|

اخبار داغ فوتبالیست ها

تفریح پدری و پسری علی کریمی لب استخر

بیوگرافی فوتبالیست سابق پرسپولیس و تیم ملی را می توانید در اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

علی کریمی در 17 آبان ماه سال 1357 متولد شد. علی کریمی در کرج بدنیا آمد . علی کریمی فوتبالیست بازنشسته است. علی کریمی تا مقطع دیپلم تحصیل کرد اما از 12 سالگی پا به توپ شد تا اینکه با پرسپولیس درخشید و در تیم ملی لقب جادوگر را گرفت سپس بعنوان مارادونای آسیا مشهور شد. علی کریمی  با 178 سانتی متر قد در پست هافبک نجومی بازی می کرد و 38 گل ملی هم دارد.

علی+کریمی (1)

خانواده علی کریمی

محمد علی کریمی پاشایی با نام «علی کریمی» بعنوان فرزند سوم یک خانواده با اصالت لاهیجانی در کرج متولد شد ، دو برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. پدرش ولی‌ الله کریمی فوتبالیست محلی و مادرش آببند پاشاکی خانه دار است.

کودکی و شیشه ها

مادرش:  علی پر جنب و جوش و سرشار از انرژی ، فکر و ذکرش فوتبال بود. در دوران کودکی و نوجوانی تا دلتان بخواهد شیشه همسایه ها و خانه مان را شکسته است . خلاصه همه اهل محل از دست فوتبال و علی و دوستانش آسایش نداشتند.

فوتبالی مبتدی علی کریمی

علی فوتبال خود را از سال 1369 در 12 سالگی با تیم نوجوانان باشگاه نفت تهران آغاز کرد جایی که برادر بزرگ‌ ترش فرشید یک سال پیش از او در آن بازی می‌ کرد.

سربازی علی کریمی در فتح

بعد از چند تغییر باشگاه به فتح تهران رفت جایی که ابتدا در رده جوانان بازی می کرد تا اینکه سال 1375 ر 18 سالگی به تیم بزرگسالان راه یافت . او به مدت دو فصل بعنوان خدمت سربازی خود را در این تیم سپری کرد.

قرارداد با استقلال

علی کریمی با درخشش در تیم فتح با پیشنهاد جذاب استقلال و پرسپولیس روبرو شد تا جایی که 20 بهمن 1376 با استقلال تهران قرارداد داخلی امضا کرد. در این تفاهم نامه قرار بود با پیش پرداخت 5 میلیون تومانی که می گیرد از ابتدای فصل 77 به پیراهن این تیم به میدان بیاید. با این حال هواداران استقلال که از امضای قرارداد او با تیمشان مطلع نبودند برخورد نامناسبی با وی داشتند که او با فسخ قرارداد با پرسپولیس وارد مذاکره شد.

منبع: خانه فوتبال

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی