|

تزریق دیده نشده ای که رو صورت بهاره رهنما پیاده شد و خانومو جَوون کرد؛ لاغریه شدید!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما با ظاهر چند سال پیشش خیلی فرق کرده اما اینبار دیگه ویدیویی از خود منتشر کرد که کاهش وزن شدید او را نشان میداد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر خوش چهره و البته خوش استعداد ایرانیه که خیلی ساله تو این عرصه شگفت انگیز فعالیت داره اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر دهه پنجاهیه ما تو این چند سال اخیر به طور کلی مسیر کاری و حرفه ای و استایلی و زندگی و خلاصه هممممه چیز رو تغییر داد. بهاره رهنما رو قبل تر ها تنها در فیلم و سریال های همسر سابقش آقای پیمان قاسم خانی می دیدیم اما حالا اوضاع تغییر کرده و خب از اونجایی که بهاره رهنما بعد از قاسم خانی درجا ازدواج کرد و یه پنج سالی هم مودی دیگر داشت، این روزها واقعا عجیبه که بهاره بانو تا به این اندازه از قبلش فاصله گرفته.

بهاره رهنما اما این روزها چه کاره هستش که تا به این اندازه ازش تعریف و تمجید شد؟ این چهره مشهور که مجبور به ترک تلویزیون و سینما شد، حالا در تئاتر و نمایش فعالیت دارد و البته موضوعاتی اینچنینی. چرا که به گفته خود بهاره رهنما از وقتی که از پیمان قاسم خانی جدا شد دیگه تو دفاتر فیلمسازی راه داده نشد و حتی در رو میبستن تا با خانوم رهنما روبرو نشن که خب این خیلی میتونه برای یک هنرمند تلخ و دردناک باشه.

nody-شوهر-اول-بهاره-رهنما-1633731397

بهاره رهنما با کاهش وزنی شگفت انگیز!

بهاره رهنما به جز مسائل کاری و لایف استایل، در بحث ظاهری هم به شدت تغییر کرد و تا همین چند سال گذشته این بانوی مشهور رو با نوع لباس و فیزیکی دیگر می شناختیم و حالا انگار یک بهاره دیگر شکوفا و متولد شده.

بهاره رهنما با اکتیو شدن در اینستاگرام این فضای نامرئی، تونست خودش رو یه جور دیگه نشون بده و شاید اگه این فضا اختراع نشده بود اصلا بهاره رهنما هم این شکلی نبود و حالا می بینیم خانوم بازیگر برای پست و استوری هم که شده ظواهر و فعالیت هایی جالب داره. مثلا در ادامه مشاهده می کنید بهاره رهنما رو در حالی که داره خاطره ای از تئاتر شهر میگه و در این مصاحبه رویی دیگر از خود نشون میده. در ادامه بینیم بهاره رهنما رو در حالی که بسیار زیااااد کاهش وزن داشته و با استایلی خانومانه حضور داره.

بهاره رهنما با تزریق جوانی شگفت انگیز! چطور ممکنه؟

بهاره رهنما این روزها جوان تر از ده پونزده سال پیش خود به سر میبره. اصلا برخی از بازیگران هستند به مانند بهاره افشاری و یا بهاره رهنما که نه تنها بویی از میانسالی نبردن، بلکه روزه بور تینیجر تر هم میشن. آخه میدونید که بین سن 35 تا 60 سال میشه میانسال و این جور چهره های مشهور هم از طریق ترفند هایی مثل عمل های زیبایی و بوتاکس و ژل و فیلر و … هزار جور جوانسازی دیگر سنشون رو به عقب برمیگردونن.

بهاره رهنما بسیار زیباتر از پیش شده و علاوه بر جوانی، ظاهرا زیبایی هم به او تزریق کردند. نمیدونم منظورم رو متوجه میشید یا نه، اما بهاره رهنما انگاری یه جورایی چهره ای باز تر و خوش سیما تر پیدا کرده جوری که تعجب آوره تا به این میزان جوانسازی.

b.rahnama_365994636_1764184287349910_4691831553915449170_n

IMG_20230910_100531

وقتی بهاره رهنما گریه این بازیگر زن رو جلوی همه در میاره!

بهاره رهنما این روزها از حواشی به دوره. آخه از بهاره رهنمااااا بعیده و خانوم بازیگر به مانند نفیسه روشن خیلی تو حوالی حواشی دیده میشه که خب خیلی از این جنجالات هم ساخته دست خودشونه نه این که بگیم یهو یه پیش آمد براشون رخ داده. اصلا انگاری یکسری در این دنیا هستند که دوست دارند به هر نحوی هم که شده دیده بشن.

اضافه-وزن-بهاره-رهنما

اما همونطور که بالاتر هم اشاره کردیم بهاره رهنما حالا دیگه روالی متفاوت رو در پیش گرفته و خانوم بازیگر علاوه بر نکات مثبت گفته شده، از اخبار زرد و سیاه و حاشیه دار هم به دوره! به همین دلیل گریزی زدیم به حضور این چهره در برنامه "شام ایرانی" که جنجال به پا کرده بود و با درآوردن گریه همکارش یعنی خانوم فلور نظری، یه عالمه نظر و کامنت منفی رو روانه خود کرد! خب اخه چرا؟

البته که برخی هم بر این نظر بودند که اینها همه بازیگرن و به جهت جذاب تر شدن برنامه اینچنین کردند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی