|

عکسی کمتر دیده شده و خصوصی از بهاره رهنما تو بغل حاجی!

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما عکسی از خود در آغوش همسرش امیر خسرو عباسی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما بازیگر زن مطرح و معروف سینما و تلوزیون است که اکثرا در نقش های طنز ایفای نقش می کند. بهاره رهنما پس از طلاق از پیمان قاسم خانی و با ازدواج دومش بسیار پر حاشیه تر شد.

به گزارش «شایانیوز» بهاره رهنما تا چند سال پیش اضافه وزن بسیار زیادی داشت و تقریبا کاری غیرعادی نمی کرد. اما با ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی وزنش را کلی کم کرد و با انتشار عکس های تعجب برانگیز و ناجور از خود به همراه همسرش از خبرساز ترین ها در عرصه بازیگران شد. بهاره رهنما در حال حاظر چهره و هیکلی نرمال تر دارد اما ظاهرا نمی تواند دست از یکسری رفتار هایش بردارد. یکی از این رفتار های نامعقول عکس هایی است که در آغوش همسرش می گیرد که بعضی از این عکس ها جایشان در فضای مجازی نیست و کمی خصوصی می باشد اما ظاهرا این چیز ها برای خانم بازیگر اهمیتی ندارد و تنها خبرساز بودن مهم است!

بهاره رهنما

 بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

بهاره رهنما

ازدواج اول

بهاره رهنما اولین بار سال 1370 که 17 ساله و دانشجو بود مسیر بازگشت از دانشگاه به خانه بصورت اتفاقی با پیمان قاسم خانی 26 ساله آشنا شد. این دو بعد از چند سال دوستی در نهایت سال 1373 باهم ازدواج کردند که ثمره این زندگی یک دختر بنام پریا شد

طلاق از همسر اول

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال 1394 با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند.

بهاره رهنما

ازدواج دوم

خانم بازیگر در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی خبر ازدواج دوم خود با امیر خسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت رسانه ای کرد. 

امیر خسرو عباسی مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسیاست می باشد که باب آشنایی این دو از زمانی که خانوم رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد. آقای عباسی نیز یکبار ازدواج کرده و از همسر سابقش یک دختر دارد.

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    تورو جان مادرت ول کن این دنیا رو باید الان دیگه فکر اون دنیات باشی شرم کن حیا کن این دنیا رو رها کن

  • ناشناس ارسالی در

    تپپپپپپپپپپپپپه
    خخخخ🤣🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس ارسالی در

    اینو تو رو خدا با این حاجیش🤣🤣

  • ناشناس ارسالی در

    بهاره رهنماخجالت بکش سن خر پیره را داری

  • ناشناس ارسالی در

    کجا کمتر دیده شده تا گوشی میگیری دستت بهاره رهنما وحاجیشو میبینی بس دیگه خجالت بکش داماد دار شدی دست بکش از سبک بازی نچسب 😐😐

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی