|

حتی فکرش رو هم نمیکردید که این خونه ی "پردیس احمدیه" باشه ! / به سادگی چهره اش نمیاد

pardis- ahmadiye shayanews

پردیس احمدیه این اواخر با نقش ساحل در سریال پوست شیر دیده و شناخته شد ولی سکوی پرتاب این بازیگر رو میشه فیلم لاک قرمز دونست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پردیس احمدیه بازیگریه که انگار فریز شده سنش و اصلا تکون نمیخوره البته که شاید سن خانوم بازیگر توی شناسنامه و براساس گذر سال ها بیشتر و بیشتر بشه اما انگار توی چهره اش این موضوع اصلا نمود پیدا نمیکنه و خانوم به مانند دخترای 18 ساله هست و البته که شاید خیلی از جاها این موضوع به نفع ایشون باشه و بشه پردیس احمدیه رو توی بسیاری از نقش ها ببینیم که به یه بازیگر کم سن و سال برای باورپذریری نقش نیاز داشته باشن که در عین حال سابقه ی کاری بالایی داشته باشه اما اگر یه روز ایشون نقش یه مادر رو بازی کنه احتمالا کسی نتونه نقشش رو قبول کنه!

چون گفتیم که پردیس احمدیه یه جورایی بیبی فیس هست و نقش هایی مثل مادر بودن به قیافه ی خانوم بازیگر نمیاد. از بازیگر شدن ایشون این رو بگیم که خیلی اتفاقی بوده و پردیس احمدیه حتی تحصیلات مرتبط با این حوزه رو هم نداره و البته که میدونید بازیگری استعداد خاصی میخواد که ایشون هم ثابت کرده اون رو داره و میتوهه از پس نقش های مختلف بربیاد و حتی یه تنه بشه بازیگر اصلی یه فیلم مثل لاک قرمز  و یا هنرنمایی عالیش در نقش ساحل پوست شیر. اما حالا بریم به یه سری از فعالیت های این بازیگر توی فضای مجازی بپردازیم که خانوم خیلی دیر به دیر میاد و برای مدت طولانی فاصله میگیره و میره برای خودش!

سلفی آسانسوری پردیس احمدیه کله ی سحر!

اگردقت کرده باشید این روزا وقتی به سراغ اینستاگرام میریم هر کسی در حال ورزش کردن هست و یه جورایی خیلی ها زندگی سالم رو حتی شده توی ظاهر و برای عکس های اینستاگرامی در پیش گرفتن که البته همین کارشون باعث میشه روی مردمی که اون ها رو میبینند تاثیر گذاشته بشه و نمیدونن غیرمستقیم چه کار خوبی میکنن چون مردم برای ورزش کردن با دیدن اون ها ترغیب میشن! حالا بازیگرها هم از قافله عقب نیفتادن و این روزا هر کدوم رو که میبینی حداقل یه عکس یا پست در حال ورزش های مختلف و گاهی لاکچری مثل اسب سواری و قایق سواری داره.

شاید براتون جالب باشه که حتی یکی از بازیگرای سابق به اسم مریم معصومی بعد از خداحافظی با این عرصه به ورزش روی آوورد و الان یه مربی حرفه ای بدنسازی محسوب میشه و توی پیجش به فالووراش برنامه ی تمرین و برنامه ی غذایی میده و یه جورایی فالووراش رو به شاگردای خودش تبدیل میکنه! حالا برسیم به پردیس احمدیه که ایشون هم حسابی ورزشکار تشریف داره و یکی از ورزش هایی که شدیدا بهش علاقه داره پیاده رویه و با گذاشتن استوری زیر اون هم تو این ساعت از روز تنها چیزی که میاد به ذهن اینه که ایشون روزشون رو قراره با پیاده روی و ورزش شروع کنن.

پردیس احمدیه

وقتی پردیس از اون دسته از افراد اهل ریسکه روی چهره اش

پردیس احمدیه یکی از اون دسته بازیگرایی هست که خیلی جاها نشون داده که استعداد و هنرش حرف اول رو میزنه و میتونه در هر شرایطی باعث بالا رفتن و پیشرفت خانوم بشه چرا که این بازیگر نقش های متفاوتی رو تا به الان بازی کرده و البته که از جون و دل برای نقش هاش مایه گذاشته اون هم توی حرفه ای که حتی بعضی از بازیگرا حاضر نیستن که یه مقدار میکاپ و گریمشون تغییر بکنه که خدایی نکرده زشت بشن و بد دیده بشن! اما پردیس احمدیه بازیگریه که تو همین عرصه قبول میکنه که یه همچین گریم عجیبی رو براش انجام بدن که مسلما عکس گویا هست که چقدر توی زیبایی خانوم تاثیر منفی گذاشته.

پردیس احمدیه

خونه ی ساده ی پردیس احمدیه که با سلبریتی های پولدار متفاوته

خیلی از ماها این دیدگاه رو داریم که افراد سلبریتی و مععروف علی الخصوص بازیگرها تافته های جدابافته ای هستن که حسابی و زمین تا آسمون با ما متفاوت هستن و احتمالا جنس قاشق های خونشون هم از طلا باشه! که خب باید گفت این دیدگاه اشتباهه و اون ها مثل مردم عادی خونه و زندگی خودشون رو دارن و حالا یا مثل یه سری از مردم خیلی لاکچری هستن و یا مثل یه سری دیگه زندگی متوسطی دارن  مثل پردیس احمدیه مثلا وقتی ایشون از خونه ی خودش یه سری عکس ها منتشر کرد خیلی از فالوورای خانوم از سادگی زیاد خونش تعجب کردن چرا که فکر میکردن ایشون توی قصر زندگی میکنه!

پردیس احمدیه

مادر پردیس احمدیه وقتی دخترش 30 سالشه خودش چند سالشه!

پردیس احمدیه در حال حاضر 31 سال داره و مجرده. لیسانس موسیقی از دانشگاه گیلان داره و خیلی اتفاقی وارد عرصه ی بازیگری شده. پدرش مشهدی بوده و مادرش ترک زبان هست. دو تا خواهر داره. پدر پردیس فوت کرده و به رحمت خدا رفته و به نظر میاد که پردیس خانوم خونه ی خودش رو داره و تنها زندگی میکنه. نکته ای که راجبه این بازیگر وجود داره و در ابتدا هم گفتیم اینه که سنش اصلا بهش نمیاد ولی جالبه که وقتی عکسش با مادرش منتشر شد حتی به مادرش هم نمیومد که یه دختر به سن و سال پردیس داشته باشه و تازه یکی دیگه از دختراش از پردیس هم بزرگتره!

پردیس احمدیه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی