|

ایلان ماسک کمک رسان دوج!!

دوج کوین وارد عرصه مهم شد؟

DOGCOIN

اگرچه Dogecoin در حال حاضر یکی از ارزهای دیجیتال صعودی در این بحبوبه می باشد...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-اگرچه Dogecoin در حال حاضر یکی از ارزهای دیجیتال صعودی در این بحبوبه می باشد، اما در بازار رمزارزها عملکردبسیار خوبی داشته است.شیبا در چند روز گذشته وضعیت خوبی را به همراه داشته و یکی از بهترین رشدها را در بازار نصیب خود کرده است.

بازاریابی که Dogecoin در چند ماه گذشته انجام داده است و برای توکن کار می کند. ما ایلان ماسک را دیده‌ایم که بازاریابی کم‌اهمیت زیادی برای توکن کرده اما پذیرش Dogecoin توسط تسلا است که باعث رشد $DOGE شده است. این شرکت Dogecoin را برای خرید کالا پذیرفت و قبلاً یک محصول را با استفاده از $DOGE فروخته است.

این حرکت به سرمایه گذاران رمزارز اعتماد به نفس بیشتری برای خرید Dogecoin داده است.همچنین بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Dogecoin به جامعه DOGE گفته است که تمرکز خود را از قیمت های  ناپایدار در پروژه‌های ارزهای دیجیتال تغییر دهند. او مدعی است که سرمایه‌گذاران نباید بر روی سفته‌بازی قیمت تمرکز کنند، بلکه باید روی ساخت پروژه‌های امیدوارکننده تمرکز کنند. اگر فشار فروش افزایش یابد، قیمت Dogecoin ممکن است با مقاومت فوری مواجه شود و توکن meme را در میانگین متحرک 21 ساعته (SMA) در 0.141 دلار ثابت کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی