|

روز زن برا بهاره رهنما یه دسته گل ناشناس فرستادن که ملت شوهرشون نمیخره / فندی رو لهید

BAHARE-RAHNAMA SHAYANEWS

بهاره رهنما رو میشه از بازیگرایی دونست که برا خودش یه پا اعجوبس چرا که خانوم از راهی برای دیده شدن استفاده میکنه مثل کاری که به تازگی کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما رو میشه یکی از اون دسته از بازیگرانی که دونست که خانوم یا تایمی حسابی دور و بر خودش رو از حرف و حدیث پر کرده بود البته الان هم هر از گاهی برای خودش از درخت حاشیه میوه میچینه و میشه نقل محافل و نکته ی جالبش اینه که خودش باعث این موضوعه ولی خب شاید بگید که چرا این کار رو میکنه بهاره رهنما؟ خب بهاره رهنما یه مدتی رو کم کار شد و اومد تو پیجش اینطور گفت که به خاطر این که ایشون همسر سابق پیمان قاسم خانی بوده هیچ کدوم از کارگردان های تلویزیونی به ایشون کار نمیدن چون میخوان که با آقای قاسم خانی همکاری داشته باشن و خیال میکنن که اگر به بهاره رهنما نقش بدن این موضوع میتونه به ضررشون باشه!

خب شما ببینید وقتی که یه بازیگر از عرصه ی بازی دور میشه یه جواریی کم کم از یاد مخاطب هم میره و یا کمرنگ میشه که خب این روزا به لطف اینستاگرام این موضوع در حال حاضر کم شدن هست چرا که اون دسته از بازیگرانی که کم کار هم میشن از این فضا خودشون رو یادآوری میکنن که بهاره رهنما یکی از اون هاست و البته که این روزا خودش رو به کارهایی مثل تئاتر و گویندگی داستان و... مشغول کرده ولی خب هنوز خیلی ها به خاطره ازدواج و طلاق های خانوم راجبش صحبت میکنن که خب حالا به تازگی هم در این مورد یه حاشیه برای خود ساخته که در ادامه بیشتر راجب براتون میگیم.

بهاره رهنما

بهاره رهنما میخواد بگه خاطرخواه داره و بهش محل نمیده یا چی

این روزا خیلی از افراد هستن که از طریق پیج های اینستاگرامیشون که خودشون ور میشناسونن ولی معلوم نیست واقعین و یا کیک یعنی فضای مجازی طوری شده که افراد شاید حتی خودشون رو در این محیط ی جور دیگه نشون بدن مثلا یه فرد جدی و خیلی با پرستیژ ولی توی فامیل به عنوان دلقک فامیل شناخته شده باشن و یا برعکس یکی بیاد و خودش رو خیلی فان نشون بده ولی تو واقعیت نشه حتی از کنارش رد شد از بس که گند اخلاق هست که خب همه ی این ها برای جذب مخاطب و فالوور هست و کسی نباید گول این ظواهر رو در فضای مجازی بخوره چرا که بعضی ها هستن که حتی اسم خودشون رو ب دروغ عوض میکنن و به خیال خودشون یه اسم با کلاس تر برای خودشون میذارن!

ولی از همه ی این ها گذشته یه موضوعی که در این فضا خیلی عجیبه این هست که افراد میان و با پیج هاشون بهم دیگه تیکه میندازن مثلا طرف چند صد کا فالوور داره و میاد یه استوری میذاره که مثلا در حال تیکه انداختن به یه نفره که خب اصلا معلوم نیست اون یه نفر کی هست و بعد اصلا شماره ی اون یه نفر رو نداره که بره با خودش مستقیم حرف بزنه؟ البته که داره ولی این کار انجام میشه که ریپلای استوری ها زیاد بشه و ویو بیشتری دریافت بشه.

حالا بهاره رهنما هم که استاد حاشیه هست عکس زیر رو استوری کرده و اینطور عنوان کرده که گل های زیر رو یه نفر براش فرستاده و تشکر هم کرده و بعد به تیکه و کنایه گفته که باشه ما نفهمیدیم کی هستید!

بهاره رهنما

ولی موضوع به همین جا ختم نشد و ایشون بعد پشت بند این این استوری یکی دیگه گذاشت و از رها کردن در اوج خواستن حرف زد و این داستانا که موضوع جالب تر شد و اینطور به نظر میاد که ایشون از یه خاطرخواه داره حرف میزنه که خانوم رهاش کرده و ایشون هنوز به فکره بهاره رهنما هست که خب کیه ما نمیدونیم و فقط بهاره رهنما میدونه ولی موضوع اینه که ایشون خودش شماره ی این دوست عزیز رو نداشت که در خصوص این موضوع باهاش حرف بزنه و بپرسه گل ها رو تو فرستادی به جای این که بیاد و به چند میلیون فالوورش بگه که از همه جا بیخبرن و ففقط براشون علامت سوال پیش میاد که در انتها هم این خودش یه حاشیه میشه.

بهاره رهنما

بهاره رهنما فندی رو هم میتونه بی کلاس نشون بده

یه موضوعی که راجبه بهاره رهنما وجود داره این هست که ایشون تا به امروز معدود تیپ هایی که زده زیبا بوده و عامه پسند و یه جورایی خانوم عادت داره که تیپ های عجیب و غریبی بزنه که به همین دلیل بین خیلی از افراد به یه بازیگر بدتیپ شهرت داره مثلا تیپ اخیر ایشون رو ببینید که یه تنه تونسته پیراهن مارک فندی رو به قدری زشت و بی کلاس جلوه بده که میشه ازش به عنوان یه تبلیغ ضد این برند استقاده کرد! 

بهاره رهنما

نکته ی جالب دیگه هم که وجود داره این هست که ایشون توی انتخاب دوست هم سلیقه ی عجیبی داره مثلا روز مادر رو با خانومی که دوستش هست گذرونده ولی ایشون جای بچه ی بهاره رهنماست و جالبه که چرا ایشون بین خانوم های بازیگر دوست آنچنان نزدیکی نداره که سنش هم بهش بخوره.

IMG_20240104_100241

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی