|

شیبااینو به پوچی رسید؟!

SHIB

شیبااینو باتوجه به شرایط فعلی بازار چه مسیری را پیش گرفته است؟!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شیبااینو Shiba Inu با ادامه به بازیابی قیمتی خود ، ارزش بازار آوالانچ را کاهش می‌دهد از آنجایی که شیبا شاهد بهبود جزئی بود، به همین دلیل بیش از سایرین روندهای نزولی را پشت سر گذاشته است.از آنجایی که بهبودی جزئی در بازار ارزهای دیجیتال اتفاق می‌افتد، شیبا اینو بعد از سقوط کریپتو در موقعیت‌های بهتری قرار گرفت و ارزش بازار توکن های دیگری مانند Avalanche و Lido's Staked Ether را تغییر داد.در حالی که کاهش کریپتو برای مدتی ادامه داشت، که در 11 ژوئن شتاب گرفت.

که در نهایت ارزش بازار کریپتو جهانی 5.9٪ کاهش یافت. طبق داده های CoinGeckoشیبا، SHIB از نظر ارزش بازار در رتبه هفدهم قرار گرفت.اکنون،باتلاش های مکرر SHIB بالاخره توانست از  هفته گذشته تا به امروز یک صفر به قیمت خود اضافه کند و نشان می دهد که قیمت شیبا اینو اندکی بهبود یافته است. این توکن اکنون در جایگاه پانزدهم، بالاتر از Avalanche و Lido قرار دارد.با ارزش بازار 4.85 میلیارد دلار، SHIB جایگاه پانزدهم را از نظر ارزش بازار به خود اختصاص داده است و جایگزین Avalanche و Lido Staked Ether شده است و در تلاش هستند که حدود دو پله صعود کنند.

اکنون این رمزارزها به ترتیب دارای سقف قیمتی 4.63 و 4.49 میلیارد دلار هستند. اکثر ارزهای دیجیتال به شدت با بیت کوین مرتبط هستند، اما نشان می دهد که SHIB توانسته بیشتر از سایر توکن ها برخی از خرابی ها را پشت سر بگذارد.جدای از استیبل کوین ها، تنها تعداد انگشت شماری از آلتکوین ها در 20 آلتکوین برتر زیان کمتری نسبت به SHIB گزارش کردند. که شاملCardano، Solana، Polkadot و XRP.

در همین حال، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، BNB و Avalanche همگی زیان بیشتری را متحمل شدند. از طرفی SHIB در هفته گذشته نیز 21.3 درصد کاهش داشته است.فاصله بین SHIB و رتبه چهاردهم Tron بیش از 700 میلیون دلار است. ترون پس از افت شدید قیمت بهبودی چشمگیری داشت. در حالی که SHIB در رتبه بندی ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار صعود کرد، این بالاترین جایگاهی نیست که SHIB در آن قرار گرفته است. پس از ورود SHIB به 20 ارز دیجیتال برتر در اکتبر 2021، به رتبه نهم رسید زیرا به بالاترین حد خود رسید و در اواخر اکتبر از Dogecoin پیشی گرفت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی