|

کت و شلوار مجلسی الهام حمیدی به قدری شیکه که واجبه هر خانومی داشته باشه / مدل شالشو

ELHAM-HAMIDI SHAYANEWS

الهام حمیدی این روزا بیشتر مشغول تبلیغات و مدلینگ هست و از این راه کسب درآمد داره و خانوم یه جواریی با بازیگری خداحافظی کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی از اون دسته از بازیگراست که خودش رو یکم زودتر از موعد بازنشست کرد و یه جورایی توی اوج خداحافظی کرد و ترجیح داد که دیگه در این عرصه فعالیت نکنه که البته شاید هم به علت نبود پیشنهاد کاری برای الهام حمیدی باشه مشخص نیست چون این روزا حتی بازیگرای تازه نفس هم مثل مریم مومن از نبود پیشنهاد کاری مینالن ولی خب مریم مومن هم مثل خیلی های دیگه برای این که بیکار نمونه یه راهی پیدا کرد که اون هم حضورتوی برنامه های سرگرمی در سینمای خانگی مثل مافیا بود.

ولی الهام حمیدی توی این برنامه ها هم حضور نداره و یه جورایی کل فعالیت خانوم منحصر شده به پیج اینستاگرامش و فقط از این طریقه که میشه خانوم رو دید و از احوالاتش باخبر شد البته که یه موضوعی که راجبه الهام حمیدی وجود داره اینه که ایشون این کلیشه رو که زندگی زناشویی بازیگرا دووم نداره رو خط زد و در حاضر هم یه همسر و هم مادره دوتا بچه هست و زندگی زناشوییش تا به امروز با خوبی دووم دار بوده که امیدواریم همینطوری هم بمونه. حالا در ادامه بیشتر راجبه الهام خانوم براتون میگیم.

الهم حمیدی

وقتی الهام حمیدی میره سر وقت لباسای خوشگل و شیک

این روزا خیلی از بازیگرا هستن که رفتن سراغ تبلیغات ولی اگر دقت کرده باشید بازیگرای قدیمی اینطورین مثل بهاره رهنما، بهنوش بختیاری و... در حالی که بازیگرای نسل جوون فعلا دارن با بازی و استعدادشون کسب درآمد میکنن و توی چشم هستن ولی بازیگرایی مثل بهاره رهنما پیج های میلیونی دارن و تصمیمشون این بوده که از صفحه هاشون هم کسب درآمد داشته باشن چون دیگه اونطور که باید و شاید در عرصه ی سینما روی بورس نیستن.

حالا در این بین الهام حمیدی هم از سال ها قبل زده توی کاره تبلیغات و برای مزون ها و سالن های زیادی تبلیغات انجام میداد به عنوان مدل که خب میدونید به علت این که بازیگر و شناخته شده هست احتمالا پول زیادی هم از این راه به جیب میزنه ولی موضوعی که باعث فرق ایشون میشه اینه که خانوم حمیدی میره سراغ تبلیغاتی که شیک هستن مثلا به تازگی ایشون برای یه مزون شروع به تبلیغات کرده و برای کت و شلوار زنانه ی زیر مدل شده که هم زیباست و هم مشخصه که جنس خوبی داره و خانوم برای فالووراش ارزش قائله و مزون های خوب و باکیفیت رو تبلیغ میکنه.

الهم حمیدی

چرا الهام حمیدی روز به روز جوون میشه؟ ادیت یا اکسیر جوونی

این روزا یه عالمه راه برای این که زیبا تر و جوون تر از چیزی که هستیم به نظر برسیم وجود داره و هر روز هم به تعداد این راه ها افزوده میشه و یه جورایی دنیا داره به سمتی میره که زیبایی رو یه ملاک اصلی برای بودن توی اجتماع میدونه و انگار اون دسته از افرادی که زیبایی های فضایی ندارن از دنیا عقب افتادن بنابراین خیلی ها تو هول و ولا میفتن که سمت عمل های زیبایی و دیگر خدمات زیبایی برن در حالی که قبل از اینا هزینه کردن برای روانشناس میتونه خیلی بهتر باشه برای افزایش اعتماد به نفس!

حالا در این بین خیلی از بازیگرا هم دست به دامن این کارا شدن و دیگه اون دوره ای که فیلمسازها بازیگرایی که حتی دماغشون عملی بود رو راه نمیدادن تو فیلماشون گذشته ولی الهام حمیدی در این بین یکی از نچرال ترین بازیگرای زن هست البته که ایشون هم دماغش رو عمل کرده ولی اونقدرا دیگه تغییرات ایجاد نکرده ولی حالا به تازگی یه عکسی منتشر کرده توی اون خیلی جوون تر از سنش دیده میشه که برای خیلی ها عجیب بود و فکر میکردن که خانوم صورتش رو دستکاری کرده که در حالی که تکنیک های عکاسیش مثل روتوش و ادیت خوب بوده که اینطوریه.

الهم حمیدی

عجیب ترین مانتویی که الهام حمیدی تنش کرد

الهام حمیدی هم یه تایمی رفت توی حواشی که مصادف شد با ازدواجش و خانوم یهو توی هر مراسمی دست آقای همسر رو میگرفت توی مراسم ها حضور پیدا میکرد که در یکی از اون ها یه مانتوی عجیب تنش کرد که کپی برداری از یه لباس خارجی تن یکی از مدل های خارجی بود که خانوم ایرانیزه کرده بود لباس رو و چیز جالبی ازش درنیومده بود و به نظر خیلی ها زیبا به نظر نمیومد ولی خب بالاخره کاری بود که خانوم حمیدی انجام داده بود!

الهم حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی