|

ببینید لباس عجیب بهاره رهنما که میگن نیم میلیارد پولشه؛ مادرش چه مافیایی تیپ زده

بهاره رهنما این روزا در حال بازی توی تئاتره ولی همچنان فعالیت های ایشون توی اینستاگرام این اواخر برای خیلی ها جالب بوده.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما رو میشه هنرمندی دونست که از سال های خیلی دور توی این عرصه فعاله و یه جورایی جوونیش رو در سینما گذرونده و تغییرات مختلف و توی خانوم در این عرصه دیدیم مثلا فیلم هایی دیدم که طنز بوده و یا حتی فیلم هایی ازش دیدیم که توی اون ها نقش جدی داشته در حالی که به بهاره رهنما بیشتر میاد که فیلم های طنز بازی کنه و جالبه که حتی این روزا هم که داره تئاتر بازی میکنه نقش طنز داره ولی خب موضوعی که وجود داره اینه که بهاره رهنما توی واقعیت هم اینی هست که که توی فیلماشه یا نه چون توی شام ایرانی که یه برنامه بود با حضور بازیگرا اینطور به نظر نمیومد و خانوم حتی اشک فلور نظری رو هم درآوورد!

ولی خب معلوم نیست که بهاره رهنما و بقیه ی دوستان در این برنامه داشتن فیلم بازی میکردن و یا داستان واقعی بود! هر چند از اینا که بگذریم بهاره رهنما یه سری از اوقات برای خودش حواشی های خیلی بزرگی درست میکنه که باعث میشه این بازیگر بین مردم محبوبیت خودش رو از دست بده مثلا احتمالا یادتون باشه که موقعی که ایشون در حال ترکیه گردی بود و یه عده بهش خرده گرفتن بابت عکس و فیلمایی که منتشر میکنه ایشون گفته بود که کار کرده و زحمت کشیده پول در آوورده و الان دوست داره که با پولش لذت ببره و هر کی نتونسته بعد از سال ها کار پول دربیاره بی عرضه بوده! حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون میگیم.

بهاره رهنما

عکس با فاز افق های بی کران بهاره رهنما وقتی انقد جوون شده

این روزا یه عالمه آدم توی اینستاگرام اکانت دارن و هر کدوم از این ها توی این اپ یه عالمه عکس و فیلم منتشر میکنن که پشتشون یه مغز و دنیای متفاوت قرار داره و به همین خاطر میشه یه عالمه آدم با روحیه های متفاوت، قیافه های گوناگون، استایل های خاص و یا حتی عجیب، لایف استایل های متنوع و... دید که در این بین بازیگرا هم از این قاعده مستثنی نیستن و میشه یه جورایی از روحیات بازیگرا هم در این فضا بیشتر سر درآوورد.

حالا بهاره رهنما هم در این بین یکی از این بازیگراست که خانوم پیجش یه جورایی شبیه بازار شام میمونه و میشه عکس های متنوعی ازش رو در این پیج دید مثلا میشه عکس هایی رو که مربوط به مدل شدن ایشون هست رو دید، میشه کلیپ های مربوط به برنامه هایی که ایشون در اون ها حضور داشته رو دید و... در کل یه جور آشفتگی توی پیج بهاره وجود داره که امیدواریم توی زندگیش اینطور نباشه.

حالا هم به تازگی خانوم عکسی از خودش منتشر کرده که خیره به افقه و برای خیلی ها جوونی ایشون توی این سن جذاب به نظر اومده که خب یکی از دلایلش میتونه خوش خنده بودن و ایشون باشه و دلیل دیگه هم مراقبت های شدید پوستی هست که ایشون  انجام میده و حتی برای کلینیک هایی که میره تبلیغ هم انجام میده توی پیجش که اینجوری یا خدماتش رایگانه و یا هزینه دریافت میکنه برای تبلیغات که این یعنی خانوم میدونه چطور پول دربیاره!

بهاره رهنما

وقتی مامان لاولی بهاره رهنما مافیا میشه

خیلی از افراد دوست دارن که خونواده های افراد معروف به خصوص بازیگرا رو ببینن و وقتی که این افراد عکسی کنار خونوادشون منتشر میکنن بای افراد جالب میاد چون در این حالت میشه شباهت های ظاهری فرد بازیگر رو با خونوده اش دید و حدس زد که بیشتر شبیه کی هستش در بین اعضای خونوده اش که خب در این بین بعضی ها به قدری دستکاری کردن صورتشون رو که نه تنها شباهت ندارن بلکه انگار آدمای غریبه هستن کناره هم! 

حالا از اینا که بگذریم بهاره رهنما به تازگی کنار مادرشون یعنی خانوم پروین قائم مقامی که ایشون هم بازیگر بودن و بهترین هنرنماییشون هم توی "ساختمان پزشکان" بوده منتشر کرده که خیلی ها از این که ایشون در سن 67 سالگی این همه بشاشه و خوشتیپ که انگار از برنامه مافیا اومده تعجب کردن و گفتن که بیخود نیست که خود بهاره رهنما هم روز به روز داره جوون میشه و انگار جوون به نظر رسیدن تو ژن خونوده اشون هست!

بهاره رهنما

بهاره رهنما

لباس ده هزار دلاری بهاره رهنما کیکه یا واقعی؟

بهاره رهنما یه جورایی به علت طلاقش از پیمان قاسم خانی از تلویزیون کنار گذاشته شد چرا که در خیلی از سریال های ساخته شده در این رسانه رده پیمان خان به عنوان فیلمنامه نویس دیده میشد که خب این رسانه هم انگار بین دوراهی مونده و پیمان خان رو انتخاب کرده البته که این گفته از زبون خوده بهاره خانومه ولی خب به کلی خانوم یه مدتی رو فعالیت نمیکرد تا این که یه فیلم ساخت و بعدش هم تئاتر رو شروع کرد و در حال حاضر هم مشغوله و حتی برای دیده شدن این تئاتر از بلاگرای اینستایی هم مثل سیسی استفاده کرده!

ولی موضوعی که در رابطه با این تئاتر جنجالی شده لباس بهاره خانوم در این نمایشه که خیلی ها میگن این لباس از برند ورساچه هست و ارزشش هم ده هزار دلاره که خب جای تعجب داره و برای خیلی ها سوال پیش اومده که این لباس واقعیه یا کیکه؟! نظر شما چیه؟

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی