|

نهنگ های بازار چه کسانی هستند؟

دلیل هجوم نهنگ های شیبااینو؟؟

 Shiba Inu

چرا نهنگ ها شیبا اینو می خرند؟ نهنگ های بازار چه کسانی هستند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از بهبود جزئی 5 درصدی قیمت SHIB در بازار، یک نهنگ ناشناس حدود 271 میلیارد توکن به ارزش بیش از 6 میلیون دلار را تصاحب کرد. این اولین خرید مهم Shiba Inu در چند روز گذشته نیست چون حدود 500 کیف پول برتر اتریوم میلیاردها توکن به دست آورده اند. ارزش کل دارایی‌ شیبااینو در شبکه اتریوم جز برترین ها شناخته شده است.و یک بار دیگر از رقیب اصلی خود،یعنی توکن FTX (FTT) پیشی گرفت. اما به دلیل عملکرد منفی قیمت در بازار، SHIB تاج خود را از دست داد و اکنون در رتبه دوم قرارگرفته است.

چرا نهنگ ها شیبا اینو می خرند؟ 

به احتمال زیاد کاربران نوپا از خرید و تجارت دارایی دوری می‌کنند، نهنگ های بازار به به کیف پول و دارایی های بزرگ چشم دوخته اند وبه احتمال زیاد به جای سرمایه گذاری روی موقعیت های جدید، به دارایی های قبلی خود اضافه می کنند. با توجه به داده‌های سرویس ردیابی WhaleStats که نشان می‌دهد، بزرگترین آدرس‌های اتریوم که توکن‌های اضافی می‌خرند، تر سرمایه‌های خود به اندازه کافی شیبا اینو اندوخته اند و به راحتی موقعیت های خود را کاهش می‌دهند.

سرمایه‌گذاران با کاهش میانگین دارایی‌های خود، می‌توانند از هر جهش کوتاه‌مدت و بلندمدت در بازار استفاده کنند.از آنجایی که دارایی‌هایی مانند Shiba Inu در برخی موارد صدها، اگر نه هزاران درصد افزایش می یابند. نهنگ‌ها ترجیح می‌دهند به جای معامله فعال یا سفته‌بازی در بازار، از آن‌ها مراقبت کنند.

 

شیبااینو

 نهنگ های بازار چه کسانی هستند؟

سرویس ردیابی WhaleStats معمولاً 100 کیف پول برتر شبکه اتریوم را به عنوان "نهنگ" میشناسد زیرا دراین کیف پول ها معمولاً بیش از 400 میلیون دلار از ارزهای دیجیتال مختلف وجود دارد.که این‌ کیف‌پول‌ها مربوط به صرافی‌های متمرکز یا غیرمتمرکز می باشد، که خدمات امانی و OTC را در قسمت بالایی نمیگذارد.حدود 5 نفر برتر فهرست ثروتمند اتریوم در WhaleStats بیش از 45 میلیارد دلار ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال غیرقابل تعویض دارند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی