|

تصویر زیبا از پیمان قاسم خانی و همسر جوانش؛ تبریک تولدی بسیار متفاوت!

mitra ebrahimi shayanews

میترا ابراهیمی همسر جوان و خوشگل پیمان قاسم خانی می باشد که به مناسبت روز عشق تصویری زیبا در کنار آقای نویسنده منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

میترا ابراهیمی همسر دوم و بسیار جوان پیمان قاسم خانی بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی می باشد که بعد از 5 سال مجرد ماندن با خانومش ازدواج کرد. این زوج به جز فاصله سنی 24 ساله حاشیه دیگری ندارند و ظاهرا زندگی خوب و آرامی نیز در کنار هم ساخته اند.

به گزارش«شایانیوز» البته که جدایی بهاره رهنما که میدانید این روزها شاید بتوان او را جنجالی ترین بازیگر میان هنرمندان دانست، از پیمان قاسم خانی چندان کم حاشیه هم نبود اما خب این موضوع و ازدواج عجیب پیمان هم همانند بقیه اتفاق ها کم کم عادی شد!

از این ها که بگذریم میترا ابراهیمی نیز چندان از هنر دو نیست. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالینی است اما در زمینه هنری نیز به حرفه ی کارگردانی مشغول است و از او به عنوان یک مستند ساز حرفه ای یاد می کنند.

به تازگی تصویری از آقا و خانم هنرمند منتشر شده که عاشقانه است و به مناسبت روز عشق یعنی ولنتاین هم توسط میترا خانوم استوری شده. این عکس با نظرات خوب کاربران همراه شد.

Untitled

عاشقانه میترا وپیمان

البته که عشق و علاقه میترا ابراهیمی به آقا پیمان و همچنین بلعکس برای ظاهر نیست و این زوج از اونجایی که همانند خانم رهنما به دنبال حواشی و معروفیت اینچنینی نیستند، از این ترفند ها هم استفاده نمی کنند.

اما میترا ابراهیمی مدتی پیش هم برای تولد همسرش پیمان قاسم خانی، با انتشار تصویری زیبا از خودشان متنی زیبا تر نوشت. در ادامه این عکس را مشاهده می کنید که خانوم در آغوش آقا می باشد.

Untitled

میترا ابراهیمی در کپشن این پست نوشت:

جانِ من

تا میام از تو بنویسم یا فکر کنم یا حرف بزنم مدام این جمله به ذهنم می رسه ، مگر در زمین ، انسانی به مهربانی و شریفی تو وجود داره ؟ مگر میشه یک نفر ، این همه به فکر بقیه باشه و به همه کمک کنه … بی اون که صدایی ازش در بیاد! بی اون که کسی بفهمه . تو چه انسان بی نیازی هستی عزیز من و من چه قدر باید از تو یاد بگیرم ؟

حتی یک نفر را نمی شناسم که تو رو از نزدیک بشناسه و دوستت نداشته باشه و من چه خوش شانس بودم که در این فرصت زندگی کنار تو قرار گرفتم …

عزیزم ، عزیزدلم امیدوارم پر باشی از عشق ، آرامش و سلامتی . امیدوارم سال های طولانی کنار من و پریا و تمام کسانی که عاشق تو هستن بمانی .

جهان با آدم های نازنینی چون تو جای بسیار امن تر و زیباتری ست . خوش آمدی یار … ای یگانه ترین یار

تولدت مبارک قربونت برم

پ ن: این عکس با کیفیتی نیست اما حال خوبی داشت. باشد که مرا ببخشی

Untitled

ورزش میترا ابراهیمی لب دریا

میترا ابراهیمی در کل شخصیت بی حاشیه ای دارد اما به تازگی ویدیویی از خانم دکتر منتشر شده که در کنار ساحل بدون حجاب در حال ورزش هستند.

بیوگرافی میترا ابراهیمی 

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی پشت سر گذاشته است؛ اما او در سینما نیز فعالیت دارد و تاکنون چند مستند ساخته است. ابراهیمی دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را نیز پشت سر گذاشته است.

اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد. در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند کامی را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.

او به دلیل علاقه شخصی به فروغ فرخزاد سراغ ساخت این مستند رفت و خود شاپور نیز معتقد بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد.

mitraebrahimi_1616994672

ناگفته نماند میترا ابراهیمی به شدت حامی حیوانات است و خود نیز گربه ای خانگی به ناک لئو دارد که به سرطان مبتلا شده است و مدتیست تحت درمان می باشد.

Untitled

بیوگرافی پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی متولد 30 دی 1344 در تهران نویسنده ، کارگردان و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته آمار انفورماتیک از دانشگاه اهواز می باشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی