادامه ببینیم تصاویر جدیدی از این زوج در حالی که دارن فیلم می بینن!

364266808_209999208709267_2635747074646877453_n (1)

ازدواج با مرد مشهور این خوبیارو هم داره دیگه! میترا شهرت بهاره رو ازش گرفت؟

قطعا ازدواج با فردی مشهور میتونه یه راه هموار برای اون فرد باشه تا به راحتی به مانند آب خوردن بتونه شهرت پیدا کنه و به جرگه آدم مشهورا جوین بشه. در رابطه با میترا ابراهیمی دقیقا این اتفاق افتاد و در حالی که بهاره رهنما از دور خارج شد، میترا ابراهیمی جاش رو گرفت و شد سوگلیه پیمان خان.

حالا میترا ابراهیمی حتی اگه بخواد بازیگر هم بشه میتونه به راحتی ورود کنه و از طرفی بهاره رهنما از این راستا خارج شده و زده جاده خاکی!

در ادامه بینیم تصاویری از میترا ابراهیمی در حالی که به شدت کم حاشیه هستش و مثل همسر شهاب حسینی سعی بر این داره تا به شدت با شخصیت و به دور از جنجالات نشون بده که البته قطعا هم اینچنین خلقیاتی داره وگرنه نمیتونست تا به این میزان الکی نشون بده!

147584_534

چرا بهاره رهنما بعد طلاق از سینما طرد شد؟

حالا چرا گفتیم بهاره رهنما از دور خارج شده؟ چون به گفته خوده بهاره رهنما، خانوم بازیگر خب اون تایمی که همسر پیمان قاسم خاتنی بود در همه پروژه های وی حضور داشت. اما درست بعد از طلاق از اونجای که کار پیمان و بهاره تمام شد، اهلی سینما و حتی بسیاری از دفاتر فیلمسازی هم با بهاره رهنما قطع ارتباط کردن! این رون تا جایی پیش رفت که بهاره رهنما حتی وقتی به فضایی اینچنین پا هم میگذاشت، درها به روش بسته میشد! همین شد که حالا می بینیم خانوم خانوما شده تنها هنرمندی که هیچ هنرمندی براش کامنت نمیذاره و در فعالیت هایی دیگر به سر میبره!

bahareh-rahnama-4-1

اینجوری میترا ابراهیمی حرص رهنما رو درآورد! خبر ازدواجشو

زوج آروم و بی سر و صدای ما 24 سال با هم اختلاف سنی دارند که خب فاصله کمی هم نیست و یه عالمه حرف و حدیث برای اونها خرید.

تو نیمه دوم دهه نود بود که میترا ابراهیمی خبر ازدواج خود را با متنی بسیار جذاب اعلام کرد او در اینستاگرام خود نوشت: "و آن کسی که نیمه‌ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود و من درآینه می‌دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود و ناگهان صدایم کرد و من عروس خوشه‌های اقاقی شدم....امسال تولدی_دیگر بود"

yf

اولین+عکس_های+عروسی+پیمان+قاسم+خانی++عکس

و اما ازدواج بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی

820_Piroozi-1398-12-21_1583874886

و اینهم ترکیبی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

BAHARE-RAHANAMA-VAGHTESBH

وقتی فالوورای میترا ابراهیمی درد و بلای بهاره رو رو سر ایشون میشکونن!

همونطور که گفتیم پیمان قاسم خانی 24 سالی از میترا ابراهیمی بزرگتر است. ناگفته نماند که پیمان با میترا مدتی بعد از طلاق با بهاره ازدواج کرد و به گفته خود یک سال و نیم بعد از طلاق با پیمان آشنا شد اما خب شایعاتی در این میان وجود دارد که می گوید پیمان و بهاره به دلیل اینکه میترا شخص سوم رابطشون شده طلاق گرفته اند!  به همین جهت خیلی از کاربران میترا خانوم رو مقصر طلاق این دو میدانند و هنوز هم بر این گمان اند!

در ادامه قسمتی از این نظرات رو مشاهده می کنید که اختلاف نظر وجود دارد اما خیلیا بر این باوراند که میترا ابراهیمی باعث و بانی طلاق بوده است.

Untitled (1)

بیوگرافی جالب میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی پشت سر گذاشته است؛ اما او در سینما نیز فعالیت دارد و تاکنون چند مستند ساخته است.

و پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی متولد 30 دی 1344 در تهران نویسنده ، کارگردان و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته آمار انفورماتیک از دانشگاه اهواز می باشد که تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق با بهاره رهنما دارد و حالا در زندگی جدید است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی