|

کدام خودروهای سایپا گران شد؟

سایپا قیمت محصولات خود را گران کرد

شرکت سایپا امروز قیمت جدید ۹ محصول خود را معرفی کرد. بر اساس اعلامیه جدید این گروه خودروسازی قیمت برخی از خودروهای سایپا گران شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شرکت سایپا امروز قیمت جدید ۹ محصول خود را معرفی کرد. بر اساس اعلامیه جدید این گروه خودروسازی قیمت برخی از خودروهای سایپا گران شده است. اما قیمت کدام خودروها گران شد و چقدر؟

سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که قیمت کارخانه‌ای برخی از محصولات این شرکت، ویژه تحویل در آبان ۱۴۰۰ افزایش یافته است. بر این اساس قیمت خانواده کوییک، تیبا، شاهین و ساینا افزایش یافته است.

بر اساس اطلاعیه سایپا، اولین خودرویی که قیمت آن در آبان ۱۴۰۰ افزایش یافته تیبا صندوق‌دار رینگ فولادی است. قیمت کارخانه تیبا صندوق‌دار ۱۱۶ میلیون تومان اعلام شده است. اما پیش از افزایش قیمت امروز، قیمت کارخانه این خودرو  ۱۰۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود.

مدل دیگری از تیبا هم مشمول افزایش قیمت شد. قیمت تیبا ۲ در مصوبه جدید ۱۲۲ میلیون تومان است. اما این محصول سایپا پیش از این ۱۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود

خودرو-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • وحید ارسالی در

    کی اجازه داد؟ سامان دهی بازار خودرو یعنی این؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    چراکه نکنه ماهرروز منتظر این خبرهای خوش هستیم دیگه جز گرونی خبر تازه ای هست بچه هامون همه افسرده شدن وهیچ کس بفکر نیست جای بسی تاسفه








دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی