|

پیش بینی مهم!

چه بلایی سر شیبااینو و دوج کوین می خواد بیاد؟!

Dogecoin

باتوجه به داده های موجود نشان می دهد که هولدرهای شیبا اینو و دوج کوین اکنون ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باتوجه به داده های موجود  نشان می دهد که هولدرهای شیبا اینو و دوج کوین اکنون می توانند با استفاده از رمزارزهای خود از اوبر ایتس (Uber Eats) از طریق درگاه BitPay سفارش غذا دهند. رمزارزهایی دیگری مانند: بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، ریپل( XRP)، دای(Dai)، Wrapped Bitcoin (WBTC) و استیبل کوین ها توسط درگاه BitPay پشتیبانی می شوند.بر اساس داده های پست وبلاگ BitPay، باتوجه به این که اوبر ایتس فعلا قصد ندارد پرداخت از طریق رمزارزهارا بپذیرد،اما روش پرداخت مورد نظر صرفا با کارت های هدیه و کارت های عادی BitPay قابل اجرا می‌باشد.

dogecoin

همچنین می توان از طریق BitPay Menufy ، پرداخت‌هایی را از کیف پول‌های رمزارزی برای سفارش غذای بیرون بر ویا تحویل از رستوران‌های زنجیره‌ای بین المللی انجام داد. پرداخت از طریق رمزارزها را میتوان با BitPayشرکت‌های سفارش غذا از قبیل دوردش (DoorDash) و گرابهاب (Grubhub) و همچنین رستوران‌های بیرون‌بر از جمله Grill، چیلیز (Chili’s) ، Carrabba’s Italian Grill، Steak ‘n Shake و بسیاری از رستوران هایی، که این روش را می‌پذیرند،انجام داد.شیوه پرداخت از طریق رمزارزها روزانه رو به افزایش است.

shibainu

در هفته‌های اخیر،سایت های خبری گزارش دادند که شرکت های ساعت ساز لوکس مانند تَگ هویر (TAG Heuer) ، هابلوت، (Hublot) و بریتلینگ (Breitling) رمزارزها را از طریق درگاه پرداخت BitPay می‌پذیرند.علاوه بر کالاهای لوکس و سفارش غذا،یک شرکت متخصص در  کالاهای ورزشی Panini America، ، از راه اندازی  کیف پول رمزارزی خود در آینده خبر داد که از رمزارزهایی از قبیل بیت کوین و سایرین پشتیبانی می کند.شیبا اینو در زمان انتشار این خبر ، با قیمت 0.000011 دلار وارد معامله شد، در حالی که دوج کوین همچنان در سطح 0.06 دلاری مانده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی